Gå till innehåll

Censur - NL20$ @ Microgaming.


Censur

Recommended Posts

Ja det var ju skönt att det verkar som om det spel jag försöker spela är det som märks. Sen att jag inte lyckas få den taktiken till att bli vinnande beror nog på många andra fel jag gör.

Men uppskattar din dagbok, så fortsätt med den så kan jag kanske snappa upp ett eller annat tips och kanske bli stadigt vinnande på NL20. Så ska jag försöka låta bli dina pengar om vi spelar på samma bord =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 163
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jösses vad trött jag är. Avrundade just kvällens session efter en timme och tjugo minuter. Är ensam hella ikväll så jag kanske kör en liten kort session till före läggdags men just nu behöver jag en paus.

 

Resultatet blev +38€. Ingen hand spännande nog att orka leta upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det var ju skönt att det verkar som om det spel jag försöker spela är det som märks. Sen att jag inte lyckas få den taktiken till att bli vinnande beror nog på många andra fel jag gör.

Men uppskattar din dagbok, så fortsätt med den så kan jag kanske snappa upp ett eller annat tips och kanske bli stadigt vinnande på NL20. Så ska jag försöka låta bli dina pengar om vi spelar på samma bord =)

 

Jag såg under gårdagen att du hade typ halva inköpet på ett antal NL20-bord. Är det en medveten strategi (många spelar ju så), eller var det en motig afton?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg under gårdagen att du hade typ halva inköpet på ett antal NL20-bord. Är det en medveten strategi (många spelar ju så), eller var det en motig afton?

 

Det var en (av många) dåliga kvällar. Köper alltid in med fullt men fyller dock inte på direkt när jag tappat nån dollar som jag ser att dom duktiga gör när jag sett nån film från t.ex. cardrunners. Känner mig väl inte så säker på att jag slår nivån, så då känns det som att fylla på mer inte är att maximera vinsterna utan skulle maximera förlusterna när man har en dålig dag. Kanske fel av mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag höjer:

  • * Varje knapp (3xBB, lägger till 1xbb för varje spelare som synar före mig).
  • * Varje Ax(gärna i pos).
  • * Varje KQ,KJ och alla PP. Jag CB'betar ungefär 90% av gångerna(Detta ger mig mkt action när jag väll har starka händer).
  • * Check-Reraisar jag på torra floppar 7(8)/10 ggr. och tar hem 80% av dem potterna :P.
  • * Ofta också suited gappers(6-8,7-9 osv).

 

Håller med om att man kan höja nästintill varje knapp (som de säger på CR: Against thinking players it is slightly ev- but you will get into a lot of interesting situations.

 

Jag höjer bara Ax suited förutom UTG (tappar för mkt pengar på sånt)

 

Höjer även alla PP, 3b även dem mot folk jag vet släpper ofta mot 3b.

 

Jag cb inte alla floppar... Utan bara dem som ser ut att träffa min range, eller iaf missa fi's range, annars känns det bara ovärt.

 

C/R på torra floppar och raise när folk leder in i mig kan ibland även vara bra, men gör det ganska sparsamt :/

 

Suited gappers spelar jag bara i position :(

PS: sen så var det FreePlopp som spelade på Prima NL$50 och spelade en mkt liknande stil som jag och tjänade bra på det fast det känns rätt som standard spel ändå.

 

Känner till den spelaren, kommer inte ihåg om jag har honom som grönmarkerad eller inte, men det är inte en spelare jag fruktar ivf. Ska kolla upp det litet mer :)

 

Tack för tipsen ivf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var en (av många) dåliga kvällar. Köper alltid in med fullt men fyller dock inte på direkt när jag tappat nån dollar som jag ser att dom duktiga gör när jag sett nån film från t.ex. cardrunners. Känner mig väl inte så säker på att jag slår nivån, så då känns det som att fylla på mer inte är att maximera vinsterna utan skulle maximera förlusterna när man har en dålig dag. Kanske fel av mig?

