Deppodi Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Tjena, har fixat pokertracker 3 och hh converter för jag vill få min statestik över mitt spelande fixat. Har dock stött på ett problem. När man följer guiden på hur man ska göra för att få allt att fungera så fungerar det inte för mig. Punkt 5 säger såhär: 5) Starta PT Gå till "File"->"Auto Import Hand Histories/Tournament Summaries - Generic Setup -> Use "Look for a file (or files) on my PC" - Set timer "1" minute(s) (ju oftare dessto bättre om du har en snabb dator). Load From File(s) "All Text Files in folder (sub-Folders included)" Klicka på "Configure" browsa till C:\svs_historik klicka på OK. Men när jag startar pokertracker och klickar på "file" så kan jag inte ta "auto import hand histories~" utan jag kan bara välja "exit" Är jag fel ute eller var ska jag klicka för att komma rätt? Citera
Deppodi Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2008 Tack! Antog att det var det som var felet Citera
Recommended Posts