Gå till innehåll

när kommer iPhone-klienten?


benemerson

Recommended Posts

när släpps iPhone-klienten, som ni ju hade lovat skulle va klar när telefonen fanns till försäljning??

klockan är faktiskt redan 45 minuter in på den 11:e juni.

upprörande!

 

jag har ju ingen laptop, så hur ska jag nu kunna spela poker när jag sitter på toaletten?? eller i kyrkan??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när släpps iPhone-klienten, som ni ju hade lovat skulle va klar när telefonen fanns till försäljning??

klockan är faktiskt redan 45 minuter in på den 11:e juni.

upprörande!

 

jag har ju ingen laptop, så hur ska jag nu kunna spela poker när jag sitter på toaletten?? eller i kyrkan??

 

iPhone får väl inga pokerklienter, den är ju för klen för att ens klara youtube och andra små flash-grejer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhone får väl inga pokerklienter, den är ju för klen för att ens klara youtube och andra små flash-grejer

 

Youtube klarar den ju av alldeles galant. Men tyvärr inte flashgrejer som du säger. Hade den gjort det hade ju poker i telefonen inte varit några problem alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhone får väl inga pokerklienter, den är ju för klen för att ens klara youtube och andra små flash-grejer

 

Läs på innan du postar! iphone levereras med en Youtube app och skulle nog klara en pokerklient utan några större problem (dock kansek bara 1 bord). Det är bara för någon duktig nörd att koda en. Det finns ju ute ett halv kasst texas holdemspel just nu iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs på innan du postar! iphone levereras med en Youtube app och skulle nog klara en pokerklient utan några större problem (dock kansek bara 1 bord). Det är bara för någon duktig nörd att koda en. Det finns ju ute ett halv kasst texas holdemspel just nu iaf.

 

Det har ju varit en hel del i media om att iphone inte klarar flash och har rätt klen cpu. Att de tagit fram en särskild grej för youtube visste jag inte, det kan ju vara plåster på såren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när släpps iPhone-klienten, som ni ju hade lovat skulle va klar när telefonen fanns till försäljning??

klockan är faktiskt redan 45 minuter in på den 11:e juni.

upprörande!

 

jag har ju ingen laptop, så hur ska jag nu kunna spela poker när jag sitter på toaletten?? eller i kyrkan??

 

Samtidigt som shoppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har ju varit en hel del i media om att iphone inte klarar flash och har rätt klen cpu. Att de tagit fram en särskild grej för youtube visste jag inte, det kan ju vara plåster på såren.

 

Du är en anti-apple människa eller? Var jag också innan iPhone. Men gör såhär: kolla upp iPhone, lär dig sanning istället för påhittad propaganda och kom in i matchen 8-)

 

Den klarar flash, lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klumpig, dålig kamera, tekniken känns till 90% rätt standard. Är inte heller imponerad, två av mina polare har en men skulle själv aldrig köpa en.

 

Känns mer som "ytterligare en fulländad designpryl som kostar tusentals mer kr än motsvarande med mindre hype"

 

Samma med ibook ipod mm mm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns mer som "ytterligare en fulländad designpryl som kostar tusentals mer kr än motsvarande med mindre hype"

 

Samma med ibook ipod mm mm

 

 

Du får det att låta som om funktionel design är något dåligt. Har du provat nån apple produkt på riktigt nån gång eller är du bara avundsjuk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, ingen brådska med klienten.

åkte till malmö för att köpa en, men 16GB-modellen var slut i hela stan. förvisso var jag där först tre timmar efter att butikerna öppnade för dan, så jag får väl skylla mig själv.

köpte en sub på SubWay istället. fan va coola och användarvänliga mackor man kan få nuförtiden. utvecklingen går framåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone

Iphone e sjukt överhypat, finns bättre alternativ med snyggare(IMO) design där ute. och touchscreen suger ju.

 

OK, har ingen iPhone änu men den är påväg. Har dock använt många andra apple produkter (iMac, PowerBook, Mac Mini, iPod, MacBook Pro, OSX :h: etc) de senaste 10 åren och är grymt imponerad av kvalitet och design. Tror jag kommer att bli nöjd med min iPhone också även om förväntningarna är höga.

 

http://seekingalpha.com/article/50765-apple-s-iphone-builds-huge-lead-in-customer-satisfaction

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...