 

Gångerna som du får AA eller en annan stark hand (kanske postflop) och får in pengarna så kommer du ångra dig, d e ganska mycket pengar som försvinner i värde där :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och smygsurfar lite på jobbet. Har just köpt en födelsedagspresent till min sambo som fyller år på fredag. En digital systemkamera fick det bli. Hon har önskat sig en sådan jättelänge och kompaktkameran vi har tar bedrövliga bilder. Hoppas inte hon läser här nu bara för då är hela överaskningen förstörd. :shock:

 

Apropå inköpsdiskussionen..

 

Jag reloadar alltid till fullt inköp förutsatt att någon annan vid bordet också har det eller mer i sin stack. Dels är jag inte bekväm att spela med short eller halvstack men framförallt håller jag med Zarec. Riktigt surt när man träffar ett monster och inte kan få maximalt betalt.

 

För övrigt blev det en andra session igår kväll. Farligt för diciplinen att vara ensam hemma. Backade tyvärr ganska exakt hela vinsten från föregående session men känner inget missnöje alls med det egna spelet. Det var dealern som trädde på riddarhandsken helt enkelt. No pain no gain!

 

Är skitsugen också på att se lite såna där pokerfilmer. Cardrunners och allt vad de heter. De enda filmer jag sett är Tuff Fish och det är väl tveksamt om man lär sig något vettigt av dem. Hehe! Kan man inte bara sno dem? Visst det är billigt osv men folk snor ju allt från min branch där jag sliter för brödfödan(film/TV) så då kan man väl få sno tillbaka lite av nåt annat eller? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är skitsugen också på att se lite såna där pokerfilmer. Cardrunners och allt vad de heter. De enda filmer jag sett är Tuff Fish och det är väl tveksamt om man lär sig något vettigt av dem. Hehe! Kan man inte bara sno dem? Visst det är billigt osv men folk snor ju allt från min branch där jag sliter för brödfödan(film/TV) så då kan man väl få sno tillbaka lite av nåt annat eller? 8-)

 

Alla siter har ju några gratisfilmer. DeucesCracked kan du ju även testa i 7 dagar och kan då kolla på vilka filmer du vill. Du verkar ju vara en hyffsat vinnande spelare så månadskostnaden skulle nog inte göra nåt större hål i din BR.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är skitsugen också på att se lite såna där pokerfilmer. Cardrunners och allt vad de heter. De enda filmer jag sett är Tuff Fish och det är väl tveksamt om man lär sig något vettigt av dem. Hehe! Kan man inte bara sno dem? Visst det är billigt osv men folk snor ju allt från min branch där jag sliter för brödfödan(film/TV) så då kan man väl få sno tillbaka lite av nåt annat eller? 8-)

 

Alla siter har ju några gratisfilmer. DeucesCracked kan du ju även testa i 7 dagar och kan då kolla på vilka filmer du vill. Du verkar ju vara en hyffsat vinnande spelare så månadskostnaden skulle nog inte göra nåt större hål i din BR.

 

Bah. Tanka ner lite high stakes poker istället. Iofs är det svårt att få tanten med på den underhållningen :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska kika lite på deucescracked. Min laptop gick sönder tyvärr, annars hade det ju varit perfekt att svepa en film innan läggdags.

 

Hum. Är det bara för mig det tar ca 10 minuter att öppna Microgaming-klienten? Den fungerar hur bra som helst för övrigt men tar slång tid på sig att starta upp.

 

Nu startade den. Dags för kvällens session. Oj, AA första handen.

 

tronixaa sitting in seat 1 with $19.70

SKURKEN sitting in seat 2 with $15.46

HardTimes32 sitting in seat 3 with $29.14[sitting out]

HJÄLTEN sitting in seat 4 with $19.80

LaughingCat sitting in seat 5 with $20.87[Dealer]

knifeman61 sitting in seat 6 with $14.02

knifeman61 posted the small blind - $0.10

tronixaa posted the big blind - $0.20

HJÄLTEN posted to play - $0.20

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: Ad, Ac

SKURKEN called - $0.20

HJÄLTEN bet - $0.80

LaughingCat folded

knifeman61 folded

tronixaa folded

SKURKEN called - $0.80

 

** Dealing the flop: 9d, Jd, 10d

SKURKEN checked

HJÄLTEN bet - $1.90

SKURKEN called - $1.90

 

** Dealing the turn: 8h

SKURKEN checked

HJÄLTEN checked

 

** Dealing the river: 2d

SKURKEN checked

HJÄLTEN bet - $5.70

SKURKEN folded

HJÄLTEN mucks:

HJÄLTEN wins $11.12 from the main pot

 

Avslutade sessionen efter en och en halv timme med ett för nivån ganska stort back på -81€. Riddarhandsken var i allra högsta grad pådragen men mest förlorade jag på riktigt uselt timade bluffar. Spelade lite för löst i största allmänhet och synade för mycket... Felen många.

