confusion86 Postad 22 Juni , 2008 Rapport Postad 22 Juni , 2008 Har tröttnat på prima nu och tänkte börja lira på ongame istället. Något särskilt skin man ska satsa på ? Hur är de med rakeback där egentligen ? Måste man göra en deal med den sidan man spelar för ? Citera
strater Postad 22 Juni , 2008 Rapport Postad 22 Juni , 2008 googlar du på rakeback för ongame så får du svaret att det ej finns so ifall google alltid har rätt så finns det ej (ehum)... vad gäller skins så beror det på va du tycker är viktigt, ska det vara europeiskt, vara lätt att ta ut till bank osv... Finns en hel drös med ongame skins iaf, pokerroom, betsson är väl bland de största (iaf i skandinavien) men finns ju flera andra större Citera
Mr_Tight Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Pokerloco kör förnybara bonusar som jag gissar står sig hyfsat mot rb. Har ej provat själv. Finns kanske fler siter som kör samma grej? Annars tycker jag själv Betsson är snabba/proffsiga att ha att göra med. gl Citera
Vrakman Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Skins på Ongame får som sagt inte ge rakeback. Sen löser de flesta sajterna det hela med rullande bonusar, och det bästa man (officiellt) kan få är 8x, vilket motsvarar 62,5%. Sen beror det ju på om man vill ha ett skattefritt skin eller inte. Citera
jebolani Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Skins på Ongame får som sagt inte ge rakeback. Den har man hört förut. Som vanligt när det gäller detta så stämmer det inte. Citera
Bagarn34 Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Vrakman: Skins på Ongame får som sagt inte ge rakeback. Sen löser de flesta sajterna det hela med rullande bonusar, och det bästa man (officiellt) kan få är 8x, vilket motsvarar 62,5%. Jag har för mig 8x motsvarar 42% rakeback Citera
skaz Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 8x är verkligen inte 62,5%, kanske runt 40% för sng-spelare och ngt lägre för cash. Citera
Vrakman Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Den har man hört förut. Som vanligt när det gäller detta så stämmer det inte. Okej, varför skulle det inte stämma? Skins på Ongame FÅR inte ge RB till sina kunder. Att de sen gör det ändå är en annan femma... Men visa mig gärna något som säger motsatsen. Jag har för mig 8x motsvarar 42% rakeback 8x är verkligen inte 62,5%, kanske runt 40% för sng-spelare och ngt lägre för cash. 8x är VERKLIGEN 62,5% för turneringsspelare. Blir ju som sagt lägre för cg-spelare. Bara att börja räkna! Varför visa attityd när man har fel? Citera
DrRoland Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Tror inte 8x motsvarar bättre än 42,5% RB för cashgamespelare, men tillbaka till frågan. Vilka skins har rullande 8x bonusar där man får välja storleken själv? Bara att börja räkna! Varför visa attityd när man har fel? Det är i princip omöjligt att räkna ut vad det motsvarar i cashgames. Enda är väl att jämför PT eller PO siffror. Citera
Vrakman Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Tror inte 8x motsvarar bättre än 42,5% RB för cashgamespelare, men tillbaka till frågan.Vilka skins har rullande 8x bonusar där man får välja storleken själv? Det är i princip omöjligt att räkna ut vad det motsvarar i cashgames. Enda är väl att jämför PT eller PO siffror. Som sagt, vad det motsvarar för cg-spelare har jag ingen aning om, men för turneringsspelare är det 62,5% Sen kan man möjligtvis ha shop och annat på det... Vet inte något skin som har det uttalat just nu, men många ger detta om man spelar tillräckligt mycket. Citera
confusion86 Postad 23 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2008 googlar du på rakeback för ongame så får du svaret att det ej finns so ifall google alltid har rätt så finns det ej (ehum)... vad gäller skins så beror det på va du tycker är viktigt, ska det vara europeiskt, vara lätt att ta ut till bank osv... Finns en hel drös med ongame skins iaf, pokerroom, betsson är väl bland de största (iaf i skandinavien) men finns ju flera andra större Hehe...jo gogglat har jag gjort och fick fram samma sak som dig men annat har man ju läst . Ja att de är skattefritt är nog ett krav tror jag. Glömde säga de. Verkar finnas en del seriösa och en del mindre seriösa... Citera
confusion86 Postad 23 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2008 Pokerloco kör förnybara bonusar som jag gissar står sig hyfsat mot rb. Har ej provat själv. Finns kanske fler siter som kör samma grej? Annars tycker jag själv Betsson är snabba/proffsiga att ha att göra med. gl Okej..Någon som provat Pokerloco ? Har själv inte mer än hört talas om dom. Ja betsson är väl dom de låtar åt faktiskt. Citera
confusion86 Postad 23 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2008 Skins på Ongame får som sagt inte ge rakeback. Sen löser de flesta sajterna det hela med rullande bonusar, och det bästa man (officiellt) kan få är 8x, vilket motsvarar 62,5%. Sen beror det ju på om man vill ha ett skattefritt skin eller inte. Har du provat några av dom här bonusarna ? Vet du vilka som ger 8x bonusar ? Citera
gdaily Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Flyttat till rakebackgruppen (stackback) Citera
Recommended Posts