Gå till innehåll

20 inköp 0,02/0,04 euro på Redbet


EcstaZy

Recommended Posts

Jo, men då har jag ju bara åtta inköp :|

 

Alldeles för lite, tycker jag.

 

EDIT: Det blir nog svs... tror jag. Är dock inte helt nöjd med det beslutet, men jag vet också att fiskarna på svs är rätt så givmilda och jag vet att på micro så blir 2,25 % extra i rake rätt så mycket. Det är ju bara det att jag har tröttnat på svs, men det är där pengarna finns. Kommer nog dock köpa in för 50 bb, och se hur det rullar på...

 

Annars får du 30-40% rb automatiskt in på ditt konto den 1e varje månad utan att behöva krångla o spela ihop massa "VIP-points" om du spelar på BOSS/redbet (skriv till live supporten), NL10$ håller en mycket lägre klass än svs 0.5/1, de ungrare som grindar 10 bord där släpper aldrig AA/KK/QQ. (jag spelar på båda ställena) (det finns knappt några shortstacks alls, ev+)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars får du 30-40% rb automatiskt in på ditt konto den 1e varje månad utan att behöva krångla o spela ihop massa "VIP-points" om du spelar på BOSS/redbet (skriv till live supporten), NL10$ håller en mycket lägre klass än svs 0.5/1, de ungrare som grindar 10 bord där släpper aldrig AA/KK/QQ. (jag spelar på båda ställena) (det finns knappt några shortstacks alls, ev+)

Alla boss kör väl nu mera med euro? Redbet iaf, kör aldrig dollar, skitvaluta.

 

Snackar du om redbet boss?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla boss kör väl nu mera med euro? Redbet iaf, kör aldrig dollar, skitvaluta.

 

Snackar du om redbet boss?

 

Ja jag snackar om redbet/boss, sen har de inga NL4, utan NL10 är de lägsta, de har euro, pund, dollar, vanliga och turbo. Ja men fiskarna spelar bort 10 dollar som att det skulle va 10 kr. Det är stor skillnad mot euro. Så får du 13 fulla inköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag snackar om redbet/boss, sen har de inga NL4, utan NL10 är de lägsta, de har euro, pund, dollar, vanliga och turbo. Ja men fiskarna spelar bort 10 dollar som att det skulle va 10 kr. Det är stor skillnad mot euro. Så får du 13 fulla inköp.

För det första så har de NL4 euro på Redbet, för det andra så känner jag mig helt enkelt inte bekväm med dollar. Sen så kan man ju variera lite med NL10 dollar och NL4 euro, med tanke på att det bara är tjugo sek (inte ens det) dyrare att köra NL10 dollar fullt inköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För det första så har de NL4 euro på Redbet, för det andra så känner jag mig helt enkelt inte bekväm med dollar. Sen så kan man ju variera lite med NL10 dollar och NL4 euro, med tanke på att det bara är tjugo sek (inte ens det) dyrare att köra NL10 dollar fullt inköp.

 

Skulle du kunna ta en screendump o visa vart du hittar NL4 borden? Jag har spelat i 2 år snart på redbet/boss och aldrig sett ett, är även inloggad nu o ser inget. (redbet/b2b däremot har NL4...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle du kunna ta en screendump o visa vart du hittar NL4 borden? Jag har spelat i 2 år snart på redbet/boss och aldrig sett ett, är även inloggad nu o ser inget. (redbet/b2b däremot har NL4...)

Shit, my mistake. Jag tyckte väl att redbets klient boss (som tydligen var b2b) var lite olik alla andra boss...

 

Nej, du har rätt, det var b2b jag pratade om. Jag kan inte ens logga in på boss, p.g.a. att jag redan har registrerat tre användare på boss på andra sajter (läs en sajt, missbrukade Paf bonus).

 

Förlåt, my mistake, som jag sa.

 

Men i så fall så har jag inte rulle för Redbet, skit också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit, my mistake. Jag tyckte väl att redbets klient boss (som tydligen var b2b) var lite olik alla andra boss...

 

Nej, du har rätt, det var b2b jag pratade om. Jag kan inte ens logga in på boss, p.g.a. att jag redan har registrerat tre användare på boss på andra sajter (läs en sajt, missbrukade Paf bonus).

 

Förlåt, my mistake, som jag sa.

 

Men i så fall så har jag inte rulle för Redbet, skit också.

 

Det är vid registreringen som Boss-klienterna protesterar om att det finns för många installationer på datorn. Alltså är det fritt fram att göra registreringen på en annan dator. Är du bara registrerad kan du installera och köra mängder av Boss-skal på en dator - men bara köra ett i taget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit, aldrig varit med om en sådan support. Inget jidder, utan de sa bara "vi har nu aktiverat 30 % rakeback till ditt konto", och "vill du kunna logga in med mer än tre användare, så måste du gör det från en annan IP, sen så kommer det gå!".

 

Fett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...