 

Men det har hänt förr så jag lyfter inte på ögonbrynen. Måste lära mig att lugna ner tempot i dehär stunderna. Spelet var ganska löst och aggressivt på borden i allmänhet så det hade nog varit en bra ide att tighta till och vänta på lägen snarare än försöka trycka tillbaka... Nåja.

 

Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående den sista handen skulle jag nog hellre se att du 3b den preflop. Men det kanske du gör 95% av tiden å bara balanserar här? Du vann ju den visserligen ändå på en jobbig bräda :)

 

Keep it going... riddarhandsken rostar snart!

 

Om du med sista handen menar AA handen så var jag BB och fick aldrig tillfälle att 3betta då ingen höjt före mig. AA dundrar jag alltid med hela vägen före flop om möjligheten ges. Enda balans där är väl de gånger jag missklickar.

 

Riddarhandsken rostar aldrig. Men kan alltid hoppas att den hamnar i garderoben en tag framöver. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte ge mig till känna här med (just erkänt att jag läser Zarecs dagbok och din som inspiration).

Jag skriver inte ofta, men läser desto mer! :)

 

Ser fram emot att föja din väg uppåt! Jag hoppas tassa efter, men har en betydligt mindre rulle för tillfället och spelar NL20 underrullad. Men, det löser sig. Jag SKA kunna slå NL20. Så är det bara. :)

 

Jobba på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjosan! Kul att du vill följa mina äventyr Mickson. :-D

 

Avslutade just en session på strax över en timme. Eftersom det nyligen trillat in ett par "fördelar av tidigare nerlagd speltid" kände jag mig modig nog att lite blygt återuppta kampen på NL50$. Det blev 4xNL20$ och 4xNL50$. Tänker fortsätta ha NL20$ som min huvudnivå ett tag framöver.

 

Den här handen utspelade sig såklart nästan direkt på ett av NL50$ borden. Skurken har jag inte mött sådär himla mycket men bedömer att han är typiskt TAG. Kommentera gärna mitt spel. Jag brukar göra sådär av diverse anledningar. Känns som det vinner i längden men.. jag är ju bara en vanlig hobbyspelare när allt kommer omkring.

 

Apalmberg sitting in seat 1 with $50.00[sitting out]

SKURKEN sitting in seat 2 with $57.38

rei55umie5 sitting in seat 3 with $30.90

LATULIPE07 sitting in seat 4 with $56.76[Dealer]

KJNKalle sitting in seat 5 with $47.75

HJÄLTEN sitting in seat 6 with $49.75

KJNKalle posted the small blind - $0.25

HJÄLTEN posted the big blind - $0.50

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: 6s, As

SKURKEN raised to $2.00

rei55umie5 folded

LATULIPE07 folded

KJNKalle folded

HJÄLTEN called - $2.00

 

** Dealing the flop: 3c, 6h, Ah

HJÄLTEN checked

SKURKEN bet - $4.25

HJÄLTEN went all-in - $48.25

SKURKEN called - $48.25

 

** Dealing the turn: Kh

 

** Dealing the river: 8s

HJÄLTEN shows: 6s, As

SKURKEN shows: Kc, Ad

SKURKEN wins $97.75 from the main pot

 

Paranoid efter senaste veckans rigg-behandling anade jag såklart oråd och övervägde att stänga ner NL50$-borden men valde att stanna åtminstonde en utdragning till. Det gick bra. Korten föll min väg och min bluff-timing fungerade också alldeles utmärkt. Kalaset slutade på +151€ och det gick bra på alla bord utom ett NL20$ där jag råkade göra bort mig.

 

Här är en annan hand jag gärna tar kommentarer på.

