KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 men lol ...hans agent eller bitch? hohohoh du var allt en fyndig man. måste det vara någon utav dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
folder Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 hohohoh du var allt en fyndig man. måste det vara någon utav dom? Alterego? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Denna DB är lika rolig som Ängelns DB har varit gripande i sina stunder. Annars skulle jag nästan vilja jämföra den med Hockeypulvrets bluff-DB. Men men, vi får se vart det leder. Tänk om Willros är lika bra pokerspelare som hans käft är stor... Det är väl omöjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Itmon Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Det är väl omöjligt.. Skulle tro det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Tack för god match willros, du spelade bra. Sorry för de jobbiga setupsen, det är så jag springer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Det började bra, men... but you was a good fighta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Jag har möt min överman...Den donkige jerico... Jävla donks...varför hatar ni mig? Hade förövrig AJ i den sista handen...trodde inte du skulle coldcalla 99 där. var 40 % att checka bakom river, men kändes för svagt, speciellt med tanke på min image. Min fråga till dig Jerico är: hur ofta har du KJ där och hur ofta synar du? Willros måste dricka upp RB nu, men det finns fortfarande chans att spela mot mig........ SAFJASLFGSAIFOPJHADASJDASLK FAN TA ER ALLA ASIJDOSADADASL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Jag har i stort sett aldrig KJ eftersom jag 3betar alla combos av den om matchen är "normal". Om jag nu skulle haft KJ skulle jag haft stora problem att komma ifrån dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 tYCKER DU jag överspelade handen Jerico? Vet inte hur jag ska komma ifrån den. Har förövrigt bara 93 kr kvar nu...tog ett skott på 25/50.. Den som vill lira om de pengarna får göra det, men jag sätter snart in nya Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Bra flipps det blev där på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Jag tycker det var fine att spela stack med AJ där, Vi hade spelat rätt aggro och bl.a spelat 400bb+ pott med bara överpar och top-par så vet inte hur du ska komma ifrån när boarden kom så bra för din hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Bra flipps det blev där på slutet Hyffsad rigg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hyffsad rigg... ja det kan vi nog alla här på PF hålla med om bra match iaf flugan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 okey alla grinder snart är willros redo att spela igen!!!! kl oo:30 drar det igång igen! och kom ihåg, samma system som förut namn/WILLROSHUSVS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 ja det kan vi nog alla här på PF hålla med om bra match iaf flugan Mena flippsen efter att stjärnan lämnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Well played Willros. Du var riktigt vild mot okocha men mot jerico tyckte jag att du spelade bra. Tummen upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 okey alla grinder snart är willros redo att spela igen!!!! kl oo:30 drar det igång igen! och kom ihåg, samma system som förut namn/WILLROSHUSVS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hahah Jävla Donk Flugan Ffan Så Dålig Jävla Sopa Jag äger Dig Så Jävla Mkt Fyfan Hahahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hahah Jävla Donk Flugan Ffan Så Dålig Jävla Sopa Jag äger Dig Så Jävla Mkt Fyfan Hahahahhaha Jag kan spela 5/10+ mot dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 tYCKER DU jag överspelade handen Jerico? Vet inte hur jag ska komma ifrån den. Har förövrigt bara 93 kr kvar nu...tog ett skott på 25/50.. Den som vill lira om de pengarna får göra det, men jag sätter snart in nya "SMS:a låna, SMS:a låna" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Jag kan spela 5/10+ mot dig... JUST NU ÄR DET 1/2 SOM GÄLLER FÖR WILLROS TILLS HAN BYGGT RULLE MEN TACK FÖR ALLA POSITIV FEEDBACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 JUST NU ÄR DET 1/2 SOM GÄLLER FÖR WILLROS TILLS HAN BYGGT RULLE MEN TACK FÖR ALLA POSITIV FEEDBACK! Dagboken heter 2.5/5 o 5/10, jag har bara sett han på 1/2 o han säger att han tog skott på 25/50 o gulade.. ok stabilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Han sitter på 2.5-5 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 TA VARA PÅ CHANSEN ATT MÖTA WILLROS INATT PÅ SVS. HAN SITTER PÅ 2.5/5 PÅ ALLMÄN BEGÄRAN OCH NI KAN ANMÄLA ER HÄR PÅ SIDAN FÖR SPEL nick/WILLROSHUSVS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 TA VARA PÅ CHANSEN ATT MÖTA WILLROS INATT PÅ SVS. HAN SITTER PÅ 2.5/5 PÅ ALLMÄN BEGÄRAN OCH NI KAN ANMÄLA ER HÄR PÅ SIDAN FÖR SPELnick/WILLROSHUSVS loooooooooool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts