OsantVassSpelare Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Jag har hört att man inte kan spela på iPoker om man inte har ett europeiskt IP, stämmer detta? Jag har nämligen tänkt resa till afrika och även tänkt att grinda där, kommer det bli några problem och isåfall vilka är de bästa sätten att lösa dem? Jag använder Carlos Poker klienten. Citera
owster Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Jag har hört att man inte kan spela på iPoker om man inte har ett europeiskt IP, stämmer detta? Jag har nämligen tänkt resa till afrika och även tänkt att grinda där, kommer det bli några problem och isåfall vilka är de bästa sätten att lösa dem? Jag använder Carlos Poker klienten. Funkar i asien iaf, borde väl funka i afrika också. Är väl amerikat det kan bli problem som jag förstått det? Citera
robster80 Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Funkade på Bahamas. Ska inte funka i USA Citera
OsantVassSpelare Postad 19 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2008 OKej, det låter bra, tack så mycket. Citera
Recommended Posts