neesco Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 "Han har även en tionde plats i en APPT under bältet." Säger man inte i bältet? Låter lite väl erotiskt för min smak... Hur går det för bruttan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 15 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 Hon bustade precis. Inga roliga personer kvar alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 "Han har även en tionde plats i en APPT under bältet." Säger man inte i bältet? Låter lite väl erotiskt för min smak... Hur går det för bruttan? Ja man säger under bältet. Uttrycket syftar gissningsvis på mellan bältet och kroppen. Alltså inte nedanför bältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 Ja man säger under bältet. Uttrycket syftar gissningsvis på mellan bältet och kroppen. Alltså inte nedanför bältet. I boxningssammanhang är det under midjan på shortsen, men i det här sammanhanget säger man väl "i bältet". Han har en WPT seger i bältet. Kanske är jag som är ute och cyklar. Tråkigt att höra att tjejen rykt, hoppas du inte somnar därborta. Det enda att göra nu är väl att försöka psyka dansken så han missar finalbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 Jag röstar för under bältet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 I boxningssammanhang är det under midjan på shortsen, men i det här sammanhanget säger man väl "i bältet". Han har en WPT seger i bältet. Kanske är jag som är ute och cyklar. Nej. Det heter UNDER BÄLTET. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 En fjäder i hatten, en pava whisky under västen, en turneringsseger under bältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 Hon bustade precis. Inga roliga personer kvar alls. Fel. Han dansken ska tydligen vara "bamsefar" på Crypto. Spelat mycket NL £100/200 i år och PLO $150/300. Känd för väldigt dålig BR management. Skulle han vinna ett par mille $ kan det bli kul att se han i de högsta gamesen på FTP. Tror också att han kommer göra en del sjuka moves på finalbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 Bra jobbat med WSOP-rapporteringen! Har fått tillbaka pokersuget hos mig... på gott och ont Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 Ban! Ban! Ban! Personangrepp! This is the new mike, same as the old mike. Bråkar du med mig? 6dollar hu på stars?!? Vågar du? VA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flushdraw Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 Peter Eastgate - Är han en amerikansk imigrant till Danmark? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 Nån som vet om någon av finalbords deltagarna kvalat på full tilt? Tänker på om någon har chans på de extra 10Million $ som isåfall står på spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 Nån som vet om någon av finalbords deltagarna kvalat på full tilt?Tänker på om någon har chans på de extra 10Million $ som isåfall står på spel.. enligt denna länk så är det två från Full Tilt pOKER http://www.pokernews.com/live-reporting/2008-world-series-of-poker/main-event/chip-counts/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 Nån som vet om någon av finalbords deltagarna kvalat på full tilt?Tänker på om någon har chans på de extra 10Million $ som isåfall står på spel.. extra 10 M$ ? Tror jag har missat något.. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zasabi Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 extra 10 M$ ? Tror jag har missat något..Länk? http://www.fulltiltpoker.com/sv/series-2008-main-event-mania-rules Frågan är hur kul det är att under den närmaste 10-års perioden inte kunna gå på toaletten utan att be FTP om lov... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 http://www.fulltiltpoker.com/sv/series-2008-main-event-mania-rules Frågan är hur kul det är att under den närmaste 10-års perioden inte kunna gå på toaletten utan att be FTP om lov... för 10 Miljoner dollar skulle jag nog kunna göra ett undantag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 enligt denna länk så är det två från Full Tilt pOKER http://www.pokernews.com/live-reporting/2008-world-series-of-poker/main-event/chip-counts/ Jag misstänker att Full Tilt bara betalat dem för att bära logos o sådant när man började närma sig Finalbordet.. men visst de kan ju ha kvalat via FT... Stars spelarna är iaf "sponsrade" på så sätt är jag rätt säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medullaoblongata Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 Eastgate är från ladbrokes och får tydligen en bonus på $1M om han skulle kamma hem det.. http://poker.ladbrokes.com/en/events/wsop08/chip-count http://poker.ladbrokes.com/en/poker-events/wsop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Whoosa Postad 17 Juli , 2008 Rapport Share Postad 17 Juli , 2008 Fel. Han dansken ska tydligen vara "bamsefar" på Crypto. Spelat mycket NL £100/200 i år och PLO $150/300. Känd för väldigt dålig BR management. Skulle han vinna ett par mille $ kan det bli kul att se han i de högsta gamesen på FTP. Tror också att han kommer göra en del sjuka moves på finalbordet. Inte bara "bamsefar" på crypto, han är känd under nicket "Cmenomore" på IPN (Boss Media), där han verkar vara en av spelarna på nivåerna 25/50, 50/100 och 100/200 som behärskar spelet mest då han ofta sitter på enorma stackar. Ska bli kul att följa honom i november igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts