Sir_Maccan Postad 27 Juni , 2008 Rapport Postad 27 Juni , 2008 Bröstmjölk är ett ord jag diggar starkt. Låter mysigt på nåt sätt, även om det kanske inte är det. Citera
CopShootCop Postad 27 Juni , 2008 Rapport Postad 27 Juni , 2008 Här kommer en favorit! Redundans En blandning av tekniknörderi och svängning av de lurviga. Citera
Saint_Bjorn Postad 27 Juni , 2008 Rapport Postad 27 Juni , 2008 Då diggar du säkert slida också va? . För mig låter det lenare (mer hårlöst) än vagina. Nä, slida är aningen hårt, smått vulgärt och kan framkalla knivassosiationer. Vagina är ett mycket mycket vackrare ord. Citera
brainslicer Postad 27 Juni , 2008 Rapport Postad 27 Juni , 2008 Nä, slida är aningen hårt, smått vulgärt och kan framkalla knivassosiationer. Vagina är ett mycket mycket vackrare ord. Voi vittu... Citera
Pey Postad 27 Juni , 2008 Rapport Postad 27 Juni , 2008 Min norska kompis säger alltid att hon tycker stjärt är det finaste svenska ordet. Själv tycker jag de flesta ord och språk är ganska fina, men ord som innehåller ordet kött blir jag lite avtänd av. Speciellt köttros. Basilisk, himmel och hamster tycker jag är trevliga ord. Citera
FreePlopp Postad 27 Juni , 2008 Rapport Postad 27 Juni , 2008 Påskmust That's it. Bubblande skönt. Citera
mr-flow Postad 28 Juni , 2008 Rapport Postad 28 Juni , 2008 Jag gillar ordet hejdundrans. Det blir jag glad av, för det är ett hejdundrans ord. Citera
Jennez Postad 29 Juni , 2008 Rapport Postad 29 Juni , 2008 Vem smälter inte för ordet BH... I kombination med ordet "avtagen" isf. Citera
K4lle Postad 1 Juli , 2008 Rapport Postad 1 Juli , 2008 snippa är klockrent som alternativ till vagina, lite mer bomull över det hela Citera
Recommended Posts