Wiznakh Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Tja! Min dator har totalkraschat, och jag har alla program hemma i värmland medan jag själv och datorn är i sthlm och jobbar. Jag måste reboota skiten och behöver en windows vista-skiva eller en rebootskiva till detsamma. Därför undrar jag om det finns någon i Sthlm som kan låna mig en sådan? / Wiz Citera
Dead-Inside Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 Tja! Min dator har totalkraschat, och jag har alla program hemma i värmland medan jag själv och datorn är i sthlm och jobbar. Jag måste reboota skiten och behöver en windows vista-skiva eller en rebootskiva till detsamma. Därför undrar jag om det finns någon i Sthlm som kan låna mig en sådan? / Wiz Torde vara lättare att tanka en temporär kopia från TPB eller otherwise. Citera
Wiznakh Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2008 Kan inte tanka det, har ingen dator hemma och mac med massa dumma blockeringar av saker och ting på jobbet. Citera
Dead-Inside Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 Kan inte tanka det, har ingen dator hemma och mac med massa dumma blockeringar av saker och ting på jobbet. Men du sitter på jobbet nu alltså? Citera
Recommended Posts