Gå till innehåll

PF-festkväll i Vegas!!!


Jennez

Recommended Posts

Vi är riktigt många från pf i Vegas i år verkar det som. Vad säger ni om att festa en sväng?

 

Ska vi säga att vi ses vid fontänen utanför Paris (känns som att det är ganska mitt på strippen) den 4:e juli kl 21.00? Jag menar den fontänen som är närmast eiffeltornet, inte den som är framför triumfbågen. Därifrån tar vi det som det kommer (det är ju Vegas ffs).

 

Skriv i tråden om ni är med. Det är givetvis inte bindande men det kan vara bra att ha ett hum om hur många vi blir.

 

Jennez + flickvän anmäler sig tillsammans med ett tiotal kvalare, proffs och diverse hangarounds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick det till att flest manniskor var pa plats just den 4:e. Hur vi an vrider och vander pa det kommer ett antal att sitta i olika turrar anda sa det ar val lika bra att bara spika ett datum och kora?

 

Edit: Fast intresset verkar svalt sa vi skiter kanske i det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4th of July pf-style? Vad för typ av festivitet hade herrn i åtanke när han skrev detta? (Senast jag var med var det nån lounge som alla skulle till som ingen senare gick till...)

 

Jag har inte tankt mig ngt specifikt, det var darfor vi skulle motas upp och sedan dra vidare. Det ar ju Vegas och det finns alltid bra stallen att ga till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ju gammal och gnällig, så man undrar vad ett "ställe" är. Bryggeriet på Monte Carlo skulle jag säga ja till konstant. En glittrig nattklubb med neondrinkar, utskällning vid dricks mindre än 50% och sånt golv som Michael Jackson dansade över i nån video (Beat it?) känns mindre angeläget. Och allt däremellan är en fråga om känsla för feeling. Det är lite anpassning till entouraget, serru. Mamma följer dock inte med denna gång, och Billie Jean var det nog förresten. Jag vill ju bowla. Jag har inte gjort det sedan senast. Bowlat, alltså.

 

Jag har inte tankt mig ngt specifikt, det var darfor vi skulle motas upp och sedan dra vidare. Det ar ju Vegas och det finns alltid bra stallen att ga till.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, vi kör en repris på bowlingen då. Fast på Gold Coast tycker jag. "Bara för att" liksom. Bowling = Gold Coast. Sedan går vi till ngt publiknande ställe, eller varför inte Karaoke på Imperial? :D

Sedan kan ju folk dra var de vill. Finns ju inget självändamål med att hålla ihop gruppen. De som vill sippa öl och lösa världsproblem kan ju göra det och de som vill moonwalka kan göra det.

 

Alla nöjda och glada?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det då inte fånigt att träffas på Paris?

 

GoldCoast ligger på gångavstånd från Rio, där många kommer hålla hus... Vi träffas där, helt enkelt. Jens bokar bowlingbanor och så träffas vi på bowlingen.

 

Det var ju ett jävla gnällande! Paris föreslog jag innan vi hade bestämt Gold Coast (vilket du precis bestämde helt själv), så jo, det är självklart bättre att träffas direkt på Gold Coast.

Jag föreslå att vi ses där kl 19.00 (vid bowlingbanorna).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer det att bli av? 19:00 är en bösig tid för mig, händer det något efteråt?

 

Det var ju ett jävla gnällande! Paris föreslog jag innan vi hade bestämt Gold Coast (vilket du precis bestämde helt själv), så jo, det är självklart bättre att träffas direkt på Gold Coast.

Jag föreslå att vi ses där kl 19.00 (vid bowlingbanorna).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...