Zaixer Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 skattefritt, rakeback, många spelare, stöd för pt/hm och pålitliga uttag till VISA/bankkonto. jag kanske kan få fram en lista själv med lite arbete men det är nog fler än jag som är intresserade av samma kriterier. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 Ipoker, Ongame nätverken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 spela inte på ongame. det kryllar av nits och det går rykten om konton som låsts utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zaixer Postad 1 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 hur får jag rakeback på ipoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 hur får jag rakeback på ipoker?Det får du inte, det finns ingen som får ge ut RB på IPoker. Sedan görs det ändå, men den diskussionenn tar vi inte här på PF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebgokz Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Boss media. + Skattefritt, RB finns - Ännu inte stöd i PT3 (men stöd kommer snart (nästa beta release) enligt forumet) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Boss media. + Skattefritt, RB finns - Ännu inte stöd i PT3 (men stöd kommer snart (nästa beta release) enligt forumet) Dessvärre vägt contributed, så deras sk 30% är bara värt 20%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebgokz Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Dessvärre vägt contributed, så deras sk 30% är bara värt 20%. Det är väl inte många nätverk som kör dealt? Bara Full tillt och nått mer vad jag vet. Fler som kör dealt som du känner till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Det är väl inte många nätverk som kör dealt?Bara Full tillt och nått mer vad jag vet. Fler som kör dealt som du känner till? Några fler nätverk än B2B/Boss som du känner till som kör vägt contributed? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
El Helado Patata Postad 28 September , 2010 Rapport Share Postad 28 September , 2010 Dessvärre vägt contributed, så deras sk 30% är bara värt 20%. Om man är en ybernit dvs . Skulle nog satsa på ongame idag med tanke på motstånd+loyalty osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Samashki Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 skattefritt, rakeback, många spelare, stöd för pt/hm och pålitliga uttag till VISA/bankkonto. jag kanske kan få fram en lista själv med lite arbete men det är nog fler än jag som är intresserade av samma kriterier. Microgaming nätverket. Väljer du NordicBet är det skattefritt, rakeback (30%), många spelare (största EU nätverket?), pt/hm fungerar utmärkt, pålitliga uttag + den bästa supporten jag någonsin upplevt. Utöver detta är microgaming klienten riktigt bra, enkel, snabb och utmärkt för att multitabla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts