Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jo, här måste nog moneymanagementpolisen rycka in imo imo. Jag tycker att du ska spela NL10 där du har korrekt rulle, sen levla över till quartern (NL25 :oops: ) när du börjar närma dig $100 sträcket. Nivåer från NL100 och uppåt kräver imo imo MINST 10 upptag (fulla) Sen om du vill spela HU räknar jag alltid med att det kräver ett genomsnittsupptag på upptaget, m.a.o 1500BB(BIGBETS) GIGABET Lol´d so hard! När du besitter $200 spå kan du sätta dig på ett 5/10 bord sen överbetta första handemn ock plocka hem blimndsen. En så kallad Grimmy! imo imo imo imo imse vimse spindel! GOGOGO!:h:

Postad

Antar att du spelar fixed limit eller nåt annat spel med lägre varians.

Om du spelar NL25 med $20-$200 har du mycket att lära. Bl a tålamod, varians och disciplin. Poker är inget spel där man blir rik över natten.

Jag varnar bara för att spelare som börjar på detta sättet är de som i vissa fall blir spelmissbrukare.

Hur som helst, lycka till.

Postad
jag spelar NL , och jag kan variera mitt spel mellan Himmel & jord !

ja de är sant de du säger men som jag börja med att skriva jag tycker de är en skön blind level & jag klarar den galant , :-) Än så länge :twisted:

Problemet är bara att du kan inte gå allin med nötterna före river eftersom du kan bli utdragen. Har du däremot en extern bankrulle så är det väl bara att punga in cash tills upswinget kommer. :-D

Postad
Jag varnar bara för att spelare som börjar på detta sättet är de som i vissa fall blir spelmissbrukare.

:shock:

Vad vet du som ingen annan vet? Skulle detta sätt att börja bygga rulle vara en erkänt simpel väg till spelmissbruk? Jag började med en sjujäkla moneymanagement, och jag anser mig själv vara en ganska tung missbrukare av spel(annat oxå för den delen :twisted: ) Nej, ditt påstående har du nog tagit ur luften imo imo!

Mvh

Mohammad G.

Postad

Vad vet du som ingen annan vet? Skulle detta sätt att börja bygga rulle vara en erkänt simpel väg till spelmissbruk? Jag började med en sjujäkla moneymanagement, och jag anser mig själv vara en ganska tung missbrukare av spel(annat oxå för den delen :twisted: ) Nej, ditt påstående har du nog tagit ur luften imo imo!

Mvh

Mohammad G.

oj :-)

tack för försvaret lr nått ! 8-)

Postad

Suuuck, denna piss natt när allt går så förbannat dåligt , sitter & grindar i sisådär 3h får inte en enda bra han , mellan 2 - 5 på morgonen /natten , spelar mot världens idi**.

Denna natt kosta mig 30 $ nej lite vila på detta så vi får ta nya tag , FYFAN!

"Rycker Upp Mig"

:evil:

Postad

Mvh

Mohammad G.

Jag menade att risken nog är större eftersom spelmissbruk till stor del handlar om att försöka vinna snabba pengar och ta igen förluster.

Med det inte sagt att det är så i alla fall.

Vill inte gå off-topic här, jag kan mycket väl ha fel.

Postad

Dagen är räddad , efter mycket dåligt spelat & satt hela BR i brand , så lyckades jag med lite tur vinna en 6$ sit&go , så har nu ca 24$ blir lite träning nu sen hem & försöka igen , går nog ner mig en bllind level , 0.5/0.10 $

Hare gott.., :twisted:

Postad
Vill bara säga att jag äär GuL! & att det blir förmodligen ett sid byte ! Vilken vet jag inte än ! Men pokrstars blir de INTE ! Grrrr! :evil:

Det var inte pstars fel den här gången, utan din MG, lycka till i fortsättningen!

Postad

change of site , Nu blir de ett byte, :) tar mitt förnuft till fånga & gör som Lemixx , Byter till Unibet .

Grymt sköön sida .

vart desutom 3200 kr + på svs under natten :) tar ut dom och sätter in på unibet :)

You can see me at unibet : folich .

Postad

Om du ska sätta in en mindre summa, varför då inte göra det på nån sida med nån schyst no deposit bonus? Vet att det finns en på en viss ipoker klient där du får $35 utan insättningskrav! Bara en tanke!

Lycka till iaf!