Gå till innehåll

dagboken

tragehenke

Recommended Posts

• Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

spelet igår gick riktigt bra med de nya receptet, så jag får tacka min mentor så mycket.

ikväll vette fan om det blir någe lir. eventuelt 3.5k garantin på boss 21.35,

imorgon drar jag iväg på ett annat uppdrag ska och måla på farsans sommarstuga. så då får grinden stå tillbaka för livet en stund

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cashgamet va en svängig resa, spelade ca 900/h, efter 200 låg jag ca 3inköp upp. efter 750/h var jag 2 ner, slutade 2€+, var inget specielt som hände började med bra spel och flyt sen gick det segare och jag spelade helt enkelt sämre,

dom två turrarna var rena natten. vil inte gnälla allt för mycket men kan säga att kalaset slutade med en 2outare på river (allin på flopp) som rosen på tårtan.

nu blire hamilton, vem fan orkar med gambling

Länk till kommentar

nu är första sessionen klar för dagen, det blev en rätt lång sådan ca 1100/h, anledningen är att jag hela vägen var mellan 2-3inköp back. men slutade till sista på 2€-. denna företselse, att backa i början för att sedan sitta så länge det krävs för att få igen kosingen kan man kalla för en "GURK". uppkallad efter en av dom större vinnarfigurer som sett bingolotto.

nu blir det middag, socialt umgänge med gumman och lite annat pyssel.

tar upp jakten på rikedom/undergång vid tolvsnåret,

kommer även ikväll skjuta skarpt på stars,

startar upp med 5$+R kl00:00

eventullet blir det även 11$ kl01:00 och 3$+R kl02:00

kommer parallelt att grinda på boss.

nån mer som har liknande planer?

Länk till kommentar

då va skottningen igång, vette fan om jag pallar nå cash ikväll. tror jag ska fokusera på turrarna. en vis man har en gång sagt mig att man icke ska kombinera dessa 2 pokerformerna. vid närmare eftertanke så ligger det nog mycket i det rådet. ikväll känner jag mig faktiskt riktigt turre sugen trots kakafonin igår.

nån mer som ska turre grinda på stars ikväll?

Länk till kommentar

tänkte uppdatera lite nu då natten håller på att övergå till tidig morgon.

första turren att gula blev 11$ 20k$ garantin, var iskall rakt igenom, spelade möjligen en aning för tight,

nästa blev 5$+R, den är jag riktigt nöjd med lyckades ta mig ITM trots att var short från första pausen i princip. mycket bra knappspel fixade biffen. vart rätt många 40/60 lägen åt båda håll,

lite mer flyt i några så hade det kunna gå hela vägen.

3$+R är jag fortfarande kvar i, ligger hyffsat till efter att ha vart allin med KK mot AA och JJ. träffade K på turn och saken va biff:D, återstår att se om man kan fixa en placering för natten. vi är nu 2,2h in nu, ca 1h till ITM.

Länk till kommentar

nu är man igång igen.

lyckades med mycket möda och stort besvär klämma in mig i pengarna igår i 3$+R.

förmiddagspasset på legatogrinden gick hyssat. spelade ca 650/h, började givetvis med att backa 2inköp. fick kämpa för att ta igen dem, men sen rullade det på med medrigg i ryggen och jag slutade 3inköp upp:D

inatt blir det åter igen turneringspoker på schemat står

5$+R kl00:00

11$ 20k$ garantin kl01:00

3$+R kl02:00

nån som ska spela någon av turrarna?

Länk till kommentar