Gå till innehåll

himmelsdyk drar till Stockholm----->Alperna


himmelsdyk

Recommended Posts

  • Svars 867
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mini paus. Har varit sjukt händelselöst hitills.

 

 

$1500 får man väl för 100 000 FPP? Varför inte spara till bilen istället?

 

Hehe jo man får ju klart bäst värde om man köper bil för FPPna men så tanken har slagit mig :-D sen får man lite bättre värde om man använder deras concierce service (eller hur de nu stavas) men inte värt allt bök.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett helt sjukt händeselöst pass, men typ sissta handen jag spelade förlorade jag me Nöt kåken mot fyrtal mot en 58/32 gah.

 

Aja nu är jag bjuden på grillat, ska bli gött. Räknar me att vara tillbaka kring 8 å sen köra hela natten.

 

Dag 3 pass 1 blev

 

3 timmar

4500 händer

+50$

3800 FPPs (vilket inte är i närheten av dubbelt som det ska vara nu under promon... hmm skumt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dubbleras de inte 1 gång / dygn eller nåt liknande tror du? De kanske inte dubbleras i realtid..?

 

Men då borde jag ju fått exakt samma som vanligt, fick mer än vanligt nu men inte gånger 2 utan mer gånger 1.5. Det är ju så få händer så kanske jämnar ut sig när jag spelat fler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL med projektet, verkar grymt. är det inte en porsche man kan få?

hur många points eller vad det är behövs för det? :roll:

 

dario mineri fixade en på en månad, då kan väl vem som helst? schysst med porsche :mrgreen:

 

fan jag blir trött av en timme ibland. :cry::evil:

 

 

Det måste väl ha varit mer än en månad? Var det inte ett par månader?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kom till ett dukat bord med grillat kött och en riktigt god sallad, så blev det nybakt äppelpaj till efterätt. Åt kanske lite för mycket känner jag nu när jag satt mig ner hehe men men bara att dra igång om det ska bli nå händer spelade.

 

Game on

Oh shit! Jag tackar för en underhållande läsning i tråden och vill, som alla andra, önska dig lycka till.

 

Jag vill också påpeka, som många andra, att du borde vara försiktig med hälsan (fast jag tror du har det hela underkontroll).

 

Sen så vill jag också säga att det här är värre än den värsta wow-nörd jag någonsin hört talas om :-) För det så antar jag att du får creds.

 

Jag kommer också pröva mig på någonting sånt här när jag också upptäcker att jag inte har ett liv (;-)) skulle gissa på att det blir sommaren år 2009.

 

Som sagt, lycka till vid borden! Jag vill se dig plusa på här!

 

// Ecs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mini paus

 

Tack alla som önskar lycka till, behövs verkligen nu. Förlorade AA mot KK 2 gånger på bara några händer, sen kom den här. Så går det när man åkt på massa beats å ska börja slowspela gah :-D

 

 

Poker Stars, $0.25/$0.50 NL Hold'em Cash Game, 8 Players

LeggoPoker.com - Hand History Converter

 

MP1: $49.25

MP2: $52.60

CO: $76.10

BTN: $60.60

Hero (SB): $49.95

BB: $66.60

UTG: $51

UTG+1: $73.50

 

Pre-Flop: Adiamond.gif Aclub.gif dealt to Hero (SB)

3 folds, MP2 raises to $1.50, 2 folds, Hero raises to $6.50, BB folds, MP2 calls $5

 

Flop: ($13.50) 8spadenormal.gif Aheartnormal.gif 7club.gif (2 Players)

Hero bets $9, MP2 raises to $19, Hero calls $10

 

Turn: ($51.50) 8club.gif (2 Players)

Hero checks, MP2 bets $10, Hero calls $10

 

River: ($71.50) 8diamond.gif (2 Players)

Hero bets $14.45 and is All-In, MP2 calls $14.45

 

Results: $100.40 Pot ($3 Rake)

MP2 showed 7heartnormal.gif 8heartnormal.gif (four of a kind, Eights) and WON $97.40 (+$47.45 NET)

Hero showed Adiamond.gif Aclub.gif (a full house, Aces full of Eights) and LOST (-$49.95 NET)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...