 

HJÄLTEN sitting in seat 1 with $101.48

x3m_pl4yer sitting in seat 2 with $52.25

SKURKEN sitting in seat 3 with $73.40[Dealer]

run187 sitting in seat 4 with $7.94

macest sitting in seat 5 with $29.69

foobar17 sitting in seat 6 with $68.45

run187 posted the small blind - $0.25

macest posted the big blind - $0.50

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: 10s, Js

foobar17 raised to $2.00

HJÄLTEN called - $2.00

x3m_pl4yer called - $2.00

SKURKEN called - $2.00

run187 folded

macest called - $2.00

 

** Dealing the flop: Jc, 2h, 8c

macest checked

foobar17 checked

HJÄLTEN bet - $5.12

x3m_pl4yer folded

SKURKEN called - $5.12

macest folded

foobar17 folded

 

** Dealing the turn: 9s

HJÄLTEN bet - $10.24

SKURKEN called - $10.24

 

** Dealing the river: 2s

HJÄLTEN bet - $20.48

SKURKEN called - $20.48

HJÄLTEN shows: 10s, Js

SKURKEN shows: 9c, Jh

SKURKEN wins $78.93 from the main pot

 

Känner mig taggad att ta en kort session till innan läggdags. Isåfall blir det bara NL20$. Vill inte upprepa förra session-no2-fadäsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en annan hand jag gärna tar kommentarer på.

 

HJÄLTEN sitting in seat 1 with $101.48

x3m_pl4yer sitting in seat 2 with $52.25

SKURKEN sitting in seat 3 with $73.40[Dealer]

run187 sitting in seat 4 with $7.94

macest sitting in seat 5 with $29.69

foobar17 sitting in seat 6 with $68.45

run187 posted the small blind - $0.25

macest posted the big blind - $0.50

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: 10s, Js

foobar17 raised to $2.00

HJÄLTEN called - $2.00

x3m_pl4yer called - $2.00

SKURKEN called - $2.00

run187 folded

macest called - $2.00

 

** Dealing the flop: Jc, 2h, 8c

macest checked

foobar17 checked

HJÄLTEN bet - $5.12

x3m_pl4yer folded

SKURKEN called - $5.12

macest folded

foobar17 folded

 

** Dealing the turn: 9s

HJÄLTEN bet - $10.24

SKURKEN called - $10.24

 

** Dealing the river: 2s

HJÄLTEN bet - $20.48

SKURKEN called - $20.48

HJÄLTEN shows: 10s, Js

SKURKEN shows: 9c, Jh

SKURKEN wins $78.93 from the main pot

 

Känner mig taggad att ta en kort session till innan läggdags. Isåfall blir det bara NL20$. Vill inte upprepa förra session-no2-fadäsen.

 

Jag tycker att du betar lite för lite på floppen. De ger skurken odds att dra till färgen. Bättre att skydda sitt TP med en 3/4pottsatsning. Om du får syn då får man se om man har någon read på personen. När han sen synar på turn är det många händer som slår din - TPTK, slowspelat set etc. Fast det är klart, många fiskar skulle kunna jaga färgen hela vägen... Ett mindre stop bet på rivern verkar vettigt.

 

Men. Vad vet jag? Är bara glad amatör jag med. :)

 

Så någon med mer åsikter? Tänker jag helt fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste bli bättre på diciplin! Det var ju hela grejen med dagboken liksom! Gick i session-2 fällan igår igen. Självklart hade dealern rotat fram handsken och 2outade mina fina träffar till förbannelse. Ja, ja. Det är straffet för att jag inte kan hålla mig i skinnet!

 

När det gäller poker är jag otålig och girig på ett dåligt sätt! Stängde ner klienten i vredesmod så jag vet inte den exakta siffran men som helhet slutade gårdagen iaf på plus. Men det fina plusset gick upp i rök!

 

Ikväll är det endast en kort session som gäller! Eller kanske en film. Vi får se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en annan hand jag gärna tar kommentarer på.

