Gå till innehåll

Vilken Primasajt är detta?


Robin_A

Recommended Posts

Tänkte gå in och spela rounders på min primaklient där jag har ett par tokens, till min förvåning så ser jag att siten har blockat mitt konto när jag ska registrera mig (förmodligen pga inaktivitet).

Då jag nu ska försöka kontakta support så hamnar jag på nån jäkla clickfinder sida (billig version av google eller liknande).

Eftersom jag glömt vad klienten nu hette så vänder jag mig till er, inloggnamnet på klienten är liknande mppr0332xxxx, EXE filen heter bara MPPoker.exe så där fanns inte mycket hjälp.

Bifogar även ett screenshot http://img169.imageshack.us/my.php?image=klient2yw0.jpg

 

Någon som tycks känna igen denna klient?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mp i login namnet kan man skippa då jag är ganska säker det står för microgaming poker. Har för mig jag hade mprv när jag hade konto på Royal Vegas Poker. Så om nu det jag säger stämmer så ska du leta efter ett pokerrum med initialer pr och då är min gissning Poker Rewards.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj! Det var inte lätt! Sådär ser ju de flesta ut. Klicka på promotions i klienten så borde ju namnet stå där någonstans tycker man.

 

Lycka till!

 

Hittade dessvärre inte promotions-knappen men klickar man på Poker Action så får man "Sidan kan inte visas"

 

Tack iaf.

 

Till Magico: Du har antagligen rätt.

Jag gick in på microgamings lista över pokerklienter tidigare i hopp om att känna igen någon av dessa, nu ser jag att inte battlefield var listad där och jag känner igen det oerhört.

 

Nu är ju bara frågan, -Hur i helsike får man tag i supporten då sidan verkar vara nere på obestämd tid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mp i login namnet kan man skippa då jag är ganska säker det står för microgaming poker. Har för mig jag hade mprv när jag hade konto på Royal Vegas Poker. Så om nu det jag säger stämmer så ska du leta efter ett pokerrum med initialer pr och då är min gissning Poker Rewards.

 

Jag är helt säker på att det inte är någon sida med med initialerna P.R, annars va det en kvalificerad gissning :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte riktigt, tror du kan glömma de pengarna faktiskt =/ Jag har/hade deg på battlefield och har vart inne å kollat med jämna mellanrum om den kommit upp. Var nog hyffsat längesen de la ner.

 

Hoppas du har tur å det löser sig och annars hoppas jag att du inte hade så mkt tokens :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle säga 99% säkert RCC. Jag har sparat en skärmdump från en av mina första turneringsframgångar. Grafiken är otroligt lik den du hade. Du hittar den på

 

http://img440.imageshack.us/my.php?image=rcces7.jpg

 

Sen verkar de ju ha lagt ner i varje fall.....:-(

 

Den där bilden har nog ett par år på nacken va? Bordet har inte ens en logga :) (2005 såg jag nu)

 

Senast jag spelade på RCC hade dom en brunfärgad lobby. Men allt kanske har kukat ur nu efter att dom stängts ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte riktigt, tror du kan glömma de pengarna faktiskt =/ Jag har/hade deg på battlefield och har vart inne å kollat med jämna mellanrum om den kommit upp. Var nog hyffsat längesen de la ner.

 

Hoppas du har tur å det löser sig och annars hoppas jag att du inte hade så mkt tokens :)

Nä det var väl nå inköp till finalen men inte överdrivet mycket.

Tråkigt att höra, men får battlefield verkligen göra så utan att betala ut pengarna till dess andvändare?

Det måste ju ses som stöld, eller har dom plitat ner något i licensavtalet som skyddar dom måntro?

Blir ju lite mer diffust när det handlar om låsta turneringstokens.

Så folk i vår sits kan bara avvakta och vänta på battlefield?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä det var väl nå inköp till finalen men inte överdrivet mycket.

Tråkigt att höra, men får battlefield verkligen göra så utan att betala ut pengarna till dess andvändare?

Det måste ju ses som stöld, eller har dom plitat ner något i licensavtalet som skyddar dom måntro?

Blir ju lite mer diffust när det handlar om låsta turneringstokens.

Så folk i vår sits kan bara avvakta och vänta på battlefield?

 

Okey, Jag har ingen aning om de "får" göra så. Jag är inte insatt alls i hur sånt här fungerar och orkar inte lägga tid på att reda på det heller :), är nog under $100 på mitt konto så spelar inte så stor roll för mig!

Du får vänta och se men tvivlar på att någonting kommer hända.

(Om det nu är battlefield du hade)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä det var väl nå inköp till finalen men inte överdrivet mycket.

Tråkigt att höra, men får battlefield verkligen göra så utan att betala ut pengarna till dess andvändare?

Det måste ju ses som stöld, eller har dom plitat ner något i licensavtalet som skyddar dom måntro?

Blir ju lite mer diffust när det handlar om låsta turneringstokens.

Så folk i vår sits kan bara avvakta och vänta på battlefield?

 

Saken är den att operatöreren (tusk ) gick i konkurs och nu håller en konkursförvaltare på och reder ut sörjan, det verkar inte hända så mycket och jag tror inte man ska hoppas så mycket på att få tillbaka sina pengar.

 

http://pokerforum.nu/forum/microgaming-prima/45357-28-microgaming-sajter-staengs-ner.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...