vuns187 Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Någon som spelar 175k på prima just nu och vet vad som händer ???? Kommer turneringen starta om eller blir den inställd för idag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Uppenbarligen trasig. Stackarna uppdateras inte efter handens slut. Jag begrep inte varför jag bara hade 4k när jag hade känslan av att det gick bra. De vid mitt bord säger att det hänt förr, att den kommer ställas in och att man får tillbaka avgiften. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Någon som spelar 175k på prima just nu och vet vad som händer ???? Kommer turneringen starta om eller blir den inställd för idag?? Den på prima? Spelar iaf den och den har funkat felfritt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 27 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Den på prima? Spelar iaf den och den har funkat felfritt för mig. hur kan den funka för dig o ingen annan? du vinner ju inga chips när du plockar hem potterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Y3a Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 satt och spelade denna också, alltså nu hade jag kanske bara 50% större stack. osv...men va fan den är canclad va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Den på prima? Spelar iaf den och den har funkat felfritt för mig. Är du cl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 hur kan den funka för dig o ingen annan? du vinner ju inga chips när du plockar hem potterna Alltså har inte märkt något konstigt med den, strange Den funkar liksom som vanligt för mig, mycket konstigt att det krånglar för andra samtidigt:S edit: vann en pott nu men fick inte mer marker:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Y3a Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 varför stänger dem inte ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Hoppas de lagar den på lvl 20 så jag har en sportslig att nå ett finalbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Urban57 Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Riktikt skumt...började undra efter ett tag vad som var konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 jag tror det började kuka ut på 6.5 gar.först,sen stöp hela skiten. Dom säger att det är betalt tillbaka, men ingen på mitt bord har fått nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Y3a Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 jag har fått tillbaka mitt buy-in i varje fall, men jävligt trist...aja ... föresten betalar dem tillbaka buy-in till alla som deltagit eller bara dem som är kvar? i så fall borde man få mer om man har större stack etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Förhoppningsvis (antagligen) betalar de tillbaka till alla. Och alla rebuys. Det var ju tidigt första timmen det började. > There has been an error storing the results of this hand. For tournaments the buy-ins and fees will be refunded.> This tournament has been paused Man kan ju hoppas att informationen om det lagrades nånstans, bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Urban57 Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 jag har inte fått tillbaka mitt inköp iaf än... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larssani Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Har precis startat och spela på Microgaming, hur ofta händer sånt här, de vid mitt bord sa att det var första gången de sett något likanande? Man blir utan tvekan lite nervig, inte kul om det händer sent i en turnering efter lång tids slit. Cheers, PS, Ja buy in är tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 De vid mitt bord sa att de varit med om det men att det inte är vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 27 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 jag har inte fått tillbaka nått heller... jag spelar på purple lounge skin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jakkee Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Inte heller fått tillbaka, spelar på unibet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts