4queens Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Ligger dom nyare programmen uppe så man kan kolla på dem. Har kollat både här och på fan-tv men kan ju inte hitta dem? Är det bara jag som är blind? Citera
Limpan123 Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 Är det bara för mig som det inte fungerar? Jag kan inte se på något av de gamla avsnitten. Citera
John_J Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 Är det bara för mig som det inte fungerar?Jag kan inte se på något av de gamla avsnitten. +1 Citera
F_Eklund Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 Är det bara för mig som det inte fungerar?Jag kan inte se på något av de gamla avsnitten. +1 Citera
Cyntax Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 Är det bara för mig som det inte fungerar?Jag kan inte se på något av de gamla avsnitten. +1 Not Found The requested URL /tv/poker.se/spelare/9/ was not found on this server. Apache/2.0.52 (Red Hat) Server at http://www.poker.se Port 80 Citera
gdaily Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 Jaja, uppenbarligen är det något fel. Som ska åtgärdas. Någon gång Citera
Carloskar Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Snälla snälla snälla Ola, jag vill se Pilotavsnitt del 2: Intervju med halva Team Hink, dvs Ramzi Jelasi och Jonas Molander Hoppas de trasiga pilot-länkarna också ska åtgärdas. Någon gång Citera
Recommended Posts