pastan Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Riktigt fin grindhörna! Får 4 av 5. Motivering är helt klart att du inte har nudlar på bordet. Klart du ska ha nudlar? GL med grindet. Nöta av skit sitngoesen och kom över to the good side. CG cya Citera
Maruzi Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 glansjanne i mitten på fotot ! Citera
Illvillja Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Jag tycker det är underbart att du vid ett flertal tillfällen igår kväll/natt skrev att "nu ska jag plugga", för att 10 minuter senare whina över bad beats i pokern... "plugga" my azz! Citera
AnnAhl Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Nu skottar du inte lite alltså... Citera
Bubblan Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Postad 26 Oktober , 2008 Skön match igår! Men vad fan har Brynäs för jävla kärring i målet? Idioten åker ju ut mot utespelarna och sträcker ut benen så att han ska bli påkörd och letar utvisningar. Fan vilken irriterande jävel! När Harju blir utvisad har han ju inte en chans att stanna med en Brynässpelare i ryggen och så sträcker kärringmålisen uppenbart fram ena benet så han blir påkörd och får med sej en utvisning. Han borde lira fotboll i italienska ligan istället! Citera
Bubblan Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Postad 26 Oktober , 2008 Nja...harju ska åka ut. Du hinner bromsa alla dagar i veckan. Dömde idag och hade en precis lika situation, spelaren försökte bortförklara sig men jag avslutade med att säga. "Jag har själv spelat hockey i J20-elit, man klarar av att stanna där. Punkt. Nästa gång gör du inte om det, tänk på det bara." Sen var det lugnt resten av matchen Går bra på pokern just nu, plus 14k senaste dygnet typ. Hade han VETAT att målvakten skulle sträcka ut benet så. Han var ju inte ens påväg mot målvakten och så sträcker målvakten fram benet så att Harju ska träffa honom. Uppenbart ju!!! Markström ska åka på två minuter diving också. Målvakten borde vara tacklingsbar när han lämnar målgården. Annars är det ju bara för en målvakt att gå ut och stänga av vägen, touchar utespelaren honom så åker han ut även om man är mitt i zonen. Stabilt, fortsätt så! Håll dej till rullekraven bara och tiltskotta inte! Citera
neesco Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Spelar 2.5/5 och 5/10, tror nog ja orkar hålla mig där. Jaså? Först läser man dagboken sedan slår man upp Svs och ser 25/50 action, well well gl med skottet. Citera
Bubblan Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 haha, jo..något tiltad idag Men fan Ludde! Sluta skotta när du är tiltad! Är bara att tänka efter så inser man hur EV- det är! Citera
kravmärkt Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 46/36 stabila skottsiffror iaf! Citera
drisen Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 25/50 nu igen asså? Gött o se folk som skottar =) Vilken är din normala nivå och hur ofta lirar du den? GL iaf, hoppas du får rusha nu! Citera
Skumdum Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Det här är lite småtragiskt. Citera
drisen Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 HAHAHAHHAHAHA, så jävla skön kommentar Har ingen riktig nivå..jag bara hoppas runt..kanske .25/5 o 5/10..gjorde 20k där under helgen, men men.... La ner min grind nu, måste raila dig istället.. lätt +ev Sjukt rolig, både att du slår upp 9/10 händer, o sen dampar i chatten Keep it up Citera
drisen Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Det här är lite småtragiskt. Tragiskt!? De är guld ju.. Citera
Skumdum Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Tragiskt!? De är guld ju.. Även om/när han förlorar pengarna? Citera
Recommended Posts