Existing-user Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 Detta är förmodligen inte tillåtet, men är det möjligt? Har redan ett konto på stars, men kan jag på samma dator regga mig med min pappas uppgifter, sätta in pengar med MITT visa, cleara bonusen och sedan casha ut till MITT visa? Citera
rAilFISH Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 Detta är förmodligen inte tillåtet, men är det möjligt? Har redan ett konto på stars, men kan jag på samma dator regga mig med min pappas uppgifter, sätta in pengar med MITT visa, cleara bonusen och sedan casha ut till MITT visa? Rekommenderas inte då dom kommer märka detta. (samma IP , ditt kort osv). Kommer bara ge dig problem. Citera
Existing-user Postad 17 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2008 Rekommenderas inte då dom kommer märka detta. (samma IP , ditt kort osv).Kommer bara ge dig problem. Så min pappa får inte spela eller? Kan ju bara casha ut i check i hans namn annars. Sätter in från mitt dock. Citera
Loveless Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 Jodå, men han måste använda sitt visa. Tror de gör koll på att namnuppgifterna på konto/kort stämmer. Det borde de iallafall om de inte vill ha skit ifrån VISA. Citera
rAilFISH Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 Så min pappa får inte spela eller? Kan ju bara casha ut i check i hans namn annars. Sätter in från mitt dock. Klart att han får spela om han gör en insättning med sitt kort och tar ut pengarna till sitt kort. Citera
ProToss Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 Måste det inte vara samma namn på konto som kort? Citera
SOLDforFOOD Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 Måste det inte vara samma namn på konto som kort? Jo. Citera
animalplanet Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 Varför krångla? Kan väl inte bli lättare än att föra över dom pengarna du tänkt sätta in till din pappas konto som är kopplat till VISA, och sen ta ut till hans konto och föra över till dig? Internetbank har väl dom flesta, tar det 20sekunder. makalöst Citera
Loveless Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 Han krånglar därför att jag tror att han inte tänkt berätta för sin pappa att han ska skapa ett konto i hans namn... Citera
weddie Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 snälla stäng tråden, dummaste jag hört. För övrigt finns det pokerstars representanter här, skriv ditt namn och alias och fråga dem om det är möjligt... Citera
ProToss Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 Han krånglar därför att jag tror att han inte tänkt berätta för sin pappa att han ska skapa ett konto i hans namn... And the winner is....*trummvirvel* Citera
gdaily Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 Det är ju inte som så att Stars är välkända för att ha överdrivet bra uppsigningsbonusar heller så pappa, mamma och kanariefågeln måste vara med i ett bonus-scam... Citera
PokerStars_Karl Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 Hej, Det är inte tillåtet. Läs gärna följande paragraf i användarvillkoren: "5.2. PRIVAT BRUK. Tjänsten är endast ämnad att användas för Användarens privata bruk. Användaren får endast satsa pengar för egen privat underhållning. Användaren är under inga omständigheter tillåten att använda sitt ”real money account” hos PokerStars i annat syfte än för att använda Tjänsten. Den information som lämnas av Användaren till PokerStars skall vara fullständig och sanningsenlig med avseende på alla detaljer och Användaren förbinder sig att vid förändringar uppdatera sådan information. En Användare får endast inneha ett konto hos PokerStars och får endast använda Tjänsten genom detta konto. Användaren får inte heller tillåta annan att använda Tjänsten genom sitt konto." För mer information om användarvillkoren: http://www.pokerstars.se/poker/room/tos/ Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Existing-user Postad 18 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2008 Han krånglar därför att jag tror att han inte tänkt berätta för sin pappa att han ska skapa ett konto i hans namn... ja alltså inte för min pappa hade brytt sig, men att börja klydda med hans internetbank och skit.. nä då får det vara så. Citera
Existing-user Postad 18 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2008 Det är ju inte som så att Stars är välkända för att ha överdrivet bra uppsigningsbonusar heller så pappa, mamma och kanariefågeln måste vara med i ett bonus-scam... Ville spela 2x new player turneringen bara. Citera
Existing-user Postad 18 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2008 snälla stäng tråden, dummaste jag hört. För övrigt finns det pokerstars representanter här, skriv ditt namn och alias och fråga dem om det är möjligt... Jaha att här finns representanter? Kan skriva att jag chipdumat 10 miljoner, vad ska dom göra? Ja, det är kanske respektlöst att prata om det här inne, men vill man ha pengar så... så fungerar samhället. Citera
vetgirig Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 Jaha att här finns representanter? Kan skriva att jag chipdumat 10 miljoner, vad ska dom göra? Ja, det är kanske respektlöst att prata om det här inne, men vill man ha pengar så... så fungerar samhället. Det finns även de som tar en pistol och rånar en bank. Så fungerar samhället. Men varken det ena sättet eller det andra att illegalt stjäla pengar är knappast något som samhället eller medlemmarna på detta forum uppmuntrar till. Detta forum är för att prata om poker inte för att diskutera hur man begår brott. Citera
animalplanet Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 ja alltså inte för min pappa hade brytt sig, men att börja klydda med hans internetbank och skit.. nä då får det vara så. Jo, det är så mycket krångligare att logga in på din bank och skicka över x summan till din fars konto. Som du borde insett nu så är du helt ute och cyklar, läs igenom dessa 2 trådar igen. Casha in på ongame istället får vi en fisk till Citera
Recommended Posts