Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

En kort presentation en SNG-dagbok som går ut på att boosta bankrullen. Enda bankrullekravet är minst 10inköp för nivån. Målet är att snabbt bygga rulle så att man kan komma upp i nivå där det går att göra ca 20k per månad

Bankrulle Start: 1820:-

Skriver löpande resultat. Nivå just nu 100+10kr SNG.

Kommer alternera spelet mellan Duell, 5-bord och 10-bord.

På återhörande!

Postad

Lirade en 10-manna 100+10kr, slutade dock 4:a. Och inga pengar tilblaka.-110:- så långt . Nu blir det en duell sng. 100+5:- i inköp!

Absolut lite med 10inköp men tanken med detta är ju att försöka få rullen att växa snabbt eftersom det inte är så lönande att lira 30kr SNG....sitta och lira i timtal för 100kr. Då chansar jag hellre lite i ett försök att få igång rullen!

Postad

Lycka till med uppbyggandet.

Skulle väl säga av egen erfarenhet av SNG's att är det inte bättre att antingen lira HU, 10-manna eller 5-manna. Istället för att blanda dem så grymt. Det blir lättare att vänja sig vid det och bara lira...

Själv föredrar jag Full ring inom Sng's.

Postad

Tvåa i 5-manna 100+10:-, 200 tillbaka men gick in i ledning HU med 3500marker mot 1500. All in första AK mot A3, Fi drar in trean sen All in nästa med QQ mot A10, sjävklart kommer A på turn och jag är ute....inte min dag idag..

Totalt

HU 1spelad - 0ITM - Totalt -105:-

5-manna 1spelad - 1ITM - Totalt +90:-

10-manna 1spelad - 0ITM - Totalt -110:-

Totalt: -125:-