Gå till innehåll

Gemensam dagbok @ 0.50/1 kr Svenska Spel


IBetUFold

Recommended Posts

Du hade kunnat fråga mig annars så hade du sluppit donka iväg pengar på 2,5/5 :-D

 

Haha, man ställer inte sådana frågor till ärliga människor

 

OM, man ställer sådana frågor, gör man det till de människor man vet att man får det önskade svaret ifrån :mrgreen:

 

Edit: 32,87bb/100 på 2,5-5, det är ju alldeles för dåligt :=(

 

(Jag vet att HM visar fel där, de händer då jag loosat inköpet och stängt ner bordet snabbt finns inte med, men det ser ju bra ut :=) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jodå, har kommit igång lite grann nu i juni. Har dock inte spelat så mycket mer än drygt ca 1500h. Det har dock gått riktigt bra med 70bb/100h. Negativ varians att vänta med andra ord :-D.

 

Haha jag hatar när man vet att det kommer komma en djup jävla downswing, nästan deprimerande att rusha då :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som grindar på 05/1, vad ser ni som bra/för er, normal timlön? Vore kul att se hur man ligger till där? Om det går att spetsa sitt spel ytterligare några nivåer eller om allt hänger på hur dåliga motståndare man möter.

 

Borde ligga runt 100kr/h på de flesta ABC-grinders antar jag...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde ligga runt 100kr/h på de flesta ABC-grinders antar jag...?

 

Beror ju på hur många bord du lirar. Men säg att du spelar 5 bord, och hinner med att lira 300-400 händer/timme?

 

20bb/100 blir alltså mellan 60-80kr/timme. Med andra ord bör du komma upp i minst 25bb/100 för att kunna snitta 100kr/timme....

 

Eller så tänker jag galet. Sitter samtidigt i ett telefonmöte och försöker hänga med ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, det är möjligt. Använder inga program så statistik har jag ingen koll på. Jämför mest tiden jag spelat. 5 bord spelar jag. Har efter ca tre månaders lir legat på 100kr+/h.

 

det jag är nyfiken på är om andra grinders snittar likvärdigt, eller om det går att vinna betydligt mer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror ju på hur många bord du lirar. Men säg att du spelar 5 bord, och hinner med att lira 300-400 händer/timme?

 

20bb/100 blir alltså mellan 60-80kr/timme. Med andra ord bör du komma upp i minst 25bb/100 för att kunna snitta 100kr/timme....

 

Eller så tänker jag galet. Sitter samtidigt i ett telefonmöte och försöker hänga med ;-)

 

Shorthanded ger mig nånstans mellan 420-520 händer i timmen (5 bord). Spelar väldigt sällan turbo även om det kan slinka in någon lite då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bo-laget

wauszig

boss12

niklasdon

Dozer

skäggläpp

sweknekten

kungrikard

sonny15

poker509

MM

miamia

 

Alla dessa är JÄTTEfiskar som jag nog inte lyckas förlora en hand emot även fast jag verkligen försöker.

 

Time for en kall korv och lite vinglögg!

 

The night has just started

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bossbaver >>> Du kan få en screenprint på mina konton där jag har pengarna om du vill. Det är det enda...

 

Några grafer eller annan skit använder man ju inte.

det är ju som att pimpa en volvo 740.

 

Finns det nått mer patetiskt?

lol :mrgreen: Sätt in lite pengar från mammas kontokort. Du har asså 55k:shock::mrgreen:.

 

Vad gäller mitt eget spel så springer jag just nu så jag skäms :oops:. Ber alla eventuellt drabbade här i dagboken om ursäkt om jag vunnit någon stor pott med minsta möjliga marginal eller dragit ut på rivern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...