MaeSandro Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 bust.. all in med 2.3K med AK mot AQ... blanka till river Q. ridå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 gick sådär i sngs förut idag spelar en 6$ surprise där dem lagt in 200 added också . dom har tydligen kört många sånna idag. kan bli en eller ett par turrar senare . vi får se. partyrulle 460$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 93 kvar 337 och jag har ungeför halva avg .. lite segt men jobba på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 bust. hamnar lite short trevägspott med AQ .flopp JA6. svårt att släppa som short med brant struktur som sjutton. well well , kan bli mer lir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 åhh bust . tusen limpare till min bb och jag ställer med AK . syn av 44 . kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 fan va varmt det är med dator i knät i sängen när tjejen ligger och 0,0001 mm ifrån. herregud. prisa gud för multivitaminjuicen jag har till hands regnar gör det också, riktigt mycket dessutom men det är ändå härligt mysigt med smattrett på fönster och tak blev bust i båda turrarna. illa illa, verkligen illa körde sng grind samtidgt och gick endel plus iaf. hoppas vinden har vänt där för att jag tror det är mitt "kall" i poker nu blir det sömn, ska försöka ta vara på dagen imon innan jobbet börjar kl 15 sista natten på jobbet, ska bli görr men då måste jag ju också utnyttja det på bästa sätt med rejäl storgrind btw , jobbar 26h i sträck tror bust i turrarna som kostade 28$ tot så blev det +32$ tack vare 11$sngs godnatt . gottfolk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 tjena. skrev fel i senaste inlägget och det är alltså såhär att jag jobbar min sista natt imon natt till söndag och det är då det kommer bli grind. jag o elin kom hem för ett par timmar sen från ett annat par, va där i kväll m käka kolla film och sådär. trevligt trevligt. när vi kom hem så slocknade elin direkt, som vanligt hon berättade även för min igår att hon gillar att jag spelar poker när hon försöker somna/sover. hon mummla nått om att hon slipper tänka då elle nått. nöt är det iaf är ganska trött nu så det blev bara 6st 11$ sh och lite plus. hade ruskig otur måste jag säga .. bubbla i två. ena K4 på 44278 mot 22 och AQ Q77.. bet . turn 9 . all in . mot 99. blev lite + iaf så ska inte klaga . vann 2 och 2a i 1 .. bubbla två e ju segt iof men men 32$+ partyrulle 522$ gonatt;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Såg att du spela innebandy, i vilket lag? Edit: Såg nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Såg att du spela innebandy, i vilket lag? Edit: Såg nu. a precis. ibk alingsås . div2. själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 3e handen ***** Hand History for Game 7284702045 ***** NL Texas Hold'em $11 USD Buy-in Trny: 41454035 Level: 1 Blinds(20/40) - Saturday, August 09, 08:45:33 ET 2008 Table Table 126656 (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 5 Seat 5: TheRotter_ ( 2,000 ) Seat 3: belgium83 ( 1,920 ) Seat 2: nielsmill ( 4,520 ) Seat 1: quife123 ( 1,720 ) Seat 4: JonnyAlte ( 1,840 ) Trny: 41454035 Level: 1 Blinds(20/40) ** Dealing down cards ** Dealt to TheRotter_ [ ] belgium83: donkeys TheRotter_ raises [160] quife123 is all-In [1,720] nielsmill folds belgium83 folds JonnyAlte folds TheRotter_ ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 spelade tre stycken sngs nu och bubblade alla tre .. kul -33$ blir massa spel inatt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 idag kommer det bli en hel del turrespel hoppas jag planerar att spela 10K gtd rebuy (6$) Regular freezout (11$) 10 gtd rebuy (33$) Regular freezout (6$) tot 56$ nån mer som ska spela dessa på party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 helt absurt . bust i allt spelade 8sngs och busta alla utom en som jag kom 2a i . sjukt.. 4bubblor bust ur alla turra utom regular 11$ sen blir det fan sömn . räknar med att busta här ganska snart med. sjukt verkligen partyrulle 397$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 torsk 550kr på svs nyss på hu cg mot en dunderfisk jag bevakat under en tid . jaja . lägger upp hand senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 nyss hemkommen. har varit och kollat på en träningsmatch i innebandy Fc göteborg challengers -marstrand. 12-3 satt igång med 6$ regular. dubbla första handen med AK vs AJ pre och tre stycken sngs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 hur spela? spelade jag rätt? NL Texas Hold'em Trny: 41490341 Level: 1 Blinds(20/40) - Monday, August 11, 15:43:50 ET 2008 Table Regular (1495042) Table #3 (Real Money) Seat 7 is the button Total number of players : 10 Seat 1: matohm ( 2,880 ) Seat 2: PokerAce261 ( 3,000 ) Seat 3: doncebaz ( 3,100 ) Seat 4: christophe38 ( 2,860 ) Seat 5: qw123222 ( 3,080 ) Seat 6: dpsg78 ( 2,800 ) Seat 7: yetyss89 ( 2,780 ) Seat 8: TheRotter_ ( 6,060 ) Seat 10: dilbar63 ( 3,000 ) Seat 9: pressluck ( 3,440 ) Trny: 41490341 Level: 1 Blinds(20/40) ** Dealing down cards ** Dealt to TheRotter_ [ ] dilbar63 calls [40] matohm folds PokerAce261 folds doncebaz folds christophe38 calls [40] qw123222 calls [40] dpsg78 raises [240] yetyss89 folds TheRotter_ calls [220] pressluck folds dilbar63 calls [200] christophe38 calls [200] qw123222 folds ** Dealing Flop ** [ , , ] TheRotter_ checks dilbar63 checks christophe38 checks dpsg78 bets [520] TheRotter_ folds dilbar63 folds christophe38 folds dpsg78 does not show cards. dpsg78 wins 1,560 chips Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 orkar jag poker, bust i 6 st sngs av 6 spelade. hallå. det är ffs 6 handat helt sjukt kall i allt verkligen, oj där rök jag ur turren också, kul no natt 72$ - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 finalbordade iaf en 11$ regular nyss. kom 8 för 116$ .. välbehövligt , minst sagt , ut som short med A2 ställ på knappen mot TT på bb. inte så mycket att säga om tiltade två st hu sngs nu och blev torsk i båda. sjukt illa har det gått där senaste tiden partyrulle 373$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Tjena. sitter i sängen och kollar på os (segling för tillfället på 24an,men jag vägrar damfotboll utan sverige). Är nyduschad och klar för en ny dag. Mycket snack om Phellps under os nu men det är ju helt sanslöst vad han är överlägsen. Jag tror han kommer resterande guld han kan ta också. Han måste vara den största idrottsmannen i världen just nu, eller? Idag startar innebandysäsongen på riktigt känns det som. Vi går in i hall och klubborna och laddade. Det kommer bli grymt kul och jag ser fram emot träning ikväll 19.00 i nolhagahallen. Var och kollade när polare Håkan Petersson i sin nya klubb (gick från ibk alingsås inför i år) FBC Göteborg Challengers som är ihopslagning av Partille och Älvstranden. Dom tog sig an Marstrand på hemmaplan i partillebohallen och det blev en promenadseger för FBC. Håkan skötte sig mycket bra och tror han kommer få en bra säsong i div1. Pokern då. jaa. fan . det har gått sämre än väntat och jag tror jag vet varför. många gånger när jag spelat har jag inte spelat min bästa poker. Jag är plus totalt sen dagboken startades. 300kr på svs typ lol och från 210$ till 373$ på party. satte in 50$ på party från början så det är ju 325$ vinst egentligen. Jag tiltar alldelles för lätt och bryr mig för lite om det. sa försöka bli skärpning på det nu. ska spela mer turrar, försöka låta bli sngs, har gått kass. kanske ska testa 10handat isåfall. Har inget inne på svenskaspel just nu men kanske kommer bli. En av min brors kompisar är sk semipro och han ska dunka in lite på svs och jag ska få lite vägledning i cg, vi får se hur det blir med det men det hade vart kul. <partyrulle> 373$ <start> 50$ <plus>323$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 sitter och spelar en freezout 11$ just nu och har 8,5K med avg på 4,3K vann en del med AKh på KKJ mot J2 testade att spela 4 st sngs (10bord) förut och blev lillplus 6$ imponerande av damerna i fotbollen idag . synd med tyskland bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 har 11K med avg på 7.7K 163 spelare kvar av 426 hoppas på klonk. och att klonken kommer innan innebandyträningen börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 bust 128e plats. A6h vs 88 11$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 mycket os-tittande idag så har inte blivit så mycket spel. tjejen kommer hem från jobbet snart och vi ska in till stan en sväng och kolla lite kläder och fika och sådär. Gick riktigt bra på innebandyträningen igår. kul att vara på banan igen körde dubbla pass igår,a-laget och sedan juniorlaget och det känns i kroppen idag vill jag lova riktigt seg me endel träningsvärk. Vi ska spela juniorallsvenskan med juniorlaget i år och det blir kul. kommer bli många matcher som krockar med a-laget men jaja. Har träningsmatch på lördag hemma med juniorlaget mot IBK Falköpings junoirer. grymt kul kommer det bli. Spelade två st HU-matcher på party förut när jag åt frukost. Har gått så dåligt på HU-sngs senaste tiden och jag inte spelat mitt a-spel och inte brytt mig. har varit tiltad och försökt mig på alldeles för mycket steals och annat. Nu tänkte jag på det som Tomas "psykologen" lindgren säger i poker.se/tv där han pratar om att pokerpspelare inte gärna vill lägga sig för att då har man "förlorat" det som ligger i potten ist för att vinna det man har kvar (typ) Tänkte även på det Shahin86 säger i samma program, när han pratar om att spela abc-poker. Spelade bara två st 11$ games men det blev vinst i både och ett plus på 18$+ Mäkta imponerad av Phelps i os. sikken kille asså Även underbart med två cykelmedaljer, hoppas svenskarna får upp ögonen för cykelsporten nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 sitter i sängen och kollar lite på home makeover gött prog btw ska iväg 50m för att kolla på tjejens fotbollsmatch som börjar om en stund spelade 3 st hu sngs till nyss och blev seger i 2 och torsk i 1. dvs 7$+. blir endel grind ikväll tror jag partyrulle 394$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 hemkommen från "kikplan" matchen av bruten pga av åska och regn herrejävlar vilket väder. fick ett sms av en kompis under matchen som löd "du måste älska elin fantastiskt mycket om du står och kollar nu" haha nu blir lite spel och kolla tv samtidigt. hoppas det går nått bra på tv bara. nån som vet nått prog? HU match nån 11 eller 22 på party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts