Gå till innehåll

Censur - NL20$ @ Microgaming.


Censur

Recommended Posts

Augustis första röda dag. Jättekort på SVS. Ska sluta spela två klienter samtidigt för det slutar bara med att jag inte orkar bry mig och blir ut-timad på SVS stup i kvarten.

 

Det börjar kännas bra på NL50$ iaf. Även fast jag fick ett lillminus idag just kändes sessionen på det hela väldigt stabil. Blev ordentligt utdragen i ett par potter dessutom så med tanke på det var skadan minimal. Nu är det läggdags. Godnatt.

 

Resultat Augusti:

1. MG: +186€ SVS: +547:-

2. Inget spel.

3. MG: +79€ SVS: +73:-

4. MG -2€ SVS: -118:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 163
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kvällens session varade ca 2 timmar. 8 stycken NL50$ bord. Började dåligt men fick ett lyckligt slut. Spelade dåligt i början. Överspelade pockets såsom TT och JJ å det grövsta..

 

Här är en hand. Enda jag orkade leta upp.

 

senzatetto sitting in seat 1 with $63.73

Art0fWar sitting in seat 2 with $71.45

HJÄLTEN sitting in seat 3 with $90.67

synaaa sitting in seat 4 with $74.45[Dealer]

Sitting_0ut sitting in seat 5 with $70.23

Kaido11 sitting in seat 6 with $35.31

Sitting_0ut posted the small blind - $0.25

Kaido11 posted the big blind - $0.50

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: Qh, Qd

senzatetto raised to $2.00

Art0fWar folded

HJÄLTEN raised to $7.00

synaaa folded

Sitting_0ut folded

Kaido11 called - $7.00

senzatetto raised to $42.00

HJÄLTEN folded

Kaido11 went all-in - $28.81

 

** Dealing the flop: 9s, 4s, Kh

 

** Dealing the turn: 6d

 

** Dealing the river: 10h

Kaido11 shows: Ad, Ac

senzatetto shows: Ks, Kc

senzatetto wins $75.87 from the main pot

 

Ja, så kan det ju bli. Lägger mig absoult inte här alla gånger men båda skurkarna hade spelat tight och säkert så jag anade oråd och kastade in handduken.

 

Resultat Augusti:

1. MG: +186€ SVS: +547:-

2. Inget spel.

3. MG: +79€ SVS: +73:-

4. MG -2€ SVS: -118:-

5. MG: +59€

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagen slutade rött efter ca 2 timmars spel. Kändes stabilt men mycket beats. Låg plus ett bra tag men tappade folus på slutet. Lika bra att lägga ner. Känns fortsatt bra på NL50$. Det verkar som de flesta regulars jag tyckt varit jobbiga tagit semäster för har på det senaste varit mer som NL20 i fisktäthet. Helt okej för mig. :-)

 

Resultat Augusti:

1. MG: +186€ SVS: +547:-

2. Inget spel.

3. MG: +79€ SVS: +73:-

4. MG -2€ SVS: -118:-

5. MG: +59€

6. MG -49€

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tiltspelade på jobbet ett par händer på SVS 1/2 innan jag gick hem. Det gick åt fanders. Nåja. Får skärpa mig där. Eller casha ut igen kanske. Känns som jag kommer slaska sönder den rullen annars... Vi får se.

 

Blev en rätt lång session på Microgaming NL50. Över 2 timmar faktiskt och därmed råkade jag bryta en av mina regler.. Svajig men slutade lyckligt. Spelade för slaskigt ett tag där.

 

Resultat Augusti:

1. MG: +186€ SVS: +547:-

2. Inget spel.

3. MG: +79€ SVS: +73:-

4. MG -2€ SVS: -118:-

5. MG: +59€

6. MG -49€

7. MG: +43€ SVS: -255:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredagkväll. Sambon ska iväg till en väninna som fyller år. Ensam hemma. Här ska det gulas! Känner mig ordentligt taggad. Känner på mig att Microgaming kommer ge mig medrigg nog att dubbla rullen på en session. 8-)

 

