kravmärkt Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 Hej igen Nu startar jag upp en ny dagbok som kommer hålla samma klass som förra antar jag så den kommer att vara riktigt dålig. För er som inte vet min historik så började jag spela på svenska spel förra året där jag satt och shortstackade upp 100 kr till runt 5-6k. Jag lirade sedan fr(200bb) klonkade även några turneringar, självklart god varians inblandat. Har sedan gett mig över på sh där jag fick starta om från ,5/1 men nu har jag grindat mig upp till 10/20. Mitt mål denna månad är att plussa 100k och det har börjat riktigt bra. Många timmar spelade och rätt bra plus men vi vet ju hur det har slutat innan. Sidorna jag kommer hålla till på är svenskaspel och okänd men mest på svenska. Fö så vill jag gärna undvika massa störningsmoment så håll god ton och förolämpa inte etc. Hoppas ni kan respektera vad jag säger. Konstruktiv kritik tar jag dock med nöje emot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 Yaaaay. Lycka till m8! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Capparias Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 lycka till=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nuttii Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 naiz naiz...gl megaklonkah =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 Gött! Fortsätt krossa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maltico Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 Good luck =) Precis börjat spela på SvS själv, så ska bli kul att följa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 Lycka till! Följde din gamla db så jag kmr läsa denna också :> Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 kul att du är tillbax.. kör hårt megafiskah Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 En fråga förresten. Åsiss, bra eller anus? Har inte mkt på honom men lutar åt det senare tror jag. Verkar ju ha en del slantar iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 6 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 tyty mina vänner, önskar er alla lycka till förutom lisa efter att hon gulat mig på pröva på borden. kvällssessionen... ja den slutar faktist 1-2k+ trots att jag degade in 200bb med den ädla handen A4 mot 3lendil som scoopa med AKo. Den kan jag dock bjuda på i rungood tider Sedan nu på slutet så träffade jag lägre färg än fi och där åkte 200bb till in. Frågan är hur jag fortfarande kan vara +? edit: En fråga förresten. Åsiss, bra eller anus? Har inte mkt på honom men lutar åt det senare tror jag. Verkar ju ha en del slantar iaf. åssis är speciell Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 En fråga förresten. Åsiss, bra eller anus? Har inte mkt på honom men lutar åt det senare tror jag. Verkar ju ha en del slantar iaf. Han är helt klart den med störst swings iaf. Han vände 3,2k till 50k på ca 12h sen tog han ut en del för att skotta bort en hel del på 50/100 3 dar senare. EDIT: Gl megakillah jag har precis börjat spela på svs och ska förhoppningsvis börja spel 10/20 alldeles strax. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Love2Tilt Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 gl:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brutalbengt Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 Stort GL. Kommer ihåg när vi lirade 0,5-1 Själv har man alldeles för stor respekt för pengar för att klättra så imponerande som du gjort. Hoppas på rekordmånad nu då! //Strumpan19 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 Kul att du är tillbaka Flippa inte när backet kommer bara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 6 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 grinden fortsatte med att jag valuebettade bort runt 3,5k till heltokers topset mot mitt toppar då hade jag trebettat pre, ett marginellt spel tror jag menmen. Var stuck runt 6k men tog tillbaka det mesta. EDIT: Gl megakillah jag har precis börjat spela på svs och ska förhoppningsvis börja spel 10/20 alldeles strax. gl till dig också! ses vid borden gl:) ty u2 Stort GL. Kommer ihåg när vi lirade 0,5-1Själv har man alldeles för stor respekt för pengar för att klättra så imponerande som du gjort. Hoppas på rekordmånad nu då! //Strumpan19 tacktack! rekordmånad ska det bli den här gången! Kul att du är tillbaka Flippa inte när backet kommer bara det ska fan inte hända... fin klonk sir! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 Åssis är värde. ÄLSKAR att spela med honom, den bästa typen av fisk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nacho1337 Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 gl megapusha! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gabbidal Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 Vet du hur dålig du är på att knulla däckad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 gl megakillah. jo din a4 hör väl kanske inte till dina bättre spelade händer tror faktiskt att jag hade AKs förresten. Hade iofs synat med AQo också så vafan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 GL med spelandet! Jag följde din gamla dagbok, så jag kommer följa denna med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 Vet du hur dålig du är på att knulla däckad? Megakillas flickvän? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 edit: dubbel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 7 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 gl megapusha! ty! Vet du hur dålig du är på att knulla däckad? gl megakillah. jo din a4 hör väl kanske inte till dina bättre spelade händer tror faktiskt att jag hade AKs förresten. Hade iofs synat med AQo också så vafan hehe, lycka till du med och jo jag misshandlade kära A4 rätt fint... GL med spelandet! Jag följde din gamla dagbok, så jag kommer följa denna med. Megakillas flickvän? hehe jag vet inte ens vem det är På morgonsessionen så skapas ett litet hål på 3-4k som jag sedan grindar igen och tillslut så är jag tom 2-3k+. Sedan träffar jag set och ottootto, en rätt dålig spelare(?) träffar sin hålpipa som jag betalar av... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 7 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 vad i helvete är det här då? måste ha ett stort getingbo i taket för det surrar som fan och poå något sätt har två av dom tagit sig ner till the grindspot. jag hatar getingar tilt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 Vad har du för read på 11 11 11? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts