Gå till innehåll

donate_kid tar ordentliga tag!


HSvensson

Recommended Posts

Tung dag igår och idag har jag inte hunnit spela nåt, upp kl 12, direkt till badminton, äta, besökt grannarna, äta igen och sen spel med familjen...

 

Hade dock tänkt dra igång idag och hitta ett fint plusresultat (ofc..)

 

Lirar också Texas på SvS samtidigt, se om man kan hitta nån ITM plats iaf, har blivit ovanligt lite MTTlir denna månaden men det kanske man ska ändra på ;)

 

EDIT: Vann precis fetepott i Texas, 2 / 120

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 571
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Åker dvs som 19'e, 15 ITM...skoj?

 

I sittarna gick det dock bra, hittade ett plus på $78 på bara 6 sittar, är nöjd med det faktiskt! Ska chilla lite nu, sen dra igång 6 till och sen sova, oavsett hur det går. Mitt mål för dagen är $505 men det blir kanske lite tufft för mig (rullen där ligger på $405)

 

Återkommer efter 6 sittar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men visst blev det gröna siffror idag! Rätt så stora sådana, härligt :)

 

11/11 (5st): $56

12/11 (18st): $43

13/11 (23st): $53

14/11 (6st): $62

15/11 (23st): $136

16/11 (12st): $102

 

Som vanligt blir det myyyycket senare i säng än vad jag hade planerat men det kan jag ta iom att jag plussade ;)

 

Dagens mål: $505

Rullen: $429

 

Ligger ju långt efter just nu jämfört med mitt mål, som ökas på med $35 varje dag, får helt enkelt ta nya tag imorgon :)

 

Morgondagen hade jag tänkt att vara väldigt effektiv:

Gå upp runt 10 tiden, gymma, fixa en polares sledna dator, lira ett antal sessioner sittar, ringa försäkringskassan ang. "EU kort" som man bör ha när man ska utomlands...

 

Se om jag uppfyller alla dessa mål :P

 

natti natti!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men visst blev det gröna siffror idag! Rätt så stora sådana, härligt :)

 

11/11 (5st): $56

12/11 (18st): $43

13/11 (23st): $53

14/11 (6st): $62

15/11 (23st): $136

16/11 (12st): $102

 

Som vanligt blir det myyyycket senare i säng än vad jag hade planerat men det kan jag ta iom att jag plussade ;)

 

Dagens mål: $505

Rullen: $429

 

Ligger ju långt efter just nu jämfört med mitt mål, som ökas på med $35 varje dag, får helt enkelt ta nya tag imorgon :)

 

Morgondagen hade jag tänkt att vara väldigt effektiv:

Gå upp runt 10 tiden, gymma, fixa en polares sledna dator, lira ett antal sessioner sittar, ringa försäkringskassan ang. "EU kort" som man bör ha när man ska utomlands...

 

Se om jag uppfyller alla dessa mål :P

 

natti natti!

 

Nice att det flyter på =) Angående EU-kortet går det att beställa via deras hemsida=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina mål för dagen har till viss del uppfyllts; pallade inte gå upp förrän halv tolv. Skyller på katten som ville mysa lite på förmiddagen, man kan ju inte bara dissa katter?! :shock:

 

Har dock beställt EU kortet (tack för tipset elov) och fixat en massa med en polares dator en massa. Kom på att det är fotbollsgalan ikväll, så resterande tid av kvällen blir nog datormeck, käk, städa lite, fotbollsgalan, sen poker efter galan...

 

Kom på att det snart är SvS SM snart också, är ju redan kvalad till Main Event men ska nog lira Duell och SH eventet också hade jag tänkt mig. Dock vill jag sätta upp lite "måste göra grejer" innan jag får lira dem.

 

SH är nästa måndag och Duell nästa torsdag, har ni några tips på vilka mål jag måste klara för att lira dem? Kan vara allt från en viss summa på kontot till träningsaker som att gymma, springa etc. Kom med idéer gärna så fort som möjligt så jag kan börja på det imorgon ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 platser från ITM i Texas IDAG IGEN !!!

 

Inte så jätte mkt care egentligen, spelade ganska aggro och oförskämt mycket slask på det, då kan det väl inte bli jätte bra =)

 

Det blev bara 8 sittar idag, känns som att det ändå är rätt mkt med tanke på att det är 9 pers sittar, blev ett litet plus trots en katastrofstart på sessionen där riggen inte ville mig väl någonstans...

 

11/11 (5st): $56

12/11 (18st): $43

13/11 (23st): $53

14/11 (6st): $62

15/11 (23st): $136

16/11 (12st): $102

17/11 (8st): $20

 

Dagens mål: $540

Rullen: $449

 

Känns ju tufft att ligga så mycket efter målet, men samtidigt så kan det vända snabbt så det är bara att jobba på :D

 

Jag skall faktiskt gå och lägga mig redan nu, för att orka upp i normal tid imorgon. På morgondagens schema står det träning (som inte blev av idag), fixa klart med en datorn och antagligen få en ny problemdator...

 

Ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt regnigt väder ute....får göra saker inomhus istället, som t ex att lira poker? ;)

 

Lirade precis 6 sittar, 5 ITM !!

 

Fick ett underbart plus på $119 och är förstås riktigt nöjd med det ! :)

 

Fint plus trots att jag felklickade TRE gånger! foldade floppat set, TT pre samt TPTK på flop, lite trist men sånt spill man får räkna med =)

 

Kom nästan upp i dagens mål, men ska lira lite senare...hoppas det kan hålla i sig då =)

 

Leder lunchlådan också efter en timmes spel där, återkommer senare om det händer nåt skrivbart där ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på att jag fick in min bonus på PokerStars idag, direkt in på kontot, den var på $50, så jag fick ändå ett plus på $99 idag =)

 

11/11 (5st): $56

12/11 (18st): $43

13/11 (23st): $53

14/11 (6st): $62

15/11 (23st): $136

16/11 (12st): $102

17/11 (8st): $20

18/11 (18st): $99 +$50 (bonus)

 

Dagens mål: $575

Rullen: $598

 

Kom över dagens mål :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på att jag fick in min bonus på PokerStars idag, direkt in på kontot, den var på $50, så jag fick ändå ett plus på $99 idag =)

 

11/11 (5st): $56

12/11 (18st): $43

13/11 (23st): $53

14/11 (6st): $62

15/11 (23st): $136

16/11 (12st): $102

17/11 (8st): $20

18/11 (18st): $99 +$50 (bonus)

 

Dagens mål: $575

Rullen: $598

 

Kom över dagens mål :D

 

Nu börjar du ju få fina siffror :-)

Keep it up!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...