Fast först ska jag jobba färdigt. Har rätt mycket att stå i faktiskt och egentligen inte tid att sitta här och slaska på PF. Ses på borden!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag lagt dottern och smygstartat min pokerkväll. Inleder med lite trevlig fullring för omväxlings skull. Tänkte sätta veckans RB på spel med ett "skott-light." Ett bord NL100$ FR. Ganska snabbt hamnade jag i den här situationen:

 

daddynolegs sitting in seat 1 with $114.22

CardSam sitting in seat 2 with $143.78

PKRFredde sitting in seat 3 with $27.04

Zockerle1 sitting in seat 4 with $48.50[Dealer]

HJÄLTEN sitting in seat 5 with $95.83

GoldenWorm sitting in seat 6 with $87.46

Larzzon67 sitting in seat 7 with $99.48

NLMike sitting in seat 8 with $111.75

bfw0082 sitting in seat 9 with $117.06

nimme sitting in seat 10 with $49.00

HJÄLTEN posted the small blind - $0.50

GoldenWorm posted the big blind - $1.00

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: As, Qs

Larzzon67 called - $1.00

NLMike folded

bfw0082 folded

nimme folded

daddynolegs folded

CardSam folded

PKRFredde folded

Zockerle1 folded

HJÄLTEN raised to $5.00

GoldenWorm called - $5.00

Larzzon67 raised to $25.00

HJÄLTEN called - $25.00

GoldenWorm folded

 

** Dealing the flop: 10h, Qh, 6c

HJÄLTEN checked

Larzzon67 went all-in - $74.48

 

Vad gör ni? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag lagt dottern och smygstartat min pokerkväll. Inleder med lite trevlig fullring för omväxlings skull. Tänkte sätta veckans RB på spel med ett "skott-light." Ett bord NL100$ FR. Ganska snabbt hamnade jag i den här situationen:

 

daddynolegs sitting in seat 1 with $114.22

CardSam sitting in seat 2 with $143.78

PKRFredde sitting in seat 3 with $27.04

Zockerle1 sitting in seat 4 with $48.50[Dealer]

HJÄLTEN sitting in seat 5 with $95.83

GoldenWorm sitting in seat 6 with $87.46

Larzzon67 sitting in seat 7 with $99.48

NLMike sitting in seat 8 with $111.75

bfw0082 sitting in seat 9 with $117.06

nimme sitting in seat 10 with $49.00

HJÄLTEN posted the small blind - $0.50

GoldenWorm posted the big blind - $1.00

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: As, Qs

Larzzon67 called - $1.00

NLMike folded

bfw0082 folded

nimme folded

daddynolegs folded

CardSam folded

PKRFredde folded

Zockerle1 folded

HJÄLTEN raised to $5.00

GoldenWorm called - $5.00

Larzzon67 raised to $25.00

HJÄLTEN called - $25.00

GoldenWorm folded

 

** Dealing the flop: 10h, Qh, 6c

HJÄLTEN checked

Larzzon67 went all-in - $74.48

 

Vad gör ni? :-)

 

Fold.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant hand, tycker ofta jag hamnar med AQ i small blind och inte riktigt vet hur jag ska spela den. Men det jag undrar när Diaaz säger fold, skulle Censur inte ens ha synat raisen på floppen? För kan vi förvänta oss en så mycket bättre flop än det blev? Visst, man kan ju alltid floppa kåk/färg/stege osv, men att floppa top par är väl mer rimligt att förvänta sig när man synar preflop raisen. Så rätt beslut är alltså att lägga sig?

Nu är ju jag bara en NL10/20 spelare som inte ens är speciellt bra, men kanske en stor bet efter floppen hade varit bättre än en check? Oavsett vad Larzzon67 har så lär han ju betta efter den checken? Hoppas nån mer kan utveckla tänket i den handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant hand, tycker ofta jag hamnar med AQ i small blind och inte riktigt vet hur jag ska spela den. Men det jag undrar när Diaaz säger fold, skulle Censur inte ens ha synat raisen på floppen? För kan vi förvänta oss en så mycket bättre flop än det blev? Visst, man kan ju alltid floppa kåk/färg/stege osv, men att floppa top par är väl mer rimligt att förvänta sig när man synar preflop raisen. Så rätt beslut är alltså att lägga sig?

