Pokermannen_ Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Är det någon som kommer fr borlänge ute där? jag har tänkt hyra mej ett kontor att ha som poker.bas;) Är det någon mer som är intresserad av att vara med och dela på kostnader osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frankylee Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Är det någon som kommer fr borlänge ute där? jag har tänkt hyra mej ett kontor att ha som poker.bas;) Är det någon mer som är intresserad av att vara med och dela på kostnader osv? fan va nice! Flytta till Malmö så är jag och minst 5 polare på All vinst delas lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 3 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 fan va nice! Flytta till Malmö så är jag och minst 5 polare på All vinst delas lika. Hehe ja det går ju att pendla annars;) lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Finns ju många bra lokaler i Borlänge, not! Hyr en lägenhet med ett extra rum istället o anordna grindstuga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Hmm jag bor i borlänge men juuust nu så spelar jag för lågt för att detta ska bli intressant. Men jag säger till om situationen ändras Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Finns ju många bra lokaler i Borlänge, not!Hyr en lägenhet med ett extra rum istället o anordna grindstuga mjaa. jag är mer ute efter att komma hemifrån, man kanske kan hyra en lgnhet i andra hand, finns ju 1or för 2.5k i månaden och är man 2-3 st så är ju det överkommligt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MsModesty Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Är det någon som kommer fr borlänge ute där? jag har tänkt hyra mej ett kontor att ha som poker.bas;) Är det någon mer som är intresserad av att vara med och dela på kostnader osv? Hej, Jag vill bara informera om att i September så kommer en GrindStuga att öppnas i Borlänge. För mer information, kontakta helsthanna@hotmail.com Vänligen Hanna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts