Crappy Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Du hade kunnat fråga mig annars så hade du sluppit donka iväg pengar på 2,5/5 Haha, man ställer inte sådana frågor till ärliga människor OM, man ställer sådana frågor, gör man det till de människor man vet att man får det önskade svaret ifrån Edit: 32,87bb/100 på 2,5-5, det är ju alldeles för dåligt :=( (Jag vet att HM visar fel där, de händer då jag loosat inköpet och stängt ner bordet snabbt finns inte med, men det ser ju bra ut :=) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mitmy Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Sådär, då har man spelat som en åsna i drygt en månad. Från 1-2- med skott på 2,5-5 till 0.5-1 igen. Tillbaka till grunderna, det dags att inse att man är en fisk! Vad heter du på svs? Känns ju som man måste mött dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Sådär, då har man spelat som en åsna i drygt en månad. Från 1-2- med skott på 2,5-5 till 0.5-1 igen. Tillbaka till grunderna, det dags att inse att man är en fisk! Äh...nonsens. Du är fivestar-s antites. Du vinner, han förlorar . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Verkar som det kommit en ny reg till 0,5-1 , tydligen jätte aggro och hans nick tyder även på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Vad heter du på svs? Känns ju som man måste mött dig Detsamma (där alltså) och du? Äh...nonsens. Du är fivestar-s antites. Du vinner, han förlorar . Nja, man hoppas ju, men men. Hur går det för dig? Tillbaka vid borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Verkar som det kommit en ny reg till 0,5-1 , tydligen jätte aggro och hans nick tyder även på det Haha är det du? Vad nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Haha är det du? Vad nickar du? För din skull, du har PM;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Nja, man hoppas ju, men men.Hur går det för dig? Tillbaka vid borden? Jodå, har kommit igång lite grann nu i juni. Har dock inte spelat så mycket mer än drygt ca 1500h. Det har dock gått riktigt bra med 70bb/100h. Negativ varians att vänta med andra ord . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wauzsig Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Wauszig, hehe... dig ser jag som rätt dålig. But everyone under 100/200 is horrible. /Tha Best PokaPlaya Ever Då måste det vara bättre att stanna vid bordet och spela då istället för att springa iväg hela tiden:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Jodå, har kommit igång lite grann nu i juni. Har dock inte spelat så mycket mer än drygt ca 1500h. Det har dock gått riktigt bra med 70bb/100h. Negativ varians att vänta med andra ord . Löjligt bra ju, keep em coming. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Jodå, har kommit igång lite grann nu i juni. Har dock inte spelat så mycket mer än drygt ca 1500h. Det har dock gått riktigt bra med 70bb/100h. Negativ varians att vänta med andra ord . Haha jag hatar när man vet att det kommer komma en djup jävla downswing, nästan deprimerande att rusha då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ejden Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Ni som grindar på 05/1, vad ser ni som bra/för er, normal timlön? Vore kul att se hur man ligger till där? Om det går att spetsa sitt spel ytterligare några nivåer eller om allt hänger på hur dåliga motståndare man möter. Borde ligga runt 100kr/h på de flesta ABC-grinders antar jag...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Borde ligga runt 100kr/h på de flesta ABC-grinders antar jag...? Beror ju på hur många bord du lirar. Men säg att du spelar 5 bord, och hinner med att lira 300-400 händer/timme? 20bb/100 blir alltså mellan 60-80kr/timme. Med andra ord bör du komma upp i minst 25bb/100 för att kunna snitta 100kr/timme.... Eller så tänker jag galet. Sitter samtidigt i ett telefonmöte och försöker hänga med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ejden Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 ja, det är möjligt. Använder inga program så statistik har jag ingen koll på. Jämför mest tiden jag spelat. 5 bord spelar jag. Har efter ca tre månaders lir legat på 100kr+/h. det jag är nyfiken på är om andra grinders snittar likvärdigt, eller om det går att vinna betydligt mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BerraFilur Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Beror ju på hur många bord du lirar. Men säg att du spelar 5 bord, och hinner med att lira 300-400 händer/timme? 20bb/100 blir alltså mellan 60-80kr/timme. Med andra ord bör du komma upp i minst 25bb/100 för att kunna snitta 100kr/timme.... Eller så tänker jag galet. Sitter samtidigt i ett telefonmöte och försöker hänga med Shorthanded ger mig nånstans mellan 420-520 händer i timmen (5 bord). Spelar väldigt sällan turbo även om det kan slinka in någon lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mitmy Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Jag ligger väl mellan 60-90kr timmen på 1 vecka eller nåt, vet inte exakt. Spelade 5 bord FR(0.5-1kr) för något år sedan, låg på 120/h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
five_star Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Ligger mellan 200 - 250kr/h spelat in 55 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Ligger mellan 200 - 250kr/h spelat in 55 000 Pics or it didnt happend... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
five_star Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 bo-laget wauszig boss12 niklasdon Dozer skäggläpp sweknekten kungrikard sonny15 poker509 MM miamia Alla dessa är JÄTTEfiskar som jag nog inte lyckas förlora en hand emot även fast jag verkligen försöker. Time for en kall korv och lite vinglögg! The night has just started Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
five_star Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 bossbaver >>> Du kan få en screenprint på mina konton där jag har pengarna om du vill. Det är det enda... Några grafer eller annan skit använder man ju inte. det är ju som att pimpa en volvo 740. Finns det nått mer patetiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 bossbaver >>> Du kan få en screenprint på mina konton där jag har pengarna om du vill. Det är det enda... Några grafer eller annan skit använder man ju inte. det är ju som att pimpa en volvo 740. Finns det nått mer patetiskt? lol Sätt in lite pengar från mammas kontokort. Du har asså 55k:shock:. Vad gäller mitt eget spel så springer jag just nu så jag skäms . Ber alla eventuellt drabbade här i dagboken om ursäkt om jag vunnit någon stor pott med minsta möjliga marginal eller dragit ut på rivern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 bossbaver >>> Du kan få en screenprint på mina konton där jag har pengarna om du vill. Det är det enda... Ja men posta det då. Duger åt mig. Edit. Eventuell lol om du menar dina bankkonton nu? Antar att du menar från pokerklienten/erna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
five_star Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 nix, menar bankkonton... på pokerkontot finns bara 3000kr kvar. De resterande 52k är investerade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 nix, menar bankkonton... på pokerkontot finns bara 3000kr kvar. De resterande 52k är investerade ok.................................................. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 nix, menar bankkonton... på pokerkontot finns bara 3000kr kvar. De resterande 52k är investerade Och du har valt att inte gå upp i nivå för att....? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts