strahl Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2008 Tjena mittbena, från bryggan rätt till nl100 och fylleslask. Tappade 100 euro efter 1 hand då jag gick ai pre med p10 med ak som ej fick stå (( Tog dock igen och trots en del regulars på borden så kändes dom otroligt kassa, mot vad jag trodde. Kan vart woo-woo som gjorde saken. Soft att inkassera plus efter 1h dock, 2,5 inköp upp ))))))) Sov gott G. Ciaoo Citera
elninjopink Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Är du säker på att du inte spelade NL200? Jag satt iallafall på 3 bord med en "TheGrinders" på. Citera
strahl Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2008 Är du säker på att du inte spelade NL200? Jag satt iallafall på 3 bord med en "TheGrinders" på. Hej, jo vart ute igår natt och var grymt sugen på att spela lite högre än vanligt så jag testade lite nl100-nl200. Var grymt roligt! Dock valde jag kanske fel tidpunkt att känna på nivån. Är du regular på nl200? Tycker jag känner igen nicket, heter du något liknande på prima? Lycka till vid borden!! Citera
strahl Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2008 "Morgonsessionen" Vaknade klockan 14, och kände att jag kunde sova till typ kl 29. Somnade ju typ sex igår. Aja bestämde mig för att slaska plo50 o plo100 hu cg. Slutade hela 30$ upp efter en halvtimmes gnetande. Kunde dock vart betydligt sämre resultat. Mitt top två par fick stå mot hans färg o stegdrag, KLOOOONK 200$ pott. Dock träffa en kille 1-outan mot mig ( På en 100$ pott. Han hade 33, ja 77 båda setta, river en söt liten 3a. Kloppediforums klonk. Tack o hej leverpastej. Citera
strahl Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 Kör lite sitngoes på prima nu, inköp 10-20 började starkt men har sakta dalat neråt ( Ville skotta 50$ men ingen som vågade, självklart turbo så att jag slipper spela poker. PUSH is da nuts. Hatar poker när de går seeegt. Lossnade lite på slutet, nu skall man in till stan and ziiiiiip som bärs. Resultat: +85$, 2h spel. Citera
Faxxen Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Fan mannen... du slösar mer än vad jag gör. Trodde du fortfarande hade fet rulle efter klonken Ska nog följa din dagbok här, kan bli skoj. Själv nöter ja ju nl50 på ipoker numera Citera
strahl Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 Fan mannen... du slösar mer än vad jag gör. Trodde du fortfarande hade fet rulle efter klonken Ska nog följa din dagbok här, kan bli skoj. Själv nöter ja ju nl50 på ipoker numera Ne men tjena m8! Du är ju fan överallt ) Jag blöder som fan när det kommer till den ekonomiska biten. Ska jag vara ärlig så har vi bränt typ 150k på resor, och ändå ligger vi nästan +-0 efter klonken. Dock händer det inte mycket i nivåer vi lirar fortf nl50, försökte ha en turneringsrulle som inte alls gick bra, tappade typ 50k på de. Hur går det för dig på ipoker då? Mycket fisk där går det rykten om. Schyst rb?? Citera
Faxxen Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Ne men tjena m8! Du är ju fan överallt )Jag blöder som fan när det kommer till den ekonomiska biten. Ska jag vara ärlig så har vi bränt typ 150k på resor, och ändå ligger vi nästan +-0 efter klonken. Dock händer det inte mycket i nivåer vi lirar fortf nl50, försökte ha en turneringsrulle som inte alls gick bra, tappade typ 50k på de. Hur går det för dig på ipoker då? Mycket fisk där går det rykten om. Schyst rb?? Jodå jag simmar runt här me Där ser man. Trodde ni skulle bomba nl200 snart Aja bara börja om från scratch. Samma för mig ju. 13 buyins upp på 3 sessioner säger väl de mesta om motståndet Rbn är ju alltid schysst Citera