Nu är ju jag bara en NL10/20 spelare som inte ens är speciellt bra, men kanske en stor bet efter floppen hade varit bättre än en check? Oavsett vad Larzzon67 har så lär han ju betta efter den checken? Hoppas nån mer kan utveckla tänket i den handen.

 

Håller verkligen med dig att checken på flop suger. Anledningen till den kan jag bara skylla på min osäkerhet. Dels scared money och sen var det längesen jag spelade fullring. Dock skulle jag antagligen ansett mig comittad oavsett vid en eventuell fortsatt strid. Tycker själv jag borde gått All in´och lämnat beslutet åt honom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle aldrig syna $25 bettet ifrån Fi, alltså fold preflop.

 

Nej det är väl det tilltaget som satte mig i situationen. Brukar själv inte bjuda in till masslimp om jag sitter på QQ+ oavsett pos.. så jag satte skurken på en något svagare hand typ 99-JJ eller AQ-AK när jag synade.. Kanske för "löst" för fullring men SH ser jag gärna en flop där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis, han överbetar pre och om han är en tomte så lär du märka det sen. Du säger att det är precis i början av en session och ändå tar du en så galen syn pre med en oftast väldigt dominerad hand i det läget. Fold pre efter att han höjer till 25 men som spelad måste du checkfolda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade handen sämre än en påse nötter hela vägen. Som spelad tycker jag man får ta synen och i det här fallet visade skurken upp AK. Som tur var kom rivern och skipade mitt dåliga spel rättvisa med en ståtlig K.

 

Nåja. Här kommer nästa hand för kommentarer. (RB-skottet fortsätter btw, nu med SH där jag är lite mer bekväm.)

 

99jkpg sitting in seat 1 with $258.63

HJÄLTEN sitting in seat 2 with $98.50[Dealer]

namztruok sitting in seat 3 with $95.00

Ceewyl sitting in seat 4 with $210.26

Izdykes sitting in seat 5 with $14.44

HenkePilot sitting in seat 6 with $115.13

namztruok posted the small blind - $0.50

Ceewyl posted the big blind - $1.00

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: Kd, Kh

Izdykes folded

HenkePilot raised to $4.00

99jkpg folded

HJÄLTENraised to $14.00

namztruok folded

Ceewyl folded

HenkePilot called - $14.00

 

** Dealing the flop: 3h, Ad, 5c

HenkePilot checked

HJÄLTEN bet - $14.75

HenkePilot called - $14.75

 

** Dealing the turn: As

HenkePilot checked

HJÄLTEN checked

 

** Dealing the river: 8d

HenkePilot went all-in - $86.38

 

Vad gör vi här då? Känns ju knappast som han sitter med AA, ej heller ett svagt A så. AK kanske eller möjligen något slags kåkat set är det tänkbara som slår mig... Låt höra. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade handen sämre än en påse nötter hela vägen. Som spelad tycker jag man får ta synen och i det här fallet visade skurken upp AK. Som tur var kom rivern och skipade mitt dåliga spel rättvisa med en ståtlig K.

 

Nåja. Här kommer nästa hand för kommentarer. (RB-skottet fortsätter btw, nu med SH där jag är lite mer bekväm.)

 

99jkpg sitting in seat 1 with $258.63

HJÄLTEN sitting in seat 2 with $98.50[Dealer]

namztruok sitting in seat 3 with $95.00

Ceewyl sitting in seat 4 with $210.26

Izdykes sitting in seat 5 with $14.44

HenkePilot sitting in seat 6 with $115.13

namztruok posted the small blind - $0.50

Ceewyl posted the big blind - $1.00

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: Kd, Kh

Izdykes folded

HenkePilot raised to $4.00

99jkpg folded

HJÄLTENraised to $14.00

namztruok folded

Ceewyl folded

HenkePilot called - $14.00

 

** Dealing the flop: 3h, Ad, 5c

HenkePilot checked

HJÄLTEN bet - $14.75

HenkePilot called - $14.75

 

** Dealing the turn: As

HenkePilot checked

HJÄLTEN checked

 

** Dealing the river: 8d

HenkePilot went all-in - $86.38

 

Vad gör vi här då? Känns ju knappast som han sitter med AA, ej heller ett svagt A så. AK kanske eller möjligen något slags kåkat set är det tänkbara som slår mig... Låt höra. :-)

 

Given fold. Ax, sannolikt K, Q eller kåkträff sätter jag honom på. Ax låg är ungefär lika sannolik som att han har lågt pocket, sett till preflopp-spelet, imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-)

Given fold. Ax, sannolikt K, Q eller kåkträff sätter jag honom på. Ax låg är ungefär lika sannolik som att han har lågt pocket, sett till preflopp-spelet, imo.

