Dead-Inside Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 :mrgreen: GODA NYHETER ALLA GRINDER!! WILLROS STACKADE JUST FISKESPÖ PÅ SVS PÅ 2.5/5! EFTER DET VILLE INTE FISKESPÖ SPELA MER MED THE WILLROS UTAN BYTTE BORD SÅ FORT HAN SATTE SIG MED HAN VAR DET KASNKE DET BERÖMDA THRASHTALKET SOM SATT SINA SPÅR I FISKESPÖS LILLA SJÄL? :mrgreen: VEM VET NÄSTA GÅNG KANSKE DET ÄR JUST DIG HAN STACKAR PÅ SVS PÅ HU PÅ 2.5/5??????? Det tog honom 2.5 timmar att stacka fiskspö? Killen randomshoveade dubbel pott ett par gånger BARA MEDANS JAG TITTADE UNDER 10 MINUTER. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 vad är det med att jag random shovade som var så¨dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Willros= doctor berator Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 vad är det med att jag random shovade som var så¨dåligt? "Killen" var inte du. Men jag kan förstå att det tog så långt tid om du själv randomshoveade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Jag utmanar megakillah HU! och dum fjanten tönten dead inside! ska stacka sönder dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 du har ju lite och ta igen för förra ggn hade du ju så otur att jag hade AK när du pusha med AJ edit:vågar inte möta dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 alal vet att det inte var så... Rosen kommer att törnas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 the willros ber alla om ursäkt.. jag har blivit en bättre m'änniska, så var snäll förlåt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 the willros ber alla om ursäkt.. jag har blivit en bättre m'änniska, så var snäll förlåt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Itmon Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 the willros ber alla om ursäkt.. jag har blivit en bättre m'änniska, så var snäll förlåt mig 1. Gulat. X. Fått tillsägelse av sin mamma att vara en snäll pojke. 2. Gud uppenbarade sig och nu skänker Willros oavkortat sina vinster till barnen i Darfur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 1. Gulat.X. Fått tillsägelse av sin mamma att vara en snäll pojke. 2. Gud uppenbarade sig och nu skänker Willros oavkortat sina vinster till barnen i Darfur. 3. Bastard option. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Finns det fortf möjlighet att spela HU mot willros? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 käft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Finns det fortf möjlighet att spela HU mot willros? Hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 ja det finns fortfarande möjlighet att spela mot mig. Till alla grinder så har jag en god nyhet! Håll utkik efter the kollops nya dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 hur mycket kostar det att köpa dit svs acc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 hur mycket kostar det att köpa dit svs acc? vilka pengar man gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2008 Varför undrar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2008 Hej allihopa. Jag vet att många tycker illa om mig och tycker att jag är en idiot. Nu vill jag ha eran hjälp. Jag och Kollop flyttade till Oslo för ca 3 veckor sedan för att jobba. Problemet är bara att det är svårt att få jobb nu, och vi har en lägenhet att betala. Det är där NI kommer in. Jag tänkte börja tjäna mitt dagliga bröd på grinden igen. Jag kommer från och med nu vara 100 % seriös. Jag vill innan jul vara reg på 5/10 och vinna mycket pengar. The willros kan klara det, men han behöver eran hjälp. Antar ni utmanigen? The willros survivor har börjat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2008 Sådär ja! Första dagen av resten av mitt nya liv Br 4300 och jag kommer psela 1/2 tills 12000 då kommer the willros spela 2.5/5 låter det bra alla grinder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wallie999 Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 PFs bästa dagbok! Att jag hade missat denna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Lycka till som fan! Hoppas du klarar dina mål så snabbt som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2008 tack alla! jag och kollop sitter just nu på ett itnernet cafe i oslo och søker jobb....finns fan inga så det blir grind istællet Håll tummarna før the willros!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2008 + 700 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 Hur kan man misslyckas med att skaffa jobb i Norge? Finns ju hur många som helst. Och med din sköna personlighet och attityd så ska det inte gå att faila. Önskar dig all lycka ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts