Sourzie Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Tja jag undrar om någon vet vilket program/inställning som fixar så att händerna spelas tillbaks direkt på bordet du spelar på? Har sökt men inte hittat någon hjälp om en sådan funktion i PT eller Acehud. Jag undrar även om någon har en layout till Acehud 6max på crypto miniview då jag inte hittar någonting där heller. Tacksam för all hjälp. Citera
Black_Jim Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Du kan ju spela upp dem i PT, men det är kanske enklast att göra i efterhand, annars vet jag att FTP HH:s spelas upp på liknande sätt, mycket smidigt... Citera
Sourzie Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2008 Jo precis det funkar ju att spela upp dom i efterhand i PT men har sett att föregående hand kommer upp direkt på bordet i några sek på flera sajter i samband med användning av PT+acehud. Det finns inget program eller någon inställning i PT/acehud som har denna funktion? Citera
ST0CKH0LM Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Du syftar inte på funktionen att se muckade händer i PAHUD? Den spelar inte upp handen men visar vilka kort motspelaren hade. Citera
Sourzie Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2008 Tack, jo det var den jag syftade på. Såg nu att crypto nätverket inte visar muckade händer men tack för hjälpen. Citera
Recommended Posts