 

HJÄLTEN sitting in seat 1 with $101.48

x3m_pl4yer sitting in seat 2 with $52.25

SKURKEN sitting in seat 3 with $73.40[Dealer]

run187 sitting in seat 4 with $7.94

macest sitting in seat 5 with $29.69

foobar17 sitting in seat 6 with $68.45

run187 posted the small blind - $0.25

macest posted the big blind - $0.50

 

** Dealing cards to HJÄLTEN: 10s, Js

foobar17 raised to $2.00

HJÄLTEN called - $2.00

x3m_pl4yer called - $2.00

SKURKEN called - $2.00

run187 folded

macest called - $2.00

 

** Dealing the flop: Jc, 2h, 8c

macest checked

foobar17 checked

HJÄLTEN bet - $5.12

x3m_pl4yer folded

SKURKEN called - $5.12

macest folded

foobar17 folded

 

** Dealing the turn: 9s

HJÄLTEN bet - $10.24

SKURKEN called - $10.24

 

** Dealing the river: 2s

HJÄLTEN bet - $20.48

SKURKEN called - $20.48

HJÄLTEN shows: 10s, Js

SKURKEN shows: 9c, Jh

SKURKEN wins $78.93 from the main pot

 

Känner mig taggad att ta en kort session till innan läggdags. Isåfall blir det bara NL20$. Vill inte upprepa förra session-no2-fadäsen.

 

 

Angående handen:

 

På floppen hade jag bettat mer, typ 8 in i 10 potten (?), för halvpott ser ganska svagt ut och han kan säkerligen calla med bara överkort.

 

Turn hade jag nog c/r ai (eller check/foldat beroende på humör och fi)

 

Som spelat hade jag nog check/foldat river, han kommer förmodligen inte slänga någon hand som har dig marginellt slagen (som en bättre J). Värdet för en sämre J hade jag bara försökt få ut med en starkare kicker än vad du har. Alla drag missar väl på river? Vilket gör att du nog bara får en call när du e slagen? Och ifall han har andra paret eller en svag J är han nog glad å checka ned den, vilket gör att du i detta fall sparar 20. :)

 

Bara mina tankar :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste bli bättre på diciplin! Det var ju hela grejen med dagboken liksom! Gick i session-2 fällan igår igen. Självklart hade dealern rotat fram handsken och 2outade mina fina träffar till förbannelse. Ja, ja. Det är straffet för att jag inte kan hålla mig i skinnet!

 

När det gäller poker är jag otålig och girig på ett dåligt sätt! Stängde ner klienten i vredesmod så jag vet inte den exakta siffran men som helhet slutade gårdagen iaf på plus. Men det fina plusset gick upp i rök!

 

Ikväll är det endast en kort session som gäller! Eller kanske en film. Vi får se!

 

 

Det där tog mig lååång tid att bemästra (och fortfarande är det inte helt borta). Tidigare så gick jag upp och skottade i tilt, spelade MYCKET bättre när jag skottade (eftersom det gällde så mycket mer) och tog faktiskt ofta tillbaka en hel del, men eftersom beats kommer med jämna mellanrum så får man smaka även där.

I min mening är det där lika viktigt som att förstå pottodds, för min egen del så börjar jag avsluta så fort jag inser att jag börjar få 'för bråttom' med att vinna, dvs tycker det går för långsamt och öppnar gärna fler bord. Det är ett bra tecken på att man ska avsluta :) Bra att du stängde ned :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zarec: Sant, sant. Har extra svårt att hålla mig i skinnet när jag är underrullad. Som överrullad har jag sällan såna problem. Dock är det inte speciellt ofta jag är det. Man tenderar ju försöka gå upp i nivå och pröva lyckan istället. :-)

 

Men jag ska också bli diciplinerad, skott och tilt-fri en vacker dag.

 

Igår blev det bara en kort session NL50 i ca 45 minuter. Var trött. Svängde lite fram och tillbaka och slutade på hela +1€.

 

Ikväll blir det sannolikt en längre grind. Ska försöka hålla tungan rätt i mun och inte låta mig störas av fredags-riggen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll blir det sannolikt en längre grind. Ska försöka hålla tungan rätt i mun och inte låta mig störas av fredags-riggen.

 

HAHAHA. Den är så himla jobbig. Jag gjorde en sammanställning över alla fredagar jag spelat för ett tag sen å insåg att det var ev- att spela :) haha.

Var nog inte så många händer, men av någon anledning så går det alltid illa för mig på fredagar, kanske för att vanligt folk har ett liv men alla grinders sitter å kör som vanligt? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHA. Den är så himla jobbig. Jag gjorde en sammanställning över alla fredagar jag spelat för ett tag sen å insåg att det var ev- att spela :) haha.

Var nog inte så många händer, men av någon anledning så går det alltid illa för mig på fredagar, kanske för att vanligt folk har ett liv men alla grinders sitter å kör som vanligt? :)

 

Jag brukar spela i villfarelsen att det ska dyka upp fyllon och ge bort pengar framåt småtimmarna. Minns själv hur jag ofta drog igång ett par pokerbord efter nån misslyckad utekväll för ett par år sedan. Fast fyllefiskarna sitter säkert några nivåer högre och prövar lyckan.. I vilket fall delar jag dina erfarenheter. Mina största back brukar äga rum på fredagar just. Men det ligger säkert en del i det du säger.

 

Hur får du handhistoriken att funka på microgaming? min klient sparar ingenting verkar det som?

 

Bra fråga. Min har sparat dem sedan dag ett. Sitter på jobbet och har inte tillgång till klienten men antar att det finns nån bock att kryssa i någonstans. Man hittar dem iaf under "preferenses/handhistory".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHA. Den är så himla jobbig. Jag gjorde en sammanställning över alla fredagar jag spelat för ett tag sen å insåg att det var ev- att spela :) haha.

Var nog inte så många händer, men av någon anledning så går det alltid illa för mig på fredagar, kanske för att vanligt folk har ett liv men alla grinders sitter å kör som vanligt? :)

 

Jag brukar spela i villfarelsen att det ska dyka upp fyllon och ge bort pengar framåt småtimmarna. Minns själv hur jag ofta drog igång ett par pokerbord efter nån misslyckad utekväll för ett par år sedan. Fast fyllefiskarna sitter säkert några nivåer högre och prövar lyckan.. I vilket fall delar jag dina erfarenheter. Mina största back brukar äga rum på fredagar just. Men det ligger säkert en del i det du säger.

 

Fredag- lördagkvällarna är veckans roligaste pokerkvällar. Det är klart fiskigare spel och gott om fyllskallar som tror de är bluffkungar. Helt underbart att slippa alla grinders...Och fisken finns på alla nivåer. Det bästa är nog att gå ner en nivå (om det går :mrgreen: ), spela max antal bord man klarar och vara väldigt selektiv med starthänder. Då går det fanimig inte att förlora, men man får vara beredd på att initialt torska ett par inköp på utdragningar då pengarna gått in preflopp.

 

Det enda problemet är väl att respektiven har en del att säga om hur en helgkväll bör spenderas...;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag spelat färdigt för ikväll. Och den här gången på riktigt. Ingen session-no2! Ser ni mig på borden så ta mina pengar som straff! :-)

 

Spelade 4xNL50$-bord. Började med total korttorka första timmen och backade långsamt men stadigt men så vips började det vända och kalaset slutade på ett skapligt plus. Det var helt klart en del typiskt fredagsspel. Mycket misslyckade bluffar som för en gångs skull inte var utförda av undertecknad.

 

Utöver dessa bord spelade jag på ett 0,5-1-bord på SVS där jag gjorde en deposit häromdagen. Tycker det kan vara skönt att byta miljö litegrann när jag anser mig drabbas av för mycket motrigg på hemmaplan. Tänker inte bli någon regular direkt men kanske öppna upp nåt bord då och då. Gillar inte alls att multitabla på SVS och tycker klienten är småjobbig i största allmänhet men där finns onekligen väldigt mycket fisk. Startrullen där är 2500:- och efter dagens spel är den uppe i 3047:-

 

Är för trött för att rota i handhistoriken tyvärr...

 

Resultat Augusti:

1. MG: +186€ SVS: +547:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär. Igår blev det inget spel. Var på 30-årskalas. Riktigt seg idag så det blev bara en kort session på ca 30 minuter. Nu ska jag duscha av mig, se This is England och sen antagligen sova. :-)

 

Resultat Augusti:

1. MG: +186€ SVS: +547:-

2. Inget spel.

3. MG: +79€ SVS: +73:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...