dominator Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Jag har aldrig någonsin haft så här hög puls... fy satan. Och sen att Fagerlind hade noll koll och bara yrade gjorde ju inte saken lättare. Underbart! * RP till Allt om-tråden. - QoS * Citera
Macaronis Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Visst var det spännade och intressant. Men EM och VM äventyren i fotboll ur svensk synvinkel ger mig mycket högre puls. Citera
Peakfreak Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Är det bara jag som är trött på den tjocka norrländskan? Citera
Mr Zero Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Är det bara jag som är trött på den tjocka norrländskan? Ja. Citera
Mockasin Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Anja e grym!! Försöker se så mycket som möjligt av hennes tävlingar. Dagens tävling va jäkligt spänande. Dock är ju fotboll mycket mer nervigt. Är redan nervös inför matchen i Sofia. Uschusch! Citera
Peakfreak Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Är det bara jag som är trött på den tjocka norrländskan? Ja. Grrr Visste ni att hon förbjudit TV att visa hennes lår (jag skojar inte). Citera
Tamdam Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Är det bara jag som är trött på den tjocka norrländskan? Jag tror att det är muskler Citera
matze42 Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Är det bara jag som är trött på den tjocka norrländskan? Nej...sen gillar jag heller inte att "Pillan" dyker upp titt som tätt. Citera
Suppe Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Är det bara jag som är trött på den tjocka norrländskan? Ja. Grrr Visste ni att hon förbjudit TV att visa hennes lår (jag skojar inte). Så man får bara se överkroppen på henne när hon åker?. Citera
Peakfreak Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Så man får bara se överkroppen på henne när hon åker?. Inte riktigt men hon brukar inte tillåta det när hon intervjuas Citera
Nidson Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Är det bara jag som är trött på den tjocka norrländskan? Jag är trött på sådana där kommentarer. Citera
Elvis Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Det är lite intressant med Anja. Många retar sig på henne, antagligen för att hon är självsäker som få och tjej. Killar med stort självförtroende brukar däremot beundras, även om de inte presterar något (tänk på Sunneborn ). Anja Pärsson är grymt bra! Vad gäller hennes kroppsbyggnad så är hon uppenbarligen optimalt byggd för utförsåkning, vilket visas av hennes helt otroliga resultat. Citera
Matteprof Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Elvis: Ja inte fasen beundrar jag Sunneborn mer än Anja Pärson. Snyggt av Anja, men det är OS som folk verkligen bryr sig om. Vi tar upp diskussionen igen efter ett OS guld Citera
Clarre Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Det är lite intressant med Anja. Många retar sig på henne, antagligen för att hon är självsäker som få och tjej. Killar med stort självförtroende brukar däremot beundras, även om de inte presterar något (tänk på Sunneborn ). Anja Pärsson är grymt bra! Vad gäller hennes kroppsbyggnad så är hon uppenbarligen optimalt byggd för utförsåkning, vilket visas av hennes helt otroliga resultat. Jag tror att ganska många irriterade sig på Sunneborn också. Citera
dlinder Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Så, nu kan ni ta upp diskussionen igen Citera
Nidot Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Tyckte dock det var väldigt roligt i intervjuerna mellan första å andra åket. "Joo de gick ski... riktigt bra!" Citera
Skadast Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Är det bara jag som är trött på den tjocka norrländskan? Jag tror att det är muskler Jag tror att det enbart är fett och fläsk. Man behöver ju som bekant ingen som helst bestyrka i slalom. Citera
theForce Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Är det bara jag som är trött på den tjocka norrländskan? Jag tror att det är muskler Jag tror att det enbart är fett och fläsk. Man behöver ju som bekant ingen som helst bestyrka i slalom. Jag såg en intervju med henne i "mission to Torino" där hon satt och käkade godsaker på något fik i monaco med (ungefär) kommentaren:"Det behövs lite tyngd i utförsåkning." Allt för att vinna, tycker det är rätt inställning Citera
Cyntax Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Är det sant att A.P kan knäcka en.... nej, den frågan kan jag inte ställa här. Då skulle ni bara kalla mig för fula saker. Ni som klagar på att hon är "tjock norrländska"... varför äter ni inte upp er lite och börjar åka slalom? Hon har fetare bankkonto än någon svensk pokerspelare iaf. Citera
Ruterkung Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Är det sant att A.P kan knäcka en.... nej, den frågan kan jag inte ställa här. Då skulle ni bara kalla mig för fula saker. Ni som klagar på att hon är "tjock norrländska"... varför äter ni inte upp er lite och börjar åka slalom? Hon har fetare bankkonto än någon svensk pokerspelare iaf. Har aldrig fattat mig på såna svar. Ska man inte tycka någon är dålig bara för att den personen råkar vara bättre än en själv? "Ronaldo är för fet" "Men bli fotbollsproffs själv då!" Citera
GSI Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Är det sant att A.P kan knäcka en.... nej, den frågan kan jag inte ställa här. Då skulle ni bara kalla mig för fula saker. "kan knäcka en....s rygg om hon sätter sig på mig? 85 pannor....joda menade du i armbrytning kanske...och isåfall....antagligen...men då blir jag så illa tvungen å sänka henne ..omogen som jag är Ska man inte tycka någon är dålig bara för att den personen råkar vara bättre än en själv? ingen är bättre än sig själv....bara jag som känner så? Citera
Sjoberginho Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Hon har sagt att hon brukar "träna" genom att äta chips före tävlingar. Citera
Recommended Posts