bjornufknu Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 Moderatorer, kan ni inte please please lägga till detta? En direktlänk till nyaste olästa inlägg i en tråd. Kanske detta är det jag söker: http://www.phpbbhacks.com/download/132 Eller är jag ute och cyklar? Citera
Cyntax Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 Bilden på kuvertet till vänster om trådens "topic" fungerar för mig. Citera
bjornufknu Postad 10 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2008 Absolut, kuvertet fungerar om man redan är inne på forumet. Det jag menar med mitt inlägg är om jag lagt ett bokmärke i firefox till en tråd (tex en dagbok), så skulle jag vilja att firefox automatiskt bläddrar fram det första olästa inlägget i tråden, utan att jag ska manuellt behöva klicka mig fram till det genom att klicka på "visa första olästa" alternativt kuvertet. Jag kanske bara är lat, men det skulle vara sweet att kunna ha en direktlänk i ett bokmärke till första olästa inlägg i en tråd. Citera
Recommended Posts