 

Är det verkligen det? Kåkträff kändes det inte som eftersom han då borde vara lite mer angelägen att ta betalt av mitt eventuella Ax osv. När skurkar trycker in allt sådär bryskt tolkar jag det som att de inte helhjrätat vill ha syn. Iaf innan de vet att jag är en synstation vilket denna person troligetvis inte visste. :-)

 

Tycker inte alls att fold känns givet i lägen som dessa utan starkt read-basserad. Nu hade jag förstås inga direkta reads på skurken i det här fallet så utifrån det kanske fold är bäst här..

 

___

 

Nåja. Trött som en gammal iller. Får se om det blir något spel ikväll. Har lite annat att stå i också. Helgens bravader har gått ungefär breakeven änsålänge.. Lite sugen på att fiska fram en fin grön siffra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-)

 

Är det verkligen det? Kåkträff kändes det inte som eftersom han då borde vara lite mer angelägen att ta betalt av mitt eventuella Ax osv. När skurkar trycker in allt sådär bryskt tolkar jag det som att de inte helhjrätat vill ha syn. Iaf innan de vet att jag är en synstation vilket denna person troligetvis inte visste. :-)

 

Tycker inte alls att fold känns givet i lägen som dessa utan starkt read-basserad. Nu hade jag förstås inga direkta reads på skurken i det här fallet så utifrån det kanske fold är bäst här..

 

Riktigt jobbig hh. Det är dessa typer av marginella beslut som gör oss till sämre spelare när vi tar skott. Hur hade du resonerat om det handlat om NL20? Jag hade varit betydligt villigare att göra hjältesynen om allin med $20 istället för $100, trots att förutsättningarna var desamma. Dock ska vi väl ha i åtanke att det är viss skillnad i EV beroende på vilken stake det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt jobbig hh. Det är dessa typer av marginella beslut som gör oss till sämre spelare när vi tar skott. Hur hade du resonerat om det handlat om NL20? Jag hade varit betydligt villigare att göra hjältesynen om allin med $20 istället för $100, trots att förutsättningarna var desamma. Dock ska vi väl ha i åtanke att det är viss skillnad i EV beroende på vilken stake det är.

 

Känns lite spontant som att risken för Ax händer ökar lägre ner. Eller jag vet att de gör det. Fiskar synar ju vad som helst pre med Ax just.. Nåja.

 

Jag synade utan större tvekan, just pga ovan nämda resonemang. Kändes som han desperat försökte sno åt sig potten. Just den här gången hade jag rätt. Han visade upp QKs. Frågan är ju om det är resonemanget är klokt i längden. Brukar vara väldigt readbasserad här. Utan read synar jag.

 

Det blev en snabb session nu ändå. Slutade plus, så nu är helgen grön till slut. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns lite spontant som att risken för Ax händer ökar lägre ner. Eller jag vet att de gör det. Fiskar synar ju vad som helst pre med Ax just.. Nåja.

 

Jag synade utan större tvekan, just pga ovan nämda resonemang. Kändes som han desperat försökte sno åt sig potten. Just den här gången hade jag rätt. Han visade upp QKs. Frågan är ju om det är resonemanget är klokt i längden. Brukar vara väldigt readbasserad här. Utan read synar jag.

 

Det blev en snabb session nu ändå. Slutade plus, så nu är helgen grön till slut. :-)

 

WP. Jag hade förmodligen donkat och vikt av den enkla anledningen att det är NL100, med motiveringen att det kommer bättre lägen... Det är helt enkelt utanför min "comfort zone", och förklarar samtidigt varför jag fiskar omkring på NL20-50 ;-) .