strahl Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 Jodå jag simmar runt här me Där ser man. Trodde ni skulle bomba nl200 snart Aja bara börja om från scratch. Samma för mig ju. 13 buyins upp på 3 sessioner säger väl de mesta om motståndet Rbn är ju alltid schysst Haha neeh vi är la för fega och kassa för de Jaao nu ska vi försöka gå upp i nivå. Nl200 hade vart smaskigt. Troooor inte de är jättestor skillnad mellan nivåna, men vad vet jag? Är lite tight o tråkigt på prima dock, men vad gör man inte för grafiken:) Haha aa för att vara dig säger det väl en del Uppdatera gärna hur de går m8y! Citera
Faxxen Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Haha neeh vi är la för fega och kassa för de Jaao nu ska vi försöka gå upp i nivå. Nl200 hade vart smaskigt. Troooor inte de är jättestor skillnad mellan nivåna, men vad vet jag? Är lite tight o tråkigt på prima dock, men vad gör man inte för grafiken:) Haha aa för att vara dig säger det väl en del Uppdatera gärna hur de går m8y! Haha... joo man har ju horribla swings E väl gul om nåra dar Jodå får skriva lite om resultaten, värsta e ju att ja e så kass på att föra ner mina stats Primas nya klient suger ju fett tycker jag. Ipoker e fan så mkt skönare och fisktätare ... Citera
strahl Postad 14 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2008 Jaao nu blir det en liten sitngo session o kanske 6-seaten. Var precis och kollade på dont mess with the Zohan. Feeeeeeeeeeeeet. Loved it. Imorgon blir det upp tidigt, skall vara en fanatisk supporter för LundbyIF!!!! KÄRLEEEEEEEEK. Brorsan skall föra dom till Ullevi. Resultat: Börjat skitdåligt, spelat kasst som faaaaaaaan. Hoppas på en vändning. Phew vändningen kom fan med. Låg 200$ back och skulle sluta sessionen var kvar i typ 3-4 st, vann 3 utav dom varav en var en 20£ 10-manna Alltid lika gött att ta sig tillbaka. Ligger 4$+ samt att jag lever i 6-seat, strax under avg vid break. Jobbar vi lite. Funderar på lite cg, maybe maybe. Är för trött för att fortsätta spela seriöst, sessionen slutade på -15$ Hänger kvar i 6seat på strax över avg med 45kvar, hoppas kunna få en slant där. Ses imorn>!! Citera
strahl Postad 14 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2008 Såja, mini-lill klonk. Hamnade på ft och slutade femte plats på sixseatern igår, vilket jag är nöjd med då det var vääääääääldigt längesen(2mån) jag vann en summa på mtt:s som låg över 10Ksek. Jag var shortie från 22spelare fram till slutet så med tanke på utgången så vart jag nöjd med 900$ netto. Tappade dock 3,5 inköp på nl50sixmax. Dagen slutade mao cirkus 700$ upp. Största dagsplusset på länge!! Hopp idag blir det lill-mys och imorgon lite gothia till, brorsan förlora Nya tag imorgon! Tar dom sig inte vidare till A-slutspel, så blir det en roadtrip runt Sverige med polarna, start imorgon Glhf mina kära läsare.)))))))) Citera
strahl Postad 15 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2008 Såjaao, nu vart det återigen dags för utgång, på schemat står den luxurösa restaurangen Chez Amis, efter en fin bit älgkött och en flaska Chateau så pekar pilen mot Den schystaste klubben i stan, Trädgårdsföreningen. Vacker, fräsch och ja you name it. Ett coin på att man blir knivhuggen, en två-outare att man blir skjuten och en sundaymillion-klonk på att man går därifrån utan skrubbsår. Ses sen(?) kanske? Åter till mitt levebröde, spelade typ 15min innan mitt tre minuters långa gympass, och hamnade på den netta summan 250$ upp. Sluuuurp. Lirade sedan 45min sit&goes och eftersom man otursföröljde kumpan aka Viiiigiii satt bredvid mig så förlorade jag. (50$) Får inte hoppas att de blir en natt-session, antagligen så kommer min promillehalt vara så höööög (4,5) att jag kmr lira nl20000. Sov gott mina älgar. Citera
strahl Postad 16 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2008 Sluta med poker, de ger mer än vad man får. BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ'XXXXXXX Tappa som väntat dagens pluss på en fyllesession, hahahahahhahahha hoppas ja somnar o dör. Dagen slutar 50$ upp. Väääänta lite ska ut o köpa mig en dressman kalsong. Grattis G, du är fulast, äckligast, sämst och tråkigast i världen. Köp dig en begravning o dö. Citera
strahl Postad 16 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2008 Har haft en helt sjukt värdelös dag idag på ALLA sätt och vis. Tänkte spela lite poker en stund, när jag satte mig ner visste jag att jag skulle förlora. Fanns inte en chans att jag skulle plussa, ändå sätter jag mig ner. Är ganska smart faktiskt, spelade bland den sämsta pokern som någonsin skådats, gjorde inte ett enda rätt, gav bort pengar. Bra, 30min spel 7inköp back. Citera
strahl Postad 17 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2008 Hmmm blev lite tiltskottningtatillbakadinförlustsession på nl100 senare på natten, vilket inte är optimalt imo. Dock tog jag igen dagens back på 7inköp samt att jag plussade typ 60$ extra. Skönt att kunna komma tillbaka in i matchen. Trivs på nl100 och vill kunna stadga mig där, är ju betyyyyyyyyydligt roligare nivå än vad nl50 är där alla säljer nötter och nötter only. Ork. Lirade lite på dagen nu efter en gymsession, var lite tightare än på natten, dock skoj ändå. Låg back 300$ men tog igen lite mot slutet och hamnade på -150$. Ser ut att bli första förlustdagen på 2v om jag inte tar tillbaks de inatt, vilket är smått otroligt, pga jag antingen kommer gå ut eller mysa med S. Kiaooo Edit tappade 200$ på plo, ganska sjuk hand. 275$ pott. Jag har j9spades med 1085 bräda med 2 spades, vi blir ai han har j654 och hans par i femmor tar hela potten. Tror jag är favorit där. Skoj. Citera
strahl Postad 18 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2008 Nu har jag grindat hur mycket som helst idag, både spelat bra och dåligt. Men ärligt talat, grinda såhär många timmar, de ger ingenting överhuvudtaget. Har märkt att senaste två veckorna när jag lirat väldigt korta sessioner så har jag plussat, men så fort jag skall ha en grinddag så går de genast mycket sämre och jag har svårt att hålla fokus. Gör många bloppers som kostar mig mycket i onödan. Aja tur att de inte var viceversa att jag bara kan vinna genom att spela 7h. Dagen slutade minus fyra inköp. Som jag tog igen men tappade igen. Rb lär täcka en del, tas dock ej med i min resultatslista Citera
Klubban Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 Jag tror att jag spelade en del med dig, tycker du verkade rätt stabil. Jag spelade 3k händer igår och tappade 4 inköp så livet suger. Träffade ett set på hela dan och fick in pengarna mot KK som drog in K genast på turn . Vi ses vid borden Citera
strahl Postad 18 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2008 Jag tror att jag spelade en del med dig, tycker du verkade rätt stabil. Jag spelade 3k händer igår och tappade 4 inköp så livet suger. Träffade ett set på hela dan och fick in pengarna mot KK som drog in K genast på turn . Vi ses vid borden Okej hej på dig Tack för det med stabiliteten! Spelar du nl50 eller nl100? Lust att avslöja ditt nick? Inte skoj med sådant ostimm, hur går det annars med liret? Hope to play you again;-) Lite OT nu, backade 3inköp idag, inte mycket att göra. Tappade en stooooor pott på 350$ på nästnöt mot nöt på plo200 hu. Not much to do. Blir väldigt sparsamt med gejm i helgen då jag skall vara med mina kära flickvän och bara chilla. Idag vart vi och käka på grand etcetra och käkade med brorsan hans flickvän och Sophie, vart grymt mysigt. Citera
