Gå till innehåll

Poker i Färgelanda?


kennyba

Recommended Posts

Har hört att det spelas Texas turneringar Live i Dalsland Färgelanda, någon som vet mer om detta ? Kenny.
Jag har faktiskt varit i Färgelanda en gång och har svårt att tänka mig att det finns någon organiserad form av poker i den hålan men jag har säkert fel! =)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klubben kommer snart att finnas med i detta forum med egen grupp så vi kan diskutera hur vi ska vidareutveckla pokern i Dalsland.

Tänkte på ett känt citat efter att en något nervös spelare hade vunnit en turnering i Färgelanda " En sådan seger till och jag är förlorad" -Pyrrhus 274 f.kr - Mvh Reino.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej, hoppas ni inte har glömt att anmäla er till den stora WCC turneringen i Munkedal-Håby på lördag.

Det är begränsat antal platser, så skynda på med anmälan, vi är ett tiotal från Färgelanda som åker. Maila till PokerDalsland@hotmail.com om du vill ha info om regler,tider eller samåkning. Vi kan även ta emot anmälan till dennna "förhoppningsvis" största liveturnering i Sverige :D

Nästa turnering i Färgelanda blir lördagen den 28/5. Maila för info.

 

Må ALLIN vara med er. PokerDalsland - Reino.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Tack till alla deltagare i Färgelandaturneringen, ni bidrog alla till att det blev en så god stämmning och en sådant bra spel under lördagen. Det var totalt 39 deltagare i de olika turneringarna.

Stort grattis till Henrik från Trollhättan som vann huvudturneringen. :D:D:D

 

Vi vill tacka 24h.poker.com , Multipoker.com , och Kaminhuset-Färgelanda för deras sponsring till klubben under våren.

Ett tack också till POKERFORUM.nu för att vi kan använda detta forum.

 

Vi gör nu ett sommaruppehåll 8-) och startar upp igen i augusti.

 

Ha en bra sommar och må ALLIN vara med er önskar PokerDalsland.

 

ps. Tänk på att Poker är bäst " LIVE".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Då var det äntligen dags att slippa ifrån solen en stund :oops: puh...

 

Lördag den 27 kör PokerDalsland igång med säsongens första Livepokerturnering. Det blir en Texas NL Freezeout (utan rebuy) 500.

Naturligtvis kör vi en turbo(200) och lite Cash game (10-20) efter huvudturneringen.

 

Stäng av datorn, kom och spela Live !!!

 

Välkommen / Pokerdalsland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 years later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...