 

Tack för att du avskräcker mig att ta skott på högre nivåer:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjosan.

 

Nu är helgen färdigspelad till slut. Dags att outa resultaten. Jag kan inte vinna på fredagar. Så enkelt är det! Tur att skurkarna spelar likadant resten av veckan då fredagsriggen inte längre är på deras sida. Arf! Arf!

 

Resultat Augusti:

1. MG: +186€ SVS: +547:-

2. Inget spel.

3. MG: +79€ SVS: +73:-

4. MG -2€ SVS: -118:-

5. MG: +59€

6. MG -49€

7. MG: +43€ SVS: -255:-

8. MG -187€

9. MG: +217€

10. MG: +276€

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en ca 2 timmar lång session igår. Stabilt och låg på plus hela tiden men tappade raskt på slutet. Översettad, överfärgad och ett riktigt uselt spel från min sida där jag jagade färg för alldeles för mycket pengar...

 

Vet inte hur många gånger jag gått i överfärgfällan just. Lovar mig själv att lägga nästa gång jag anar begravda hundar men det är så jäkla svårt. Fold pre med låga SC känns som enda sättet att klara sig. Vad säger ni?

 

Strax under två inköp back men eftersom jag fortfarande höll till på NL100 kändes det tungt. Dags att dra i handbromsen! NL20-grind resten av veckan!!

 

Måste dock säga att jag kände mig väldigt bekväm på NL100. Inte mycket att gå på tre dagars spel men första intrycket är att det är lättare att få betalt än på NL50. Färre grinders. Men det kommer säkert visa sig vara fel.. Det får vi reda på framöver. Ska diciplinera hårdare och inte tänja på BR-kraven. Kommer dock fortsätta skotta lite för nästa inkommande RB.

 

Resultat Augusti:

1. MG: +186€ SVS: +547:-

2. Inget spel.

3. MG: +79€ SVS: +73:-

4. MG -2€ SVS: -118:-

5. MG: +59€

6. MG -49€

7. MG: +43€ SVS: -255:-

8. MG -187€

9. MG: +217€

10. MG: +276€

11. MG -119€

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste dock säga att jag kände mig väldigt bekväm på NL100. Inte mycket att gå på tre dagars spel men första intrycket är att det är lättare att få betalt än på NL50. Färre grinders. Men det kommer säkert visa sig vara fel.. Det får vi reda på framöver. Ska diciplinera hårdare och inte tänja på BR-kraven. Kommer dock fortsätta skotta lite för nästa inkommande RB.

 

Tjena, kul å se att du spelar på. Själv har jag inte hunnit så mkt i aug :(

 

Dock kan jag ju, med tanke på kommentaren ovan, säga att jag tyckte samma sak om NL50 vs NL20, men sen när man tryckt in 20k-30k händer så insåg man att ... dang! De betalar inte av tillräckligt ofta för att man ska väga upp beatsen...

Sen har det ju varit veckan efter lön osv också (början av månaden brukar vara väldigt fiskig tycker jag, oavsett nivå?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen har det ju varit veckan efter lön osv också (början av månaden brukar vara väldigt fiskig tycker jag, oavsett nivå?)

 

Jag har funderat i samma banor. Dock är det ju så att veckolön fortfarande används flitigt utomlands, vilket jämnar ut fiskspelet en aning. Det enda raka är att vara tålmodig med sin table selection om man vill garantera att ha edge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena, kul å se att du spelar på. Själv har jag inte hunnit så mkt i aug :(

 

Dock kan jag ju, med tanke på kommentaren ovan, säga att jag tyckte samma sak om NL50 vs NL20, men sen när man tryckt in 20k-30k händer så insåg man att ... dang! De betalar inte av tillräckligt ofta för att man ska väga upp beatsen...

Sen har det ju varit veckan efter lön osv också (början av månaden brukar vara väldigt fiskig tycker jag, oavsett nivå?)

 

Nä.. Det kan vara sant. Men lönveckan var väl ändå veckan före? Jag får alltid lön runt 25e iaf.. Nevertheless. Jag kommer säkert bli fistfuckad tillbaks till NL10 innan jag vet ordet av om jag fortsätter strula underrullad på NL100.

