$najdarn Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Otroligt att det faktiskt finns folk som inte förstår att han driver? Snacka om att bli bortgjord! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 Vad tycker ni om mig som pokerspelare? vill att alla ska svara, och svara ärligt...... Jag tycekr att jag har invecklats så sjukt mkt på ssistonde...spelar 54/12 och deet funkar bättre än någonsin!!! nya ziigmund som någon sa:) ty kollopfish! svara nu era jävla donks! vad tycker ni om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 jag har 50~ händer på dig och då spelade du ok TAG spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 jag har 50~ händer på dig och då spelade du ok TAG spel en sak jag lärt mig om willros är att han spelar väldigt loose passiv och floatar jättemkt.går på sina reads jättemkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 en sak jag lärt mig om willros är att han spelar väldigt loose passiv och floatar jättemkt.går på sina reads jättemkt En sak jag lärt mig är att han både har damp o ADHD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Otroligt att det faktiskt finns folk som inte förstår att han driver? Snacka om att bli bortgjord! om han driver är det ett dyrt skämt.. du ska se han vid borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Vad tycker ni om mig som pokerspelare? vill att alla ska svara, och svara ärligt...... Som sagt jag tycker du är den största fisken på svs... jag loggar in i riggsidan om 5 min... hoppas du inte har slaskat bort hela månadens lön redan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oliver20 Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 En sak jag lärt mig är att han både har damp o ADHD.. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Som sagt jag tycker du är den största fisken på svs... jag loggar in i riggsidan om 5 min... hoppas du inte har slaskat bort hela månadens lön redan.... vadå månadens lön? du vet väl att han lever på pokerpengarna? han har det rätt så gott ställt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Trodde väl att jag inte skulle hitta fisken inloggad..... nytt försök om 4 veckor då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Detta verkar vara ett patetiskt försök till att bli känd/få uppmärksamhet. Två kompisar som skyddar varandra och den ene spelar pajas osv. Snälla, gör en seriös db eller lägg ner, jag tycker iallafall du verkar vara en fisk och som du skriver kan du inte vara en duktig vinnande pokerspelare... snarare en missbrukare med split personalities? Jaja, antar att det är av såna som dig man tjänar sitt levebröd . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 jag är en vinnande spelare, vare sig ni vill det eller ej...Och ja, jag kanske vill ha uppmärksamhet, men är det så jävla dåligt av mig? ni dömer mig, när allt jag har gjort är att velat komma bort lite från mitt pissiga liv...jävla råttor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Vinnande spelare på magkänsla, wooow. Statistik på de vore inte fel : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Garf or it didn't happen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 äger hu nu........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 äger hu nu........ Tro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 vadå månadens lön? du vet väl att han lever på pokerpengarna? han har det rätt så gott ställt faktiskt. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om du är villerkiller som gör en CarlDenStore, eller om du är hans sidekick. Men jag antar att jag aldrig kommer få reda på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Jag kan inte riktigt bestämma mig för om du är villerkiller som gör en CarlDenStore, eller om du är hans sidekick. Men jag antar att jag aldrig kommer få reda på det. känner han. han har tipsat mig o så och det har faktiskt hjälpt mitt spel en hel del. du borde sluta tracka han och lyssna på hans råd du med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Suck. Lägg ner den här dagboken någon. Är inte syftet och målet med detta forum att det ska vara seriöst? Vill man spela pajas kan man väl göra det någon annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 har ägt 1/2 hela dagen, både HU och SH! Spelade 50/40 på 1/2 och fick mkt betalt med mina bra händer! jag känner att jag är bäst på svs, och kan möta vem som helst HU! Jag utmanar: Viridis Megakillah Gul Och framförallt Partyjack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 har ägt 1/2 hela dagen, både HU och SH! Spelade 50/40 på 1/2 och fick mkt betalt med mina bra händer! jag känner att jag är bäst på svs, och kan möta vem som helst HU! Jag utmanar: Viridis Megakillah Gul Och framförallt Partyjack! lol.. HU utmaning nu asså! Du e go kille va.. Svårt att få självförtroende när man spelar shortstackfiskar på 1/2? Edit: Du blev ju just ägd på 1/2..tappade 2 inköp va? varför fortsätter du inte om du är bäst!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 jag känner att jag är bäst på svs, och kan möta vem som helst HU! Lol, har inte spelat med dig, men efter att ha skummat igenom denna dagboken är jag beredd att möta dig på vilken nivå du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 ska vi spela hu? jag spelar jättegärna men 5/10+ iså fall, hör av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Lol, har inte spelat med dig, men efter att ha skummat igenom denna dagboken är jag beredd att möta dig på vilken nivå du vill. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Jag vill gärna spela med dig mega, men jag slaktade nyss rullen, tog ut 19 k. matchen kommer att äga rum på 1/2 eller 2.5/5 Alla som vill spela mot mig, kommer att få spela mot mig! kl. 22 ikväll kommer jag sitta på HU borden på svs, så passa på att göra en kö lista här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts