Gå till innehåll

Någon stor söndagsturnering (minst 100k dollar garanterat) på bra tid 18:00-20:00

Trana25

Recommended Posts

vill ha tips på några bra söndagsturneringar, de jag hittat och ska spel som passar är Sunday Warm upp på stars och 100 k på stars samt 100 k euro garanterat på boss media network. Någon som kan tipsa om någon anna turnering med minst 100 k garanterat som startar mellan 18:00 och 20:00..

vill ju få sova ett par timmar i all fall innan jobbet om man går långt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

partys 300k

party har en 300k gtd för 215$

Prima har en 175gtd 60+? + rebuys

båda börjar därviden

Om man får flika in lit off topic,,

Någon som vet hur många platser det är ITM? Beror väl på hur många som spelar, men om det är cirka 850pers (ren gissning, men nu 550 anmälda) hur många får då prispengar? Finns det nån procentandel eller räknas det ut efter add-ons etc...?

Tacksam för svar

Länk till kommentar

på party vet jag inte, men jag lirade primas 175gtd förra veckan det var 935 deltagare, det var 81 pris, prisen startade på 350$. Samt spelade warmupen (500gtd på stars) där det var 2200 deltagare och jag tror runt 300 fick pris.

Jag tror en genrell regel är ca 10% av deltagarna får pris. Detta +- :-D

Länk till kommentar

• 1 month later...
Om man får flika in lit off topic,,

Någon som vet hur många platser det är ITM? Beror väl på hur många som spelar, men om det är cirka 850pers (ren gissning, men nu 550 anmälda) hur många får då prispengar? Finns det nån procentandel eller räknas det ut efter add-ons etc...?

Tacksam för svar

Drygt 15% för rebuys och lite mindre för freezeouts är väl typ standard.

Länk till kommentar

• 3 months later...