QoS Postad 16 November , 2005 Författare Rapport Postad 16 November , 2005 Swede dig, också! No hard feelings! - QoS Citera
gdaily Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Jaja, men jag menade "intern grupp" som moderatorgrupp, inte intern grupp som oläsbar grupp,eller nåt jävlaskit som jag inte kan formulera, men jag menade något fint i alla fall och det blev fel... Äh.... Citera
Henkeman Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 aja, huvudsaken är att QoS inte är enda tjejen i moderatorgruppen längre Välkommen Lina. Citera
dollface Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Hej, dollface här! Hoppas att jag inte bara att jag fått moderatorroll för att jag är tjej utan för att jag har en jäkla massa bra idéer och synpunkter. Att jag dessutom just nu jobbar för att få in mer tjejer i pokern kan ju knappast vara något negativt...det måste ni killar ändå bli glada av?! Tänk er om det åtminstone hade varit 40 sköna pokertjejer istället för de ynka tre som var i Grebbestad Citera
QoS Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Postad 17 November , 2005 Nytt på att göra listan; Banna Henkeman! Ännu en gång, välkommen dollface! - QoS Citera
Machista Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Hej, dollface här! Hoppas att jag inte bara att jag fått moderatorroll för att jag är tjej utan för att jag har en jäkla massa bra idéer och synpunkter. Att jag dessutom just nu jobbar för att få in mer tjejer i pokern kan ju knappast vara något negativt...det måste ni killar ändå bli glada av?! Tänk er om det åtminstone hade varit 40 sköna pokertjejer istället för de ynka tre som var i Grebbestad Citera
stitchio Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Kollar man i tråden nedan verkar det som killarna klarade sig alldeles utmärkt utan tjejer i grebbestad http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=18743 Citera
Se7en Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Hej, dollface här! Hoppas att jag inte bara att jag fått moderatorroll för att jag är tjej utan för att jag har en jäkla massa bra idéer och synpunkter. Att jag dessutom just nu jobbar för att få in mer tjejer i pokern kan ju knappast vara något negativt...det måste ni killar ändå bli glada av?! Tänk er om det åtminstone hade varit 40 sköna pokertjejer istället för de ynka tre som var i Grebbestad Hej Lina. Citera
Supertequila Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 På tal om fler tjejer... Fixa in Linda Rosing hit. OBS! Satir. Citera
Se7en Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 På tal om fler tjejer... Fixa in Linda Rosing hit. OBS! Satir. Du skulle tycka det vore hur coolt som helst. Citera
kfluffie Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Sitter här mitt i natten (morgonen) och läser gamla trådar så fick jag tag i denna. Vart tog Dollface vägen? Hennes Moderator-status är ju borta. Blev hon upptagen med annat? Kan jag få bli moderator istället? Det vore något det! MVH //KF Citera
QoS Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 Hinner svara på det här mitt i rapporteringen från CC. Japp, dollface har fått fullt upp på 24hPoker med deras nya nyhetssajt 24hpokernews. Stort Grattis! Just nu söker vi inte fler moderatorer, men det är alltid bra med intresseanmälningar. - QoS Citera
QoS Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Så där, 3 nya moderatorer! Vi välkomnar bzkt, kfluffie och Myssion till familjen... Om bzkt Är 19 år gammal. När jag skriver det här bor jag i Hägersten, Stockholm men på lördag så flyttar jag ner till Kalmar för att börja plugga där. Hur hittade jag till PF.nu? Har jag absolut inga minnen av, och det man inte kommer ihåg har inte hänt. Har hängt på forumet sen 9:e februari 2005 och har förmodligen spenderat alldeles för mycket tid här De delar på forumet jag är mest i är nog dagböcker, handanalys, poker off topic samt off topic. Sen är det väl diverse trådar lite överallt. Hoppas kunna bidra till att PF.nu blir ett bättre forum helt enkelt. Ja, nu ska jag till och göra en presentation av mig: Om kfluffie Ålder: Snart 20 friska. Lokation: Stockholm samt Östhammar. Sysselsättning: Nu studerar jag i Stochkolm till Systemingenjör/Systemadministratör/Nätverkstekniker (kärt barn har många namn). Pokerkarriär: Ja du ... Min pokerkarriär är inte allt för stor! Dock så finner jag Poker väldigt roligt men har inga direkta mål att bli "High Stakes"-proffs varken i Sverige, i Vegas eller online. Har för dålig disciplin samt för lätt att tilta för att bli Pro. Hur fann jag PF: Jag var på Empire Poker Academy (eller något sådant hette det) i Uppsala (där jag såg Magnus Betnér f.ö.) och där fick man lite info om Poker och någon skiva med Empires-klient samt någon länk till någon sida där man fick lite tips för nybörjare (bl.a. med någon sifferregel, som hjälper en välja starthänder - typ är det ett par lägg till 2, Äss +10 etc. och så skulle man spela endast ifall det kommer över en viss poäng) och där fanns det en länk till PokerForum.nu! Övrigt: Jag och Myssion har en hemlig förälskelse, som vi tyvärr ej kan tala öppet om, p.g.a. "Frugan". Men men ... En dag kanske, en dag ... Helt onödiga faktapunkter: * Inget körkort (lathet) * CCNA-certifierad samt MCP 70-290-Certifierad (Windows 2003) och ska ta djupare Cert inom MCP samt CCNP. * Favoritöl: Mariestad på Flaska. * Favoritfilmer: The Rock samt "Star Wars"-sexiologin ( ? ). * Favoritböcker: Det mesta av John Grisham. * Mitt första inlägg: Om Myssion Bor i Teckomatorp tillsammans med Frugan, vår dotter Smilla, samt en samojedjycke som heter Samira. Är nyligen färdig med mina Idrottsvetenskapstuder, så nu har jag på papper att jag kan något om idrott, och har även läst psykologi och sexologi. Hittade till PF.nu under förra hösten, efter att ha tröttnat på Cardplayer's genomusla forum. Min första tråd här blev omedelbart låst av Kubo, men snart fick jag hum om var och hur jag skulle skriva. Det enda jag inte fattade var varför det alltid stod "Lite RP - QoS" på alla mina trådar...? Dessutom var alla mina rubriker ändrade till något felstavat och/eller särskrivet... På POKERFORUM.nu håller jag mestadels, av naturliga orsaker, till i Plantskolan eller i SnG-forumet, men smyger även runt en hel del på resterande delar också. Kort sagt: Välkommen och enjoy! - QoS Citera
TotalFarsa Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Aah, ser ut som tre mycket lyckade val. Om inte annat så har välan Kfluffie agerat hobbymoderator senaste halvåret Btw, nu kanske man klarar sig från en autoban iom att Cheunce föll på mållinjen? Lycka till grabbar! /TF *edit* Dev - Eeeeek! Citera
devalanteriel Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Btw, nu kanske man klarar sig från en autoban iom att Cheunce föll på mållinjen? vi är inte helt klara än. Citera
kfluffie Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Aah, ser ut som tre mycket lyckade val. Om inte annat så har välan Kfluffie agerat hobbymoderator senaste halvåret Finally! MVH //KF Citera
QoS Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 TotalFarsa, it ain't over yet... Dom är 3 efterlängtade tillskott till familjen! - QoS Citera
cheunce Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Btw, nu kanske man klarar sig från en autoban iom att Cheunce föll på mållinjen? vi är inte helt klara än. *Sweet* så det finns hopp, även om chansen är väldigt nära noll Blir jag inte moderator så får jag väll bjuda QoS på hemlagat nästa gång han är nere i Malmö Citera
QoS Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Finally! Känns det bra? Välkommen till familjen... - QoS Citera
cheunce Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 TotalFarsa, it ain't over yet... Dom är 3 efterlängtade tillskott till familjen! - QoS Betyder det att vi andra inte är efterlängtade? Nu låter du som min mamma Citera
QoS Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Betyder det att vi andra inte är efterlängtade? Nu låter du som min mamma Hahaa... ditt liv är så jäkla hårt! - QoS Citera
APC Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 * Favoritfilmer:Star Wars"-sexiologin ( ? ). Star Whores? Iaf lycka till alla ny moderater. Citera
cheunce Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hahaa... ditt liv är så jäkla hårt! Skönt att du ser det. Tur att man inte har blivit bitter iaf Citera
Henkeman Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hahaa... ditt liv är så jäkla hårt! Skönt att du ser det. Tur att man inte har blivit bitter iaf hehe, jag blev kallad "pessimistombudsmannen" av pappa igår... var iofs bra, för hela dan idag när jag varit trött och sur på jobbet så har jag bara tänkt på det så har jag nästan börjat garva. Citera
Recommended Posts