Max Cady Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Det går lite halvdasssigt med liret just nu vilket troligen är anledningen till att jag har problem med nedanstående situationer. Kommentera gärna varje hand men också hur ni tänker generellt i denna typ av situationer... Jävla arsle! Har fuckat upp hh'na helt och hållet! MODERATORER: Ta bort tråden! Citera
smiskos Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Alltihop verkar standard om jag inte ser fel. Jag openviker nog 77 dock Edit:, nej det gör jag inte alls, missade att vi satt på knapp. Uteslut gärna resultatet i HH:n. Citera
Max Cady Postad 19 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2008 Okej, jag börjar med att svar på min egen post. Hand 1: Att FI miniraisar när han sitter med 10BB osar katt men kan jag verkligen vika AQ här? Hand 2: Har alldeles för djup stack för att pusha här! Generellt brukar jag (!) vara försiktig med att syna med AQ överhuvudtaget när blindsen är så låga. Syn är emellertid okej här men definitivt inte push... Hand 3: Är kort med fem pers kvar och pockets. Tycker syne är rätt här... Hand 4: Hmmm...är osäker på den här handen faktiskt? TT-AA, AK och AQ hade jag blixtsynat med tror jag men 77 vette fan... Citera
Recommended Posts