Klubban Postad 19 Juli , 2008 Rapport Postad 19 Juli , 2008 Okej hej på dig Tack för det med stabiliteten! Spelar du nl50 eller nl100? Lust att avslöja ditt nick? Inte skoj med sådant ostimm, hur går det annars med liret? Hope to play you again;-) Lite OT nu, backade 3inköp idag, inte mycket att göra. Tappade en stooooor pott på 350$ på nästnöt mot nöt på plo200 hu. Not much to do. Blir väldigt sparsamt med gejm i helgen då jag skall vara med mina kära flickvän och bara chilla. Idag vart vi och käka på grand etcetra och käkade med brorsan hans flickvän och Sophie, vart grymt mysigt. Jag spelar nl100 känner lixom du att jag bara står och stampar, min graf över 2008 ser ut som en sågklinga. Jag spelar under bigklubba så vore najs om man kunde få lite feedback om vad jag suger på . Jag har lite stats på dig på både nl50 och nl100, spelar du alltid lösare på nl50? Citera
kungbohman Postad 19 Juli , 2008 Rapport Postad 19 Juli , 2008 Kanske en onödig fråga men är på to för full för att leta upp det men vad klonka du? Citera
strahl Postad 20 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2008 Jag spelar nl100 känner lixom du att jag bara står och stampar, min graf över 2008 ser ut som en sågklinga. Jag spelar under bigklubba så vore najs om man kunde få lite feedback om vad jag suger på . Jag har lite stats på dig på både nl50 och nl100, spelar du alltid lösare på nl50? Okej, nl100 känns på något sätt roligare, dels att spelet är roligare samt att man kan göra mer deg (obv). Tror inte jag har stats på dig, skall dock kolla upp det. Är inget pro på pt direkt, så den är lite konstig Vet inte om jag är rätt man att ge feedback Ill make it a shoot om jag får igång min pt, eller railar dig ) Har du någon feedback till mig? Det är ju trots allt du som lirar highstakes Lirar jag löst på nl50? Kan mkt väl stämma, känner verkligen att den nivån inte ger mig något, spelet är väldigt tight och tråkigt. Hur går gejmet för tillfället då? Lirat ngt i helgen?? Wish u all luck! TG Citera
strahl Postad 20 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2008 Kanske en onödig fråga men är på to för full för att leta upp det men vad klonka du? Haha alltid skönt med fulla railbirds på dagboken:) Varmt välkommen. Klonkade 175k:n på prima, som en klonkfisk jag är. Lirar du på prima?? Hej hej. Citera
strahl Postad 20 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2008 Lirat stngo 10-20$ och ligger upp 140$. Dock ligger jag +-0 för dagen då jag reggade 175kn och åkte, på ett sjukt kallt gejm, där jag spelade aq för lugnt. Fick nu en flygande start på 17,5k och har 8k efter 10min. Dags för en miniklonk nu. I helgen har de inte blivit något spel alls, bara degande och gött käk. Käk är så jäääääävla gött. Imorn blir det fylleskask på Stena Danica, skall spela de beroendeframkallande jackvegas. Tisdag- TG klubben. Helgen- Huvfudstaden Så nu vet ni allt om mitt feeeeeeta pokerliv. Citera
strahl Postad 20 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2008 Såoopp, lirar tre turr5ar: 17,5 strax under avg med 100kvar 12k six max strax över avg innan break 3kgtd laddie snart itm top 15 Åkte 17,5 k spelade inte ens bara ai pga att ja e kass, 66. Place 70 Skoj ute six seat med p9 mot p6, turn 6 ( Itm på den oviktigaste turren laddie 30$ coooooong. Imorn blir skoj, okii som vanligt går ja stort back på en söndag. Är sämre på mtts än vad jag tror. Citera
Recommended Posts