Djens Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 SKF (Ultrashort financials) ligger just nu på det starka stödet runt 118-116. Köp här med stoploss på stängning under 115 känns som ett väldigt bra risk/reward case. Nu ska jag fiska makrill. Glöm inte stoplossen, SKF är en volatil jävel. Jag förväntar mig dock ännu en liiten bit uppgång idag, så det kan vara smart att vänta tills senare ikväll att köpa den...men det vet jag inte. På avanza behöver ni ringa in, numret står på eran nätdepå. Mäklarna är jättetrevliga. Nordnet vet jag ej. Citera
Djens Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Followup om man köpte den sent iförrgår på -9%(Som man gjorde om man är fantastiskt smart som mig :mrgreen: ) Även om jag också köpte en del när den backat ca 4% ProShares UltraShort Financials. SKF (AMEX) N/APre-Market After Hours $N/AChange: N/A N/AVolume: N/A Community Picks Make a prediction for SKF Where will SKF close $122.10 Change:+8.88 +7.85% Kan vara läge att sälja av nu. Citera
Djens Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Och där åkte mina.... $123.00 Change:+9.78 +8.64% Volume:23,837,211 Citera
Recommended Posts