Anderssj Postad 2 Juli , 2008 Rapport Postad 2 Juli , 2008 Hade tänkt och dra igång några SNG nu men ser att det bara finns tre Holdem SNG, 1110, 565 och 325 dollar(Är 6 spelare jag pratar om nu), lite högre än vad jag hade tänkt mig. Är det nån uppdatering av systemet som jag missat eller är det något fel? Känns lite surt då det är dubbla poäng nu oxå. För det står inget i klienten om nån uppdatering vad jag kan se.. Citera
Skogiss Postad 2 Juli , 2008 Rapport Postad 2 Juli , 2008 mmm =/ tänkte testa på stars lite nu på morgonen då all andra sidor är så gott som döda. Citera
shingtzu Postad 2 Juli , 2008 Rapport Postad 2 Juli , 2008 Verkar stämma. Fortfarande inget på de lägre nivåerna. Måste vara något fel. Citera
PokerStars_Karl Postad 2 Juli , 2008 Rapport Postad 2 Juli , 2008 Hej, Det är server restart kl 07:00 ET (13:00 Svensk tid). Det tar vanligen just under 40 minuter. Det innebär att nya Sit & Go-turneringar inte startar, och att övriga turneringar schemaläggs så att de inte skulle behöva brytas mitt i. Alla turneringar och SnG's är tillbaks på sin vanliga plats efter omstarten. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts