himmelsdyk Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Första 3 händerna idag: KK AA AKs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Första 3 händerna idag: KK AA AKs Back 3 inköp direkt alltså, eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Back 3 inköp direkt alltså, eller..? Det borde varit så då han inte hunnit me o få upp alla 24borden... dvs tänkt hinna skita o hämta posten precis i början då inget händer;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 $1500 får man väl för 100 000 FPP? Varför inte spara till bilen istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Mini paus. Har varit sjukt händelselöst hitills. $1500 får man väl för 100 000 FPP? Varför inte spara till bilen istället? Hehe jo man får ju klart bäst värde om man köper bil för FPPna men så tanken har slagit mig sen får man lite bättre värde om man använder deras concierce service (eller hur de nu stavas) men inte värt allt bök. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansson13 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 GL med projektet, verkar grymt. är det inte en porsche man kan få? hur många points eller vad det är behövs för det? dario mineri fixade en på en månad, då kan väl vem som helst? schysst med porsche fan jag blir trött av en timme ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Ett helt sjukt händeselöst pass, men typ sissta handen jag spelade förlorade jag me Nöt kåken mot fyrtal mot en 58/32 gah. Aja nu är jag bjuden på grillat, ska bli gött. Räknar me att vara tillbaka kring 8 å sen köra hela natten. Dag 3 pass 1 blev 3 timmar 4500 händer +50$ 3800 FPPs (vilket inte är i närheten av dubbelt som det ska vara nu under promon... hmm skumt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 3800 FPPs (vilket inte är i närheten av dubbelt som det ska vara nu under promon... hmm skumt) Dubbleras de inte 1 gång / dygn eller nåt liknande tror du? De kanske inte dubbleras i realtid..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Dubbleras de inte 1 gång / dygn eller nåt liknande tror du? De kanske inte dubbleras i realtid..? Men då borde jag ju fått exakt samma som vanligt, fick mer än vanligt nu men inte gånger 2 utan mer gånger 1.5. Det är ju så få händer så kanske jämnar ut sig när jag spelat fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 GL med projektet, verkar grymt. är det inte en porsche man kan få?hur många points eller vad det är behövs för det? dario mineri fixade en på en månad, då kan väl vem som helst? schysst med porsche fan jag blir trött av en timme ibland. Det måste väl ha varit mer än en månad? Var det inte ett par månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Saxat från PS blog: Minieri accumulated more than three million FPPs in the last ten months Ironiskt nog hade han väl inte ens körkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Urban57 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 GL...ett riktigt sick projekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Jag kom till ett dukat bord med grillat kött och en riktigt god sallad, så blev det nybakt äppelpaj till efterätt. Åt kanske lite för mycket känner jag nu när jag satt mig ner hehe men men bara att dra igång om det ska bli nå händer spelade. Game on Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EcstaZy Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Jag kom till ett dukat bord med grillat kött och en riktigt god sallad, så blev det nybakt äppelpaj till efterätt. Åt kanske lite för mycket känner jag nu när jag satt mig ner hehe men men bara att dra igång om det ska bli nå händer spelade. Game on Oh shit! Jag tackar för en underhållande läsning i tråden och vill, som alla andra, önska dig lycka till. Jag vill också påpeka, som många andra, att du borde vara försiktig med hälsan (fast jag tror du har det hela underkontroll). Sen så vill jag också säga att det här är värre än den värsta wow-nörd jag någonsin hört talas om För det så antar jag att du får creds. Jag kommer också pröva mig på någonting sånt här när jag också upptäcker att jag inte har ett liv () skulle gissa på att det blir sommaren år 2009. Som sagt, lycka till vid borden! Jag vill se dig plusa på här! // Ecs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Kul och se mannen! Hoppas du lyckas så jag kan få lite mer tips av dig GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Kul projekt. En annan eftersträvar 20k händer i månaden. Du hittar samma på 1.5 dag, feta creds.. sådana som du är värda att plussa anser jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skogiss Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 asdf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Mini paus Tack alla som önskar lycka till, behövs verkligen nu. Förlorade AA mot KK 2 gånger på bara några händer, sen kom den här. Så går det när man åkt på massa beats å ska börja slowspela gah Poker Stars, $0.25/$0.50 NL Hold'em Cash Game, 8 Players LeggoPoker.com - Hand History Converter MP1: $49.25 MP2: $52.60 CO: $76.10 BTN: $60.60 Hero (SB): $49.95 BB: $66.60 UTG: $51 UTG+1: $73.50 Pre-Flop: A A dealt to Hero (SB) 3 folds, MP2 raises to $1.50, 2 folds, Hero raises to $6.50, BB folds, MP2 calls $5 Flop: ($13.50) 8 A 7 (2 Players) Hero bets $9, MP2 raises to $19, Hero calls $10 Turn: ($51.50) 8 (2 Players) Hero checks, MP2 bets $10, Hero calls $10 River: ($71.50) 8 (2 Players) Hero bets $14.45 and is All-In, MP2 calls $14.45 Results: $100.40 Pot ($3 Rake) MP2 showed 7 8 (four of a kind, Eights) and WON $97.40 (+$47.45 NET) Hero showed A A (a full house, Aces full of Eights) and LOST (-$49.95 NET) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Måste finnas hur mycket sjuka händer som helst när du lirar så många händer:lol: Hur ligger du till idag då? Händer/ +-`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Lite fakta Har haft 1st Färgstege 5st Fyrtal 177st AA 71000 musklick (instalerade ett program som räknar klick, men låter lite) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Lite fakta Har haft 1st Färgstege 5st Fyrtal 177st AA 71000 musklick (instalerade ett program som räknar klick, men låter lite) Haha 177st AA på en dag!! Det skulle vara nåt för en annan de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Hur ligger du till idag då? Händer/ +-`? 8000 händer kring +-0 Går helt sjukt segt på borden, ska bli intressant att se hur länge det håller i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Haha 177st AA på en dag!! Det skulle vara nåt för en annan de!! Jag var otydlig men det är från alla händer sen i måndags. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pele02 Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 MP2 showed 7 8 (four of a kind, Eights) and WON $97.40 (+$47.45 NET)Hero showed A A (a full house, Aces full of Eights) and LOST (-$49.95 NET) Sick! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Onsdag är grinddagen. Sämsta dagen för pokerspel, det är bara grinders då. Klarar du av dagen så tar det fart till helgen sedan, gogogogo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts