ProToss Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Vilka avatarer skulle ni vilja se i framtiden? Hälsningar, Full Tilt Support - Achmed the dead terrorist - Peanut - Walter Citera
Phew Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Vilka avatarer skulle ni vilja se i framtiden? Hälsningar, Full Tilt Support Rainman Rambo Göran Persson EDIT: Rambo finns väl redan förresten? Citera
Studsturre Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 SvampBob Fyrkant Patrick Stjärnan Herr Krabba Arnold i Terminator Conan O´Brian. Citera
gorparken Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Vilka avatarer skulle ni vilja se i framtiden? Hälsningar, Full Tilt Support Pinocchio med en näsa som blir längre när man ertappas med att bluffa. Citera
Othello Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Bamse. Men i ett längre perspektiv borde man kanske ersätta avatarerna och fundera på något dataspelsliknande med "customise your own avatar" där man får tillverka sin egna som i...tja, jag har aldrig spelat World of Warcraft, men gissningsvis finns det där. Citera
kraclob Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Bamse. Men i ett längre perspektiv borde man kanske ersätta avatarerna och fundera på något dataspelsliknande med "customise your own avatar" där man får tillverka sin egna som i...tja, jag har aldrig spelat World of Warcraft, men gissningsvis finns det där. WTF? tänkte precis gå in och nämna bamse... Creepy. Jag vill också ha en Iron Man avatar och nån Teletubbie vore kul. Citera
Censur Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Vilka avatarer skulle ni vilja se i framtiden? Hälsningar, Full Tilt Support En vessla! Och fler djur i största allmänhet. Djur är kul! Citera
ulaf Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 En vessla! Och fler djur i största allmänhet. Djur är kul! . Citera
icecoldwind Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Vilka avatarer skulle ni vilja se i framtiden? Hälsningar, Full Tilt Support En SS Sturmfuhrer vore grymt. Citera
Recommended Posts