 

Men det är kul.

 

Dock ej underrullad för NL50 så blir till att hålla till där. Kändes som att spela för kottar på NL20 idag. Attitydproblem från min sida jag måste komma tillrätta med.. Är allmänt sämst på diciplin just nu.. Jaja. Kvällens äventyr slutade iaf på +62€ vilket känns bra efter att ha legat betydande back.

 

Ibland är det bra med tilt-image. Säkert inte såhär man bör spela egentligen men efter att ha blivit nersynad vid vartenda blufftillfälle av riktigt mediokra händer tyckte jag ett desperadomoove kunde var på sin plats.

 

HJÄLTEN sitting in seat 1 with $143.63

SWEDHM sitting in seat 2 with $210.47

Yxel- sitting in seat 3 with $100.00

Croarmy sitting in seat 4 with $132.78[Dealer]

slaskjolle sitting in seat 5 with $70.80

GaryHillo sitting in seat 6 with $85.53

slaskjolle posted the small blind - $0.50

GaryHillo posted the big blind - $1.00

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: 6d, 9d

HJÄLTEN called - $1.00

SWEDHM folded

Yxel- folded

Croarmy folded

slaskjolle called - $1.00

GaryHillo checked

 

** Dealing the flop: 5d, 8d, 7d

slaskjolle checked

GaryHillo bet - $1.50

HJÄLTEN called - $1.50

slaskjolle folded

 

** Dealing the turn: 3h

GaryHillo checked

HJÄLTEN bet - $3.00

GaryHillo called - $3.00

 

** Dealing the river: 6h

GaryHillo bet - $4.00

HJÄLTEN went all-in - $138.13

GaryHillo went all-in - $77.03

GaryHillo shows: 9s, 10d

HJÄLTEN shows: 6d, 9d

HJÄLTEN wins $171.06 from the main pot

 

Sen några vanliga händer för rara kommentarer. :-)

 

Jake0b sitting in seat 1 with $25.85

Play4SD sitting in seat 2 with $59.59

HJÄLTEN sitting in seat 3 with $204.12

rockmusic sitting in seat 4 with $49.50[Dealer]

JNtheman sitting in seat 5 with $42.93

rob5495 sitting in seat 6 with $86.96

JNtheman posted the small blind - $0.25

rob5495 posted the big blind - $0.50

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: Kc, 10c

Jake0b called - $0.50

Play4SD folded

HJÄLTEN raised to $2.00

rockmusic raised to $6.00

JNtheman folded

rob5495 folded

Jake0b folded

HJÄLTEN called - $6.00

 

** Dealing the flop: 6s, Ah, Kd

HJÄLTEN checked

rockmusic bet - $8.00

HJÄLTEN called - $8.00

 

** Dealing the turn: 6c

HJÄLTEN checked

rockmusic checked

 

** Dealing the river: 8c

HJÄLTEN checked

rockmusic checked

HJÄLTEN shows: Kc, 10c

rockmusic mucks: Jh, Jc

HJÄLTEN wins $27.79 from the main pot

 

___

 

Jake0b sitting in seat 1 with $25.35

Play4SD sitting in seat 2 with $61.59[Dealer]

HJÄLTEN sitting in seat 3 with $217.16

rockmusic sitting in seat 4 with $49.50

JNtheman sitting in seat 5 with $41.68

rob5495 sitting in seat 6 with $86.71

HJÄLTEN posted the small blind - $0.25

rockmusic posted the big blind - $0.50

 

** Dealing cards to HJÄLTEN 10d, 10c

JNtheman folded

rob5495 folded

Jake0b called - $0.50

Play4SD raised to $2.00

HJÄLTEN called - $2.00

rockmusic called - $2.00

Jake0b called - $2.00

 

** Dealing the flop: Jc, 4s, Js

HJÄLTEN checked

rockmusic checked

Jake0b checked

Play4SD checked

 

** Dealing the turn: 6c

[HJÄLTEN bet - $4.00

rockmusic folded

Jake0b folded

Play4SD folded

HJÄLTEN mucks:

HJÄLTEN wins $11.60 from the main pot

 

