Rackad Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Blinds: 100/200 8ppl UTG+1 Raise All-In 1800 Fold till HERO på SB som har 1050 och sitter på AJ -What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Lätt syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Jupp, AJ står bra mot hans pushrange så jag får hålla med kaninen ovan. Har inte stoven på denna datorn men bör vara korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
folder Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Tror det är en fold. Spelar inte SNG längre men om jag minns rätt så bör han han en rätt tajt push range med 9bb i stacken och 6 spelare bakom (typ AJ+, TT+). I vilket fall är det bättre att ställa själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Tror det är en fold. Spelar inte SNG längre men om jag minns rätt så bör han han en rätt tajt push range med 9bb i stacken och 6 spelare bakom (typ AJ+, TT+). I vilket fall är det bättre att ställa själv. Jag spelar inte heller sng längre, men om jag hade varit utg hade jag nog haft A2+, KJ+, QJs+ 22+ eller liknande utg+1. Är det dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
folder Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Jag spelar inte heller sng längre, men om jag hade varit utg hade jag nog haft A2+, KJ+, QJs+ 22+ eller liknande utg+1. Är det dåligt? Nån som har det mer färskt bör svara på detta men den rangen känns rätt vid med 9bb, låter mer som en 5bb range med 6 spelare bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Det är många som inte orkar slänga små PP och bara pushar i brist på alternativ utg när de har >10 bb. Men då leder jag ju inte iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Tror att en trolig range här för pusharen är 55+ A10+ KQs. Sen så står det ju inget om nivå så kan mycket väl vara vidare range, men jag lägger nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Jag spelar inte heller sng längre, men om jag hade varit utg hade jag nog haft A2+, KJ+, QJs+ 22+ eller liknande utg+1. Är det dåligt? Du pushar A3 här alltså utg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Du pushar A3 här alltså utg? Ja, tror det. Kan tillägga att jag inte har spelat sng seriöst på över ett år så lite ringrostig är jag nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts