heltok Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 har gått och skaffat mig lite lätt skägg jag behöver vårda. letar efter dels något att trimma ner det och dels göra skarpa kanter. funderar på någon av modellerna här: http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=545&o=prod_rank tips? Citera
Pey Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 Hej. Jag har en Philips QT4045 som jag haft ca ett år som jag är nöjd med. Har tyvärr inget att jämföra med, men tycker iaf att den är funktionell, stabil och allmänt mysig. Citera
heltok Postad 18 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2008 Hej. Jag har en Philips QT4045 som jag haft ca ett år som jag är nöjd med. Har tyvärr inget att jämföra med, men tycker iaf att den är funktionell, stabil och allmänt mysig. hur få mm kan man trimma? hur fixar man kanter? Citera
Pey Postad 19 Juli , 2008 Rapport Postad 19 Juli , 2008 hur få mm kan man trimma? hur fixar man kanter? Lägsta inställningen av de nio möjliga ger en längd på 1,5 mm. Skalan går i nio steg där det högsta låter dig behålla 18 mm. För att fixa kanterna ordentligt kan du så att säga plocka av överdelen så att själva rakapparaturen kommer fram. Då blir det lättare att manövrera och den rakar i princip rent. Använder själv en vanlig rakapparat där jag vill raka bort allt, och sedan kör jag med trimmern över det som jag har kvar. Egentligen går det nog lika bra att sköta alltihop med trimmern, det där är mest en vana jag har. Citera
heltok Postad 19 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2008 ok, blir väl senaste modellen av den typen då... ty Citera
SoderKrippa Postad 20 Juli , 2008 Rapport Postad 20 Juli , 2008 Kör med Babyliss for men, funkar kanon. /SK Citera
Recommended Posts