Ninjagrisen Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 låter nice:D give me the fucking nick så jag kan raila:D åkte precis:( 1010 mot AK A4 mot QK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 7 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 det är så riggat när ska variansen stå på våran sida? jag ska nog lira mer, du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 det är så riggat när ska variansen stå på våran sida? jag ska nog lira mer, du då? så jävla sant:( Näää lirat tillräckligt idag:) Hittade plusset totalt sett iaf:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 7 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 okej okej, + för mej med, så det e ju skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 dela msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 7 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 spelet igår gick riktigt bra med de nya receptet, så jag får tacka min mentor så mycket. ikväll vette fan om det blir någe lir. eventuelt 3.5k garantin på boss 21.35, imorgon drar jag iväg på ett annat uppdrag ska och måla på farsans sommarstuga. så då får grinden stå tillbaka för livet en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2008 hemma igen nu är man laddad till tänderna efter en vecka på landet. kommer ev att köra igång showen redan ikväll eller i vilket fall imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 ikväll blir det lir! startar med 20k garantin på stars kl.01 kommer parallelt att skjuta skarpt på boss. nån som ska spela turren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 pga av övervärdet på stars så kommer även 3$+R att spelas. nån som ska spela den kl02:00? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 jag heter henke (fast det kanske du listat ut) är 20år. du då? tkr jag känner igen ditt nick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 det e möjligt. har du msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 14 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 cashgamet va en svängig resa, spelade ca 900/h, efter 200 låg jag ca 3inköp upp. efter 750/h var jag 2 ner, slutade 2€+, var inget specielt som hände började med bra spel och flyt sen gick det segare och jag spelade helt enkelt sämre, dom två turrarna var rena natten. vil inte gnälla allt för mycket men kan säga att kalaset slutade med en 2outare på river (allin på flopp) som rosen på tårtan. nu blire hamilton, vem fan orkar med gambling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 14 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 nu är första sessionen klar för dagen, det blev en rätt lång sådan ca 1100/h, anledningen är att jag hela vägen var mellan 2-3inköp back. men slutade till sista på 2€-. denna företselse, att backa i början för att sedan sitta så länge det krävs för att få igen kosingen kan man kalla för en "GURK". uppkallad efter en av dom större vinnarfigurer som sett bingolotto. nu blir det middag, socialt umgänge med gumman och lite annat pyssel. tar upp jakten på rikedom/undergång vid tolvsnåret, kommer även ikväll skjuta skarpt på stars, startar upp med 5$+R kl00:00 eventullet blir det även 11$ kl01:00 och 3$+R kl02:00 kommer parallelt att grinda på boss. nån mer som har liknande planer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 14 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 då va skottningen igång, vette fan om jag pallar nå cash ikväll. tror jag ska fokusera på turrarna. en vis man har en gång sagt mig att man icke ska kombinera dessa 2 pokerformerna. vid närmare eftertanke så ligger det nog mycket i det rådet. ikväll känner jag mig faktiskt riktigt turre sugen trots kakafonin igår. nån mer som ska turre grinda på stars ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 15 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 tänkte uppdatera lite nu då natten håller på att övergå till tidig morgon. första turren att gula blev 11$ 20k$ garantin, var iskall rakt igenom, spelade möjligen en aning för tight, nästa blev 5$+R, den är jag riktigt nöjd med lyckades ta mig ITM trots att var short från första pausen i princip. mycket bra knappspel fixade biffen. vart rätt många 40/60 lägen åt båda håll, lite mer flyt i några så hade det kunna gå hela vägen. 3$+R är jag fortfarande kvar i, ligger hyffsat till efter att ha vart allin med KK mot AA och JJ. träffade K på turn och saken va biff:D, återstår att se om man kan fixa en placering för natten. vi är nu 2,2h in nu, ca 1h till ITM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 15 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 nu är man igång igen. lyckades med mycket möda och stort besvär klämma in mig i pengarna igår i 3$+R. förmiddagspasset på legatogrinden gick hyssat. spelade ca 650/h, började givetvis med att backa 2inköp. fick kämpa för att ta igen dem, men sen rullade det på med medrigg i ryggen och jag slutade 3inköp upp:D inatt blir det åter igen turneringspoker på schemat står 5$+R kl00:00 11$ 20k$ garantin kl01:00 3$+R kl02:00 nån som ska spela någon av turrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 Lycka till inatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 15 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 Lycka till inatt! tack tack. lirar du oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 22 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2008 hallå nån mer som lirar 5$+R kl00:00 på stars? 7/1230 ATM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 24 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 jag har en riktigt grymbonus att tipsa om, men jag tror inte att jag får skriva om det här, så om ni är intresserad så skriv ett meddelande till mej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 25 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 någon mer som ska spela nightly fity grad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tragehenke Postad 26 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 någon mer som ska spela nightly fity grad inatt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts