dlinder Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Vilka sajter rekommenderar ni för att spela Omaha HiLo cashgames, low till midstakes? Tänkte lära mig ett nytt spel, är lite trött på SnG-grindingen från förr och vill spela lite för nöjes skull Citera
Gummo Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Förutom att det är vansinnigt roligt fins det väldigt många spelare som är väldigt dåliga. Jag tjänar betydligt mer pengar där än på THNL. Och då är jag inte nätets bästa spelare så att säga... Citera
Lisa87 Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Jo, det sägs ju att man kan göra stora pengar på omaha och omaha H/L just p.g.a. alla "hold'em-fiskar" som kommer in och inte kan spela :> Citera
dlinder Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 Är verkligen FullTilt bästa sajten för Hi-Lo alltså? Dagtid är det typ ett bord på $0.5/1, kvällstid två. Ser om möjligt ännu sämre ut på $1/2. Citera
legrandstock Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Poker stars har många bord igång på ,25/,50, ,5/1 och 1/2. Både PL och FL. Citera
korvsylt Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Postad 26 Oktober , 2008 Har lyckats plussa på Unibet ett tag nu på HI/LO och jag är ganska medioker på Titan står jag och stampar så spelet är nog sämre på unibet Citera
Recommended Posts