Tompa66 Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 Vet inte riktigt var jag skall lägga denna så testar här,,annars kan väl någon vänlig flytta till rätt plats!! Har spelat poker i 1-2år på diverse siter,, bonushorat en del,,nu funderar tjejen på att börja lira kan hon signa up på min dator för att börja spela och samtidigt möjligen kunna få någon sign up bonus på ev någon samma site jag spelat på tidigare??? Är det olika regler på olika siter kanske eller hur e policyn??? Citera
Tompa66 Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2008 Verkligen ingen som kan svara om det funkar eller inte? Citera
Matfrid Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Verkligen ingen som kan svara om det funkar eller inte? Ett erbjudande per familj/adress är rätt vanligt, men en del är säkert mindre noga. Om du ska skaffa en bra och viktig deal i ett nätverk, så kan du ju först prova att registrera i något harmlöst skal för att se om deras policy tillåter det. Citera
tundeg Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Mejla supporten och fråga bara, fått göra samma själv. De jag vet funkar är simba och unibet. Citera
DrRoland Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Prima brukar vara noga med ett konto/hushåll/ip, så det låter konstigt att unibet skulle göra annorlunda. Citera
Recommended Posts