villerkiller Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 word.. spelar han annan sida? Han är ju så upptagen han spelar även på redkings hehe en mkt spännande HU match har just börjat mot spelare FLUGAN. det ser mkt bra ut för willros måste jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 ojojoj, 1st bord 1/2 uppe.. let get ready to rumbleeeeeee!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 ojojoj, 1st bord 1/2 uppe.. let get ready to rumbleeeeeee!! nu har första 4beten från FLUGAN kommit! oj oj oj han spelar inte scared money den killen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 nu har första 4beten från FLUGAN kommit! oj oj oj han spelar inte scared money den killen Jag förstår inte hur han kan våga offra 50kr där med 73o, herregud. Btw ska bli kul o se din magkänsla nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hur har det gått mellan Flugan och Willros? Ser att dom har 2 st bord uppe just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hur har det gått mellan Flugan och Willros? Ser att dom har 2 st bord uppe just nu... willros är uppe ett på flugans bekostnad då flugan gjorde en omdiskuterad syn med pocketpar och i princip drog dött! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hur har det gått mellan Flugan och Willros? Ser att dom har 2 st bord uppe just nu... Antar att willros e upp ca 200kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 willros är uppe ett på flugans bekostnad då flugan gjorde en omdiskuterad syn med pocketpar och i princip drog dött! nej flugan ställde o fick syn av 2par. get ur fact right! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 nej flugan ställde o fick syn av 2par. get ur fact right! hehe helt rätt lite stressad med att kolla på matchen och samtidigt kommentera här på forumet. men tack så mkt för kommentaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Jag förstår inte hur han kan våga offra 50kr där med 73o, herregud. Btw ska bli kul o se din magkänsla nu.. det berömda trashtalket har börjat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Jerico/HU på svs. gogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 I Wanna playyyyyyy.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Var tvungen att hoppa in i chatten jag med:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nuttii Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 brb redbull o cheeseballs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 bästa dagboken i pfs historia. Slår lätt CDS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Back 1k =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Jag står i waiting list efter Jerico.... ska bli sån slask hoppas han överlever bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 han försöker få dig att somna jerico Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Slug taktik:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Slug taktik:-) Är nog den bästa taktiken för hans del. Willros.. jag ska bara köpa OSTBOLLAR! mohahah humor asså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 willros känner sig för närvarande lite seg och ska gå och köpa en red bull. Han återkommer om 40!!! minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Jag står i waiting list efter Jerico.... ska bli sån slask hoppas han överlever bara... men se till du anmäler dig här på PF innan annars kommer willros vara på sitout Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Gollop du kan **** min *** jag står i kö! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 men se till du anmäler dig här på PF innan annars kommer willros vara på sitout men lol ...hans agent eller bitch? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Itmon Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Denna DB är lika rolig som Ängelns DB har varit gripande i sina stunder. Annars skulle jag nästan vilja jämföra den med Hockeypulvrets bluff-DB. Men men, vi får se vart det leder. Tänk om Willros är lika bra pokerspelare som hans käft är stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts