Gå till innehåll

Bad beats


beggebjorn

Recommended Posts

Hej igen

Nu börjar jag undra vad som är fel. Spelade en turnering igår kväll. Floppade set 10or 10 - 5 - 2, raisade och fick en All in på halsen synade tillsammans med en till som hade K K. Han som ställde All In har set 5or och får naturligtvis en fjärde 5 på river...

 

Några händer senare Floppar jag set 8 or och blir utdragen på turn av set 9or...

 

Efter en tredje set i 5or där en annan synar min All in med Gut shot straight draw som han naturligtvis sätter så är jag borta.

 

Idag sitter jag och spelar en turnering får Kn Kn och jag raisar och får syn och så kommer floppen 2 - Kn - 7 och killen som synade går All in med Q Kn jag synar och gissa vad som kommer på turn och river?...*L* Q Q....'

Och jag är borta....igen...

 

Det känns verkligen som att man blir straffad... Ska det vara så här? *s*

 

mvh

Björn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var så för mig också på Tillt men då slutade jag spela där och gick över till Stars för att det kändes i början som att klienten, slumpgeneratorn var rättvisare på nåt vis på Stars. Men den senaste tiden har bara varit helt otrolig för mig på Stars. Känns verkligen som att man har klienten mot sig.

Spelade Sunday Million för några veckor sen och fick A A på big blind... var ganska short så jag gick All in och fick syn av A Q vad kommer på floppen om inte Q Q och så var det över...

Jag får väöl börja lägga ner Ess och triss och framförallt aldrig gå All In.... *L*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen

Nu börjar jag undra vad som är fel. Spelade en turnering igår kväll. Floppade set 10or 10 - 5 - 2, raisade och fick en All in på halsen synade tillsammans med en till som hade K K. Han som ställde All In har set 5or och får naturligtvis en fjärde 5 på river...

 

Några händer senare Floppar jag set 8 or och blir utdragen på turn av set 9or...

 

Efter en tredje set i 5or där en annan synar min All in med Gut shot straight draw som han naturligtvis sätter så är jag borta.

 

Idag sitter jag och spelar en turnering får Kn Kn och jag raisar och får syn och så kommer floppen 2 - Kn - 7 och killen som synade går All in med Q Kn jag synar och gissa vad som kommer på turn och river?...*L* Q Q....'

Och jag är borta....igen...

 

Det känns verkligen som att man blir straffad... Ska det vara så här? *s*

 

mvh

Björn

 

Ja det är så det ska va.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...