Gå till innehåll

Slimmyjimmy, Nobero och tommie88 @ SvS

Recommended Posts

• Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Eftersom jag tröttnat på svenska spel så bestämde jag mig för att byta site ett tag. Tog ut 2,5k från SvS kontot och köpte ett medlemsskap på cardrunners. Delade resten utav pengarna jämt på Full Tilt och Pokerstars för att spela turrar.

Har kollat på 2 Turneringsfilmer med Timex och ett par till. Detta kan vara mina bäst investerade pengar någonsin. Spelade en 2+0,25r turre på full tilt med 250 dollar i första pris. Utav typ 200 pers åkte jag ut som 9a då jag fick in pengarna med QQ vs AQ men blev utdragen. Väldigt syn med tanke på att potten var för chiplead. Inkasserade typ 20 dollar dock.

Spelade sen 3 turrar på stars varav en gick riktigt bra. Ca 1600 anmälningar i 3+0,3 freezout gav ett förstapris på 850 dollar. Efter 5,5h satt jag på finalbordet som chipåtta. Tog mig inte riktigt hela vägen men det blev en hedersvärd 4e plats och 250 dollar.

Nu håller jag på att spela 5r på Stars där jag tredubblade stacken första handen med kåk vs färg vs tvåpar.

Kommer med andra ord att bli en del turrar framöver. Nu ska jag sätta på en Cardrunners film och spela klart turren. Rapport kommer så småningom.

Postad

tjena hej

har inte blivit någon poker sen jag grinda hos slimmy dels pga att jag inte velat och att mitt mobila bredband e sunk...

Bättre att dricka bärs och ha skoj vilket jag ska ikväll...

skepp å hoj

PS. fina resultat slim...