Gå till innehåll

Arnan ingen att lita på...


Alow

Recommended Posts

  • Svars 125
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

.en vinnande spelare slutar ju inte spela då degen rullar in! - var faktiskt något av de dummaste jag hört...Så du menar att exempelvis TexasLimitKing var en förlorande spelare för att han la av?

 

Definitivt inte en förlorande spelare men han la ju ner efter att ha haft en downswing på någon miljon $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Comeback på G! Eller inte hursom...

 

Denna dagbok ska snart låsas och jag ska lämna forumet. Men jag väntar fortfarande på svar från Arnan här, innan jag kan lämna allt.

Är du en nochalant typ eller? Oerhört dåligt att aldrig höra av sig nästan när du är skyldig mig. Hoppas du läser detta.

Svara på mitt PM idag, så löser vi allt. Annars måste jag ringa, eventuellt söka upp dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är han skyldig dig egentligen? har du lånat ut pengar till en random forumsnubbe?

 

Jag tror att det handlar om "SvS-projektet". Alow lånade ut sitt konto till någon på forumet som skulle spela åt honom. Snubben bustade dock Alows rulle och smet sedan. Jag tror det var så, men Alow får själv bekräfta detta. Inte så smart att låna ut sin rulle till, just precis, en random forumsnubbe. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om han har gått med på upplägget vi kom överens om så tycker jag det. Det är snarare han som borde lära sig en läxa, vad som är hans och mitt.

Han bröt mot reglerna direkt, och jag hoppas han svarar snart. Så jag åtminstonde får ett svar.

Men men, vi ska inte ta den diskussionen här, hoppas jag och Arnan kan lösa det på egen hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Arnan verkar vara en falsk typ. Han lovade mig ytterligare tre gånger att han skulle betala tillbaka.

Fick nu tillbaks att han inte skulle betala tillbaks pengarna eftersom jag hade skrivit om det i forumet, som han säger två veckor efter att jag skrivit.

Då kunde du väl ha sagt det direkt, Arnan?

 

Ingen ska få ta mina pengar och visa upp din nonchalanta attityd utan att få konsekvenser.

Det är just din attiyd jag ogillar, pengarna är inte riktigt lika viktiga! Jag har din adre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arnan verkar vara en falsk typ. Han lovade mig ytterligare tre gånger att han skulle betala tillbaka.

Fick nu tillbaks att han inte skulle betala tillbaks pengarna eftersom jag hade skrivit om det i forumet, som han säger två veckor efter att jag skrivit.

Då kunde du väl ha sagt det direkt, Arnan?

 

Ingen ska få ta mina pengar och visa upp din nonchalanta attityd utan att få konsekvenser, vänta dig ett oinbjudet besök denna vecka. Jag känner bra folk i norrköping haha!

Det är just din attiyd jag ogillar, pengarna är inte riktigt lika viktiga! Jag har din adress och telefonnummer.

 

Mordrån ftw! :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arnan verkar vara en falsk typ. Han lovade mig ytterligare tre gånger att han skulle betala tillbaka.

Fick nu tillbaks att han inte skulle betala tillbaks pengarna eftersom jag hade skrivit om det i forumet, som han säger två veckor efter att jag skrivit.

Då kunde du väl ha sagt det direkt, Arnan?

 

Ingen ska få ta mina pengar och visa upp din nonchalanta attityd utan att få konsekvenser, vänta dig ett oinbjudet besök denna vecka. Jag känner bra folk i norrköping haha!

Det är just din attiyd jag ogillar, pengarna är inte riktigt lika viktiga! Jag har din adress och telefonnummer.

 

Fick mig att skratta, Åt dig. Av någon anledning tycker jag inte ett dugg synd om dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...