___

 

Jake0b sitting in seat 1 with $89.12

Play4SD sitting in seat 2 with $49.25[Dealer]

HJÄLTEN sitting in seat 3 with $97.43

crownen sitting in seat 4 with $16.65

JNtheman sitting in seat 5 with $48.43

rob5495 sitting in seat 6 with $65.59

HJÄLTEN posted the small blind - $0.25

crownen posted the big blind - $0.50

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: 6s, 6c

JNtheman folded

rob5495 folded

Jake0b called - $0.50

Play4SD raised to $2.00

HJÄLTEN called - $2.00

crownen folded

Jake0b called - $2.00

 

** Dealing the flop: Kd, 6h, 9h

HJÄLTEN checked

Jake0b bet - $1.50

Play4SD raised to $7.00

HJÄLTEN raised to $16.00

Jake0b called - $16.00

Play4SD folded

 

** Dealing the turn: 10c

HJÄLTEN bet - $38.00

Jake0b went all-in - $71.12

HJÄLTEN called - $71.12

 

** Dealing the river: 4c

Jake0b shows: Kc, 9d

HJÄLTEN shows: 6s, 6c

HJÄLTEN wins $184.74 from the main pot

 

___

 

Jake0b sitting in seat 1 with $26.57

Play4SD sitting in seat 2 with $57.37

HJÄLTEN sitting in seat 3 with $193.80

rockmusic sitting in seat 4 with $49.25

JNtheman sitting in seat 5 with $45.43[Dealer]

rob5495 sitting in seat 6 with $95.95

rob5495 posted the small blind - $0.25

Jake0b posted the big blind - $0.50

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: As, 3s

Play4SD folded

HJÄLTEN raised to $2.00

rockmusic folded

JNtheman folded

rob5495 called - $2.00

Jake0b folded

 

** Dealing the flop: 2h, 9d, 7c

rob5495 checked

HJÄLTEN bet - $4.50

rob5495 called - $4.50

 

** Dealing the turn: 4s

rob5495 checked

HJÄLTEN checked

 

** Dealing the river: Ac

rob5495 bet - $7.00

HJÄLTEN called - $7.00

rob5495 shows: Kh, Qd

HJÄLTEN shows: As, 3s

HJÄLTEN wins $26.13 from the main pot

 

___

 

HJÄLTEN sitting in seat 1 with $157.05[Dealer]

SWEDHM sitting in seat 2 with $238.97

pavane sitting in seat 3 with $63.21

Croarmy sitting in seat 4 with $64.99

slaskjolle sitting in seat 5 with $76.80

GaryHillo sitting in seat 6 with $100.53

SWEDHM posted the small blind - $0.50

pavane posted the big blind - $1.00

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: 5h, Ah

Croarmy called - $1.00

slaskjolle folded

GaryHillo folded

HJÄLTEN raised to $4.00

SWEDHM called - $4.00

pavane called - $4.00

Croarmy called - $4.00

 

** Dealing the flop: 3d, Qh, 9c

SWEDHM checked

pavane checked

Croarmy checked

HJÄLTEN checked

 

** Dealing the turn: 8h

SWEDHM checked

pavane checked

Croarmy checked

HJÄLTEN bet - $8.00

SWEDHM folded

pavane called - $8.00

Croarmy called - $8.00

 

** Dealing the river: 6c

pavane checked

Croarmy checked

HJÄLTEN checked

pavane shows: 3c, Ac

Croarmy shows: Kd, 8d

HJÄLTEN mucks: 5h, Ah

Croarmy wins $38.00 from the main pot

 

Jaja. Detta kanske är tråkiga händer för kommentarer men kan tänka mig att det finns stora läckor att finna i den grå massan. Nu är det läggdags!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä.. Det kan vara sant. Men lönveckan var väl ändå veckan före? Jag får alltid lön runt 25e iaf.. Nevertheless. Jag kommer säkert bli fistfuckad tillbaks till NL10 innan jag vet ordet av om jag fortsätter strula underrullad på NL100.

 

Veckan innan lön är alla pengar på kontot slut = dvs ingen poker.

veckan efter är kontot (även nöjeskontot) påfyllt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...