CarlDenStore Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Hej, det var längesen jag skrev här och jag ska inte vara långvarig. Jag tänkte bara presentera mitt årsresultat hittills för er som har undrat hur jag vimsat iväg. Januari : $40,677+ Februari : $64,366+ Mars : $72,889+ April : $74,481+ Maj : $69,807+ Juni : $109,444+ Juli : $10,675+ (Hittills i juni) Totalt : $442,339+ år 2008 hittills. Motsvarar : 2 661 774,83+ SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 yay graf? vilka nivåer osv? grattis föresten, jag unnar dig verkligen dom här pengarna!!! /not Blivit några kokosnötsdrinkar på sistone? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 ruggigt stabilt... wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 yay graf? vilka nivåer osv? grattis föresten, jag unnar dig verkligen dom här pengarna!!! Tack så mycket, jag använder mig inte av något pokerprogram såsom t.ex pokertracker etc. Jag spelar omrking 2h/dagen skulle jag gissa. Good game, well played. Jag har spelat 10/20 25/50 och lite 50/100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninjapuff Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 fan vad du är bra.. antar att musklerna ör som dom ska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Jävligt fina resultat. Måste kännas bra att ha tjänat ihop till hela 52 235 stycken smirnoff ice att glassa runt med (om man antar att en kostar 50 kr). STEK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Ja precis, kan du inte lägga upp lite facebook-bilder här så alla får se hur coola dem är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 sätt plustecknet före siffrorna, din äckelsopa. EDIT: inlägget varnat för påhopp /Appel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nuttii Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 pokerforum player of the year. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Gratulationer Carl, roligt att se att du lyckas så bra med både poker och tennis! Mvh FredrikDenStore - en ära Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saxin1 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 hade varit kul att se resultat om du spelat mot folk som har över 50 i IQ once in a while Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 hade varit kul att se resultat om du spelat mot folk som har över 50 i IQ once in a while sant det är sjukt lätt att dra in ett par mille på det där viset... zzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 jello o saxin, hur mår ni? svenska avundsjukan alltså. Spela mot han ni då om ni tycker han är så dålig, han bangar inte, de lovar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 let's get ready to RUMBLEEEEEEEEEEEE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 lol jag vill också se en graf. Det var HU du lirade va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 wow. sjukt. gj... börja blogga igen! och sen tycker jag det e onödigt att börja spya direkt på han ni som öppna med det. men, antar att ni har ett förflutet med cds. bravo carl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 wow. sjukt. gj... börja blogga igen! och sen tycker jag det e onödigt att börja spya direkt på han ni som öppna med det. men, antar att ni har ett förflutet med cds. bravo carl! vem har inte history med carl?? :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 jag saknar emilio_15:cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Öppnar juli med ett plus på $14,529+. Relativt nöjd med tanke på att jag backade $36,000 de sista tre dagarna i juni, min topnote i junimånaden låg på 147k+ men det gick åt hell på slutet. Fyllespelade bort 20k en utav dagarna, thats life...får hoppas på en rekordmånad i juli men det blir tveksamt. Ska till både Båstad på lördag samt Gotland den 17e till 20e juli med Bestpoker. Gonatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 jello o saxin, hur mår ni? svenska avundsjukan alltså. Spela mot han ni då om ni tycker han är så dålig, han bangar inte, de lovar jag. vore nog lite enklare om han inte nekade dom action? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 börja blogga igen! +1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Grattis till att det går så bra med pokern! Men du ser inga risker med att publicera dina resultat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Grattis till ett jäkligt bra resultat. Nu är det bara att börja jobba på din mänsklighet också. Hälsa farsan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 wp! sköna resultat